Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hmm sko oppgradert te 1,9TDI 4motion 130hk bremser så hadde jo de passa fint te R32en :D Funäsdalen!!

 

Nedgradera meine du vel? Men noe aent enn OEM klosser hadde vel ikkje skada? ;) Men va jo fine Funäs dekk det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpna bakdørå for å ta ut laptopen, der finne et et stykk smadra underdørslys... Kun for gøy, røyk og sikringen så et må ta nøkkelen inn i låsen for å låsa, BLÆ!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpna bakdørå for å ta ut laptopen, der finne et et stykk smadra underdørslys... Kun for gøy, røyk og sikringen så et må ta nøkkelen inn i låsen for å låsa, BLÆ!!!

 

Ka slags operativsystem bruge du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist men ikke minst: Var det batterikapasitet på laptopen, eller måtte den lades?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Win Xp, (blir oppgradert om 2 uker til win7 med citrix mot XP (som også blir oppgradert til win7 før nyåret). God batterikapasitet, ikke nødvendig å lade! :)

 

TAKK SOM SPØR!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Microsoft sluttet med støtte for åpning av bakdører på Passat 3BG med winXP nå tidligere i høst så da er det jo ikke rart utfallet ble som det ble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni: Microsoft har aldri hatt eller kommer til å få støtte for dører i sine systemer.. de driver med vinduer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker selvsagt ikke standard microsoft software når jeg skal åpne dørene! Har laget et script med tilhørende UI til dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i standard utgaven, så må litt fikling til. Ville anbefalt å bruke bootcamp, installert Windows, gjerne NT, og heller funnet et script på nettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har Mac så er du i alle fall ille ute, de driver jo verken med vinduer eller dører, bare epler: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel ikkje någen her som har en original olje temp føler te golf 2 liggende? Sko hatt ein då eg greide og vri i stykker min!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel ikkje någen her som har en original olje temp føler te golf 2 liggende? Sko hatt ein då eg greide og vri i stykker min!

 

Svart? He ein av dei liggande, men veit ikje om det e samme på golf1 som på golf 2

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte e vel ein oljetrykksbryter. Trenger te olje tempen. Hadde du visning av oljetemp på einseren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte e vel ein oljetrykksbryter. Trenger te olje tempen. Hadde du visning av oljetemp på einseren?

 

Har ein org G60 oljetempfølar her.. bare send ein mld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte e vel ein oljetrykksbryter. Trenger te olje tempen. Hadde du visning av oljetemp på einseren?

 

Jepp, i form av eit lys. Hehe..

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger noe på knoksen så kan eg se etter stikker ut i 12tia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska ha Seat deler hvis de ha. Ska ut nå straks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.