#25851 Skrevet September 6, 2012 Nei, så gale va d ikje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25852 Skrevet September 6, 2012 Kan alle se navnene våres? Hva skjedde med anonymiteten? Tror jeg må gå tilbake å slette alle innlegga mine så jeg ikke kommer under radaren :I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25853 Skrevet September 6, 2012 Logg deg inn på hovedsidene, der kan du endre brukernavn til noe annet, så da vil ikke ditt fulle navn vises offentlig:) Jeg har for eksempel som du ser kun valgt "Robin" som bruker navn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25854 Skrevet September 6, 2012 Någen som vett ein plass eg kan ta 4 hjulskontroll med lav bil? Fikk beskjed av verkstedet at de ikke kunne gjøre det pga dekket går bak hjulbuen bak eller ka det va for någe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25855 Skrevet September 6, 2012 Kan alle se navnene våres? Hva skjedde med anonymiteten? Tror jeg må gå tilbake å slette alle innlegga mine så jeg ikke kommer under radaren :I Du er meldt inn for lenge siden så det håpet er nok ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25856 Skrevet September 6, 2012 Så da må jeg med andre ord melde navneforandring/ skjult identitet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25857 Skrevet September 6, 2012 Så da må jeg med andre ord melde navneforandring/ skjult identitet ? Nei, logg deg på hovedsidene, gå inn på din profil og velg annet "Brukernavn". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25858 Skrevet September 6, 2012 Men da kan man jo uansett finne mitt ordentlige navn uten å være medlem så lenge det står under brukernavnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25859 Skrevet September 6, 2012 Men da kan man jo uansett finne mitt ordentlige navn uten å være medlem så lenge det står under brukernavnet? Ja, ved å melde seg inn i klubben og få tilgang som alle andre gyldige medlemmer akkurat som i går? Du har ikke skrevet hvor nokas pengene er nedgravd heller da mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25860 Skrevet September 6, 2012 Du har ikke skrevet hvor nokas pengene er nedgravd heller da mann.. Kanskje han har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25861 Skrevet September 6, 2012 Men da kan man jo uansett finne mitt ordentlige navn uten å være medlem så lenge det står under brukernavnet? Forsøk å logg deg av og se på tråder du har produsert, så ser du at navnet ditt forsvinner og at det kun er det nye brukernavnet som vises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25862 Skrevet September 6, 2012 Møje enklare å logga inn og nå, sleppe å skriva heila navne mitt:P Ganske greit å ver anonyme for gud og kvermann, greit nok å dela navn me medlemmar, d e vel for å få seriøsitet, men mange så ikkje lige at Google på navn komme fram t personlige meldingar og fritidsaktiviteter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25863 Skrevet September 6, 2012 Poenget er som Renax nevner her at forumet er et friområde der man kan diskutere uten å gjemme seg bak brukernavn uten at det blir plukket opp på google. Dette gjelder spesiellt i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25864 Skrevet September 6, 2012 Kan nok apsolutt være en fordel å være litt anonym her i denne tråden ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25865 Skrevet September 6, 2012 Hmm, denne brukernavn løysningen va litt tungvinn i tapatalk, kom ikkje på i farten kem i lokallaget som e ei 14 år gammal jenta f.eks Kan gå inn på den enkelte å se navn, menmen, d går gjerna greit ittekvert når ein blir vande me kem så hette ka... Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25866 Skrevet September 6, 2012 Alle vet jo kem som e ei 14 år gammale jenta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25867 Skrevet September 6, 2012 Jenta på 14år med blodtrimma S2... Ulovlig på ALLE måter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25868 Skrevet September 6, 2012 Signatur komme heller ikkje opp i tapatalk? Eller e d instilling. Sko klart di fleste i denne tråen udifra signaturane. Dvs, når eg lese navn, hende d eg må kikka litt på bilane for å komma på kem d e:-P Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25869 Skrevet September 6, 2012 Hvor finner jeg 60mm rustfritt rørbend? Skulle ha hatt en 45graders, 1mm tykkelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25870 Skrevet September 6, 2012 Syns forumet blei mindre "seriøst" når folk kan laga brukernavn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25871 Skrevet September 6, 2012 Syns forumet blei mindre "seriøst" når folk kan laga brukernavn.. Har forumet noen gang vært seriøst da? Er jo en stor systue hele greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25872 Skrevet September 6, 2012 Sammenligna me T4E så e dette forumet som ein konfirmasjonssamtale å regna.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25873 Skrevet September 6, 2012 Hvor er liker knappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25874 Skrevet September 6, 2012 Poenget er som Renax nevner her at forumet er et friområde der man kan diskutere uten å gjemme seg bak brukernavn uten at det blir plukket opp på google. Dette gjelder spesiellt i denne tråden Kan nok apsolutt være en fordel å være litt anonym her i denne tråden ja:p Man gjemmer seg ikke bak noe brukernavn siden fullt navn står rett under:) Syns forumet blei mindre "seriøst" når folk kan laga brukernavn.. Igjen, ser ikke problemet, fullt navn står jo det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25875 Skrevet September 6, 2012 Står ikkje fullt navn på sitat, så d må ein grubla på kem i hulaste han der e så e blitt sitert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...