Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg va innom treffet i dag, stod någen bilar der men eg såg ingen folk? :confused:

 

Såg du svingte innom men så va du vekke igjen. Satt inne rondt bordene å hadde kaffi.

Ganske vanligt å trekka inn ittekvert når veret ikkje tillate å stå ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg du svingte innom men så va du vekke igjen. Satt inne rondt bordene å hadde kaffi.

Ganske vanligt å trekka inn ittekvert når veret ikkje tillate å stå ute.

 

Stod der i et kvarter å snakte me någen, men når me isje såg någe liv så stakk me t andra siå :P Menmen kansje neste gnag då! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvilke musikk dere hører på eller om dere går noe særlig ut. Men hvis dere har interesse for house/techno/trance sjangseren, så anbefaler jeg å ta turen på Ittepå Nattklubb nå på fredag.

 

Link til arrangement

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvilke musikk dere hører på eller om dere går noe særlig ut. Men hvis dere har interesse for house/techno/trance sjangseren, så anbefaler jeg å ta turen på Ittepå Nattklubb nå på fredag.

 

Link til arrangement

 

Feil link? eg komme isje innpå eventen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fynke her, men du kan søke på Ittepå Nattklubb, så finne du link der..

 

Eg kan setta folk på gjestelisten hvis d e ønskelig (oppmøte før tolv)

 

 

EDIT: Trenge og litt hjelp te å henga opp plakater, spesielt på klepp og bryne hvis någen har mulighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har mulighet? :)

 

Har desverre litt for mye å gjøre om dagene...:)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi, misstenker defekt turbo :(

 

Veien til jobb startet bra, når jeg kjørte på motorveien, så virket alt som det skulle. Måtte skru av cruisekontroll pga en tulling foran meg. Når han hadde fjernet seg, så ville ikke bilen over 100, selv i tredje giret. Når jeg svingte av motorveien, klarte jeg i det miste å gasse, men er veldig lite kraft i kompisen min. Noen som kan hjelpe med feilsøking?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi, misstenker defekt turbo :(

 

Veien til jobb startet bra, når jeg kjørte på motorveien, så virket alt som det skulle. Måtte skru av cruisekontroll pga en tulling foran meg. Når han hadde fjernet seg, så ville ikke bilen over 100, selv i tredje giret. Når jeg svingte av motorveien, klarte jeg i det miste å gasse, men er veldig lite kraft i kompisen min. Noen som kan hjelpe med feilsøking?

 

Trenge ikkje ver så gale, bare at bilen har gått i nødmodus. Prøvd å skru av tenning, starta på ny og se om problemet fortsatt e der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta en tur når jeg har lunsj. Vil ikke risikere å miste p-plass under tak :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge ikkje ver så gale, bare at bilen har gått i nødmodus. Prøvd å skru av tenning, starta på ny og se om problemet fortsatt e der?

 

Det har hendt 2 ganger med min 3bg og. Stoppe bilen, starte igjen ingen problem lenger. Ka så kan utløysa detta?

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For høgt turbotrykk så bilen hoppe i nødmodus. :) Komme ofte under oppoverbakker og godt pådrag, eller kjøring med tung henger og godt pådrag. :) Gamlingen sin Passat he hatt det sånn av og på i 10 år nå.. Funke heilt konge ellers! Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, rart. Den virker iallefall som den gjorde før nå. Må ha gått i nødmodus etter jeg tok på cruisecontrollen da. Hadde heller ikke noe spesielt mye gasspådrag.. Men men, VELDIG glad for at turboen ikke er gåen! :D Takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller for lavt turbotrykk. Enten fastsota vnt mekanisme, lekkasje på vakuum slanger te N75 ventilen eller gåen ventil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen mener at det er tid for service snart (3000km...) i tillegg så må den inn på EU-kontroll innen 4 mnd. Forslag til hvor jeg burde levere den inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, rart. Den virker iallefall som den gjorde før nå. Må ha gått i nødmodus etter jeg tok på cruisecontrollen da. Hadde heller ikke noe spesielt mye gasspådrag.. Men men, VELDIG glad for at turboen ikke er gåen! :D Takk for hjelpen!

 

Så bra! :) Komme det igjen oftare så kan eg se på det med scan av feilkoder og logging under kjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen mener at det er tid for service snart (3000km...) i tillegg så må den inn på EU-kontroll innen 4 mnd. Forslag til hvor jeg burde levere den inn?

 

Kor jobbe du? Det har jo eindel å sei for kor det e mest praktisk å levera/henta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, kan alltids bruke fruens bil og heller levere bilen dagen før. Men jobber på forus vest..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forus Bilverksted har ihvertfall eg vert fornøyd med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 2009 blei an vegeterianer for det sko ver så sunt:

 

mcdpeta72-777x1024.jpg

 

i går strøyk an med pga. hjerteinfarkt (ironisk når du ser plakaten øve)

 

Kan vel gjerna ikkje forventa så mye mer enn 54års levetid med tanke på ka han har proppa i seg i løpet av årene som bodyguard og skuespiller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forus Bilverksted har ihvertfall eg vert fornøyd med

 

Passer jo kanon bra siden jeg jobber på Aibel! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer jo kanon bra siden jeg jobber på Aibel! :D

 

Eg sitte ett Palestina-steinkast i fra deg då ;) Koppholen 9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, verden er liten :D

 

Stavanger er lite:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.