Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

og eg som ikkje trodde bilar brant lenger.

 

De gjør vist det, leser jo slikt i avisene ganske ofte, også med ganske nye biler.

Feiltenning på min gav en vannvittig eksostemp, skulle stille tenninga senere på dagen, men kom aldri så langt...

Men det gikk jo egentlig veldig bra, surt med de matrielle sakene i bilen, og at jeg plutselig satt uten bil, men det ordner seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gjør vist det, leser jo slikt i avisene ganske ofte, også med ganske nye biler.

Feiltenning på min gav en vannvittig eksostemp, skulle stille tenninga senere på dagen, men kom aldri så langt...

Men det gikk jo egentlig veldig bra, surt med de matrielle sakene i bilen, og at jeg plutselig satt uten bil, men det ordner seg...

 

 

Du sleppe i det minsta "storkontrollane" uti ukå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei:P eg kjøre nå ein kompis sin VW LT50 me gåen turbo å oppjustert dieseltrykk så svartrøyken står onna pådrag, så om ikkje eg blir stopte så trenge sje dokke andre ver redde jaffal:P

Forøvrikt bare greit om eg blir stopte me ann, ska snart inn å visa me setebelter bak å få ann som 6-seter, nå e d bare 2...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fruen ringte og sa at bilen rista på rattet etter et lite uhell.

 

 

20120917_165842.jpg

 

20120917_165848.jpg

 

20120917_172042.jpg

 

va ikkje skilta eller nåke, og va i en 70 sone så hadde litt fart.

Nåken som vet om erstatningskrav eller nåke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først må du finna ut om d e ein privat, kommunal eller fylkesvei, så må du ringa den som har ansvaret for veien. Vedkommende i andre enden av telefonen komme t å fortella deg at du må ringa t någen andre (feks Risa). Så ringe du t Risa og di seie at d isje e dis ansvar og at du må ringa någen andre (feks de du ringte t fysste)... Sååå ringe du tbage t di fysste og så snakke du sikkert me ein aen saksbehandler som fortelle deg at du må ringa t någen andre... Så ringe du t någen andre som igjen fortelle deg at d isje e dis ansvar og at du må ringa någen andre... OSV...

 

Konklusjon: Telefonregningen din komme t å toppa d d koste deg å kjøpa ny felg:p

 

 

Fra spøk t revolver...

Du BØR få erstatning, men d e satan så vanskeligt å finna ut kem som ska åpna lommabokå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut i går at ledningen til lyset under venstre bakdør har forsvunnet :( Nok en ting som må på listen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut i går at ledningen til lyset under venstre bakdør har forsvunnet :( Nok en ting som må på listen...

 

Må si at jeg føler med deg :-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars kontrollører som må vere så trangsynte, men nå står det ingenting om hvaslags solfilm det er snakk om, og på hvilke ruter, om det er snakk om helsvart sotefilm fra biltema på frontruta eller såvidt synlig på sideruter framme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars kontrollører som må vere så trangsynte, men nå står det ingenting om hvaslags solfilm det er snakk om, og på hvilke ruter, om det er snakk om helsvart sotefilm fra biltema på frontruta eller såvidt synlig på sideruter framme...

 

Er vel akkuratt det samme hvilken film det er? Bare den er lagt på frontrute eller sidevinduene fremme så er det ulovlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noen begrening også på hvor "mørrkt" solfilm skal være også? eller ikke ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noen begrening også på hvor "mørrkt" solfilm skal være også? eller ikke ?

 

I noen amerikanske stater er det ikke lov med over 55% lysgjennomslipp er det vel.

 

Uansett er det i Norge ikke lov med noen film eller dekaler på vindu foran B stolpen.

Bak kan man ha det helt tett slik som feks Caddy gjerne har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir det hjullagerbytte i mårå på firergolfen, på Rudskogen SKA an om an vil eller ikkje! :P (ja, eg gidde ikkje sjøl så tar det på verksted ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars kontrollører som må vere så trangsynte, men nå står det ingenting om hvaslags solfilm det er snakk om, og på hvilke ruter, om det er snakk om helsvart sotefilm fra biltema på frontruta eller såvidt synlig på sideruter framme...

 

Kontrolløren er vel ikke trangsynt? Han har et regelverk å forholde seg til. Hvis han ikke gjør det, gjør han ikke jobben sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir det hjullagerbytte i mårå på firergolfen, på Rudskogen SKA an om an vil eller ikkje! :P (ja, eg gidde ikkje sjøl så tar det på verksted ;))

 

 

Gidde ikke? Er vel litt justering av sannheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidde ikke? Er vel litt justering av sannheten?

 

Nja, gidde ikkje, ikkje har me rett utstyr i lokale, ikkje har eg tid før avreise, mange grunner te å betala seg fri fra den der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mest på tiå. Hehe men er jo en drittjobb så greit å betale seg fri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ha noe fra Summit racing? Eg må ha någen trykkbrytere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått inn olje temp og trykk målere, og trenge sendere te disse. Møller sko ha 1300 kroner for trykk senderen, og summit ska ha 34 dollar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.