#1 Skrevet Mai 2, 2008 Ok! Si alle trådane her inne alltid går øve i offtopic, er selv en god medvirker til det. Så kan vi ha en liten STOR tråd hvor vi kan bable om alt mulig sjiit. Så då begynne eg, e d någe rusing pågang i mårå? Kjenne eg e ganske tysste.... :venner::venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2008 hmmm..det hadde jo vært gudd.. Men koss blei det neste helg uansett, blir det crusing og øl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2008 hmmm..det hadde jo vært gudd..Men koss blei det neste helg uansett, blir det crusing og øl? Jeg har nå iallefall håp om det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2008 Hadde jo vært kult, ihvertfall om været blir som idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2008 Crusing og øl.. hadde vært me på flekken, men må t bergen heile helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2008 Ehm... Ka så skjer neste helg? Någe eg ikkje har fått me meg kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2008 Va jo då me snakkte om å ha vårmønstring å så ta oss ett par ti øl udpå kvelden en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2008 Skal vaske bilen i morgen - blir spennende å se hvilken farge den _egentlig_ har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2008 Tenkte eg sko fsåt opp i mårå eg! Mekking på søndag rine!!! Tosdg lørdah i dga eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2008 Tenkte eg sko fsåt opp i mårå eg! Mekking på søndag rine!!! Tosdg lørdah i dga eg Ehh, leggetid kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2008 hehe, sånn har han holdt på i flerne timar nå.. Sånn e d når du jobbe støtt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2008 Vårtreff hørtes bra ut, så kan alle dere dytte bilen min rundt, mens jeg drikker øl. Og btw, jeg er tørst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 3, 2008 hehe.. Nice, nei du.. Må få på plass kassa di.. Blir kanskje litt knapt med tia før neste helg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2008 Eg får vel få denne tråden skikkelig OFF TOPIC, Frank.. korti fekk du beden sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2008 Vettaf.. hva det er jeg, men hvis det er mordi fikk jeg det senest istad når du var på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2008 HAHAHAH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 3, 2008 Sikker på at det ikkje va mor mi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 3, 2008 Frank = MILF hunter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2008 Tenkte eg sko fsåt opp i mårå eg! Mekking på søndag rine!!! Tosdg lørdah i dga eg Eh ja... ikkje vet eg ka eg prøve sei. Mekking på søndag rune, vertfall!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 3, 2008 Jepp, i know! Eg e klar eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 3, 2008 Frank = MILF hunter! Får nå iallefall håpe det ikke er GMILF det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg er ikke milf hunter, jeg er ilf hunter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2008 dagens frank, dagens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 3, 2008 Han e ihvertfall ærlige, det ska an Frank ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 3, 2008 Jaja, bler det någe rusing elle? Eg e vertfall i gang for leeeenge si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...