Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kafforein vegg? Såg bare hyller eg.......

 

:)

 

 

Det der var vertfall ikke Ikea Hyller!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal på Knoksen ein tur. skal eg se etter noe spesielt for folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf mk2 går vel rett i presså på knoksen? ser aldri nogen ude...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 1 og 2 går desverre mer eller mindre rett i presså ja, men skal se etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis der e så kunne eg trengt begge bakdørene hvis de e i god form! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ein diger stein i rutå på 6er golfen i dag, Så må ha ny rute.: bh : Tenkte å drøye byttet til vinteren er over. Smart eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ein diger stein i rutå på 6er golfen i dag, Så må ha ny rute.: bh : Tenkte å drøye byttet til vinteren er over. Smart eller ikke?

 

E d ikkje vacn rabatt på egenandelen ved rutebytte på bryne? E vel bare å bytta då? Evt så e der nogen så gir forsikring så du får gratis bytte om den nye sprekke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jadå får ha ein tapebit over hullet sånn at det ikke renner for mye vann inn:p får bestille tid rett over nyttår. Man får egenandelen i rabatt har eg hørt.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ gratis leiebil : ja :

 

Får eg leigebil når eg leverer bilen kvelden før og trur du? Eg har desverre ikke anledning til å levere samme dag. Eg hører med han når eg ringer. Hadde du nr hans Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har politie lov å senda meg hjem bare fordi "eg har ingenting å gjør ute på denne tiå"?

Va btw edru å satt i S4'en å radla litt i nattemørket, det e vel ikkje ulovlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe lov å lov det vet eg ikke, men det er en del kjeltringer ute å reger på denne tiå av døgnet, å det er ikke alltid like lett for politiet å vite hvem som er kjeltringer og ikke:p

Eg har selv vært med på å blitt sendt hjem for me ikke hadde noe mål å meining. men det er mange år siden nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va vist bra di sente meg hjem, våkna idag t ein beskjen om at vannet var gått, så sitte på fødelofte å vente på mekanikaren min:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe lov å lov det vet eg ikke, men det er en del kjeltringer ute å reger på denne tiå av døgnet, å det er ikke alltid like lett for politiet å vite hvem som er kjeltringer og ikke

 

Politiet har lov dette etter politiloven, og det er vel nettopp pga av det som Lasse skriver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn sett så kan vel egentlig politiet for det mesta jørr akkuratt så de vil, for det finns vel som regel en eller aen regel de kan bruka som grunnlag..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igrunn så har me bare me å gjør så politie seie, men kor går grensene?

eg e altså ikkje sure for å bli sendt hjem, d va heilt greit å ikkje ver dautrøtte når eg fekk ein sønn idag, men kor langt kan di strekka grensene?

Vis me f.eks hadde sagt at me sko på statoil å kjøpa burger, konne di nekta oss i å gjort det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralla med nye arving! Nummer to i rekkå det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di hadde nok ikje nekta dokke det, de ser jo an folkå di stoppe å sånn;)

Gratulere me ein liten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tror politie står ganske fritt te å senna folk hjem egentlig, de trenge vel bare å ha misstanke (någe folk som rangle ute midt på nattå uten mål fort gir fra seg..)

 

Har ein kompis som alltid blir stoppa, enten om d e bag ratte eller te fots :P

 

Gratulere forresten!!

 

 

 

Og PS: På Audier, koss får en vekk d lokke som sjule slepekroken foran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gratulasjonar:-) e nr 2 ja, ei jenta å ein gutt, så då e d greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.