#26126 Skrevet September 30, 2012 Ut å lufta Golfen på Reve i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26127 Skrevet September 30, 2012 Eg og tatlis kommer i einseren. vis me får fyr på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26128 Skrevet September 30, 2012 Starte lett den, eg har med ekstra hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26129 Skrevet September 30, 2012 Petter L: Om du hadde ein oversikt over utveksling på alle 02m diesel kassene? Og ein link te kor det gjekk an å legga inn verdier om ratio, dekkdim og turtall for å få hastigheten på de forskjellige utvekslingene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26130 Skrevet September 30, 2012 Ikkje sånn i farten, men google har mye fint Har lagt et regnerark for å regna ut sånt, kjappt gjort og enkle formler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26131 Skrevet September 30, 2012 Ok! Googler i vei nå men storsett kun bensin kassene som kommer opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26132 Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som vet hvor mye hester det er i bilen min uten turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26133 Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som vet hvor mye hester det er i bilen min uten turbo? Ca, veldig lite Fortsatt nødmodus eller har turboen konka heilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26134 Skrevet Oktober 1, 2012 (endret) Va morsomt på Reve i går på vått og glatt føre, blei mye rølpekjøring Litt rekruttering blei det og tid te, lufta neste generasjons VACN medlemmer på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26135 Skrevet Oktober 1, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26136 Skrevet Oktober 1, 2012 Ca, veldig lite Fortsatt nødmodus eller har turboen konka heilt? Tidvis nødmodus. Virker som den liker seg best når det er skikkelig vått, men ikke for kaldt. Da tåler den mye Satser på å få fikset det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26137 Skrevet Oktober 2, 2012 Va morsomt på Reve i går på vått og glatt føre, blei mye rølpekjøring Litt rekruttering blei det og tid te, lufta neste generasjons VACN medlemmer på banen De var skikkeli gøy på reve, gateslicks og regn var til tider ganske spennande: rock : Fant du kanskje bilder av audien min på den facebooksida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26138 Skrevet Oktober 2, 2012 Ikkje ett einaste bilde av din desverre Sporty av deg å stilla med såpass mye effekt og R-dekk på silkeføre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26139 Skrevet Oktober 2, 2012 Dere kan være så glad dere ikke bor i oslosuppa. Signalfeil på jernbanen igjen... første måneden jeg prøver kollektivt, og det blir nok min siste selv om jeg sparer 3000kr i mnd kontra bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26140 Skrevet Oktober 2, 2012 Er ikke det litt halvgay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26141 Skrevet Oktober 2, 2012 Helgay faktisk.. men jeg sitter med solbriller på og håper ingen kjenner meg igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26142 Skrevet Oktober 2, 2012 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26143 Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg er ikke særlig fant av to-dørs biler (jeg er litt for praktisk anlagt til det..) men må innrømme at jeg ble litt forelsket i denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26144 Skrevet Oktober 2, 2012 Sikkert fordi det per definisjon er en 3-dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26145 Skrevet Oktober 2, 2012 Ikkje e det ein Audi 80 heller sånn så det står i annonså Første bilen min va ein sånn ein, hadde ikkje råd te S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26146 Skrevet Oktober 2, 2012 Sikkert fordi det per definisjon er en 3-dørs Joda, men e nå bare to av dørene eg sleppe inn folk.. Ikkje e det ein Audi 80 heller sånn så det står i annonså Første bilen min va ein sånn ein, hadde ikkje råd te S2 Ka bil e d då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26147 Skrevet Oktober 2, 2012 Audi Coupé (B3/Typ89) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26148 Skrevet Oktober 2, 2012 Hette an ikje Audi 80 Coupe då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26149 Skrevet Oktober 2, 2012 Frank, hørte du noe fra hattehyllemakeren i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#26150 Skrevet Oktober 2, 2012 Hette an ikje Audi 80 Coupe då? Nei! Vanlig feil men Coupé e ikkje 80 eller 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...