Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Virker som dar e någe seriøst gale me den routeren. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag e d jo nyttårsfest med jobben, SKÅL! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fant ut at det var smartest å holde seg i nærheten av rammå, så eg ble hjemme:p.

 

savner sommeren.

 

golfane010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va kjekt på LTH i dag :)

 

Må bare huska d neste gang og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satsa på skikkelig vinterføre neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e det Funas då får det ikkje bedre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top Gear returns on Sunday 27th January (TBC) at 8pm on BBC2 and BBC HD

 

Some spoilers:

 

Acknowledging that the India Special wasn't quite as spicy as it could have been, Jeremy, Richard and James will venture to Africa in search of the source of the Nile, just like the British explorers of yore. Only they'll be doing it in some fantastic used wagons they bought online for £1,500: a BMW 5-Series Touring, a Volvo 850R, and a Subaru WRX with a toilet seat for a hood scoop.

 

Jeremy commissions students taking Coventry University automotive design to make him a car that's even smaller than the Peel P50 he drove a few years ago. That's how he ends up trapped in a scooter-looking thing.

 

"Consumer Affairs Editor" James attempts to turn a Bentley Continental GT into a rally car, and they say that the way the two-ton luxobeast handles on a muddy stage "may surprise you." Hmmm...

 

The guys will be participating in another U.S. road trip, this time driving from the Nevada desert to the Mexican border in the new SRT Viper, the Lexus LFA, and an Aston Martin Vanquish.

 

Another Big Race like the famous Bugatti Veyron vs. James' plane episode from a while back. This time, they'll be racing from Wembley to Milan to catch a soccer match with Jeremy in a Shelby Mustang GT500 and the other guys in a train.

 

Richard and Jeremy redesign a Fiat Multipla to make it into the ultimate car for old people. (Not just the ultimate car for people with poor taste.)

 

Remember car football? It's back, except this time it's car rugby. I can't wait to see how this will go down, and then try it myself, and then get arrested. Again.

 

Road tests of the Toyota GT86 and Pagani Huayra, and a hot hatch battle between the Ford Focus ST, Renault Megane RenaultSport Cup 265, and Vauxhall Astra VXR. Which FWD street fighter will come out on top?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lovande ut det Finn Kristian, tror eg bare må få bestillt BBC HD jah...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kan du lasta ner klippene et par min itte de har blitt sendt, fra finalgear.com :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lovande ut det Finn Kristian, tror eg bare må få bestillt BBC HD jah...

 

Eg har den kanalen, men di senne ikkje d sama så i UK, dvs at Top Gear og d andra di senne ikkje komme før klippå he låge på nett ei goe stond. Eg har ikkje tolmodighet t d. pluss at d å setta av dato og klokkeslett på kalenderen for å få sett noge e håblaust, så d eg ser på fast blir lasta ner uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he erfaring med http://www.edeler.no? Ser at adressen e i sandnes og ser ut som mye billig og godt utvalg.

 

http://www.proff.no/roller/nor-bildeler-import-da/sandnes/oppføringer-uten-bransjetilknytning/Z0I5QPKW/

 

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=996809048

 

 

Endret forretningsadresse 2 ganger samme år får alarmen til å ringe hos meg men man vet aldri:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he erfaring med http://www.edeler.no? Ser at adressen e i sandnes og ser ut som mye billig og godt utvalg.

 

Synes hvertfall det var en forferdelig rotete nettside med unødvendig stort utvalg på noen deler og ingenting på andre, F.eks hadde de minimum 3 (gadd ikke se lengre bak) sider med utløyserlager t same bil og motor, forsjellige titlar og prisar, men kossen ska eg vita kafforein eg trenge? på andra siå så hadde di ikkje cluchsett eller lause lamellar, kun utløysarlager.

på dynamosiå så va d d sama, hundrevis med reimhjul, men ingenting aent.

D eg såg på va 2000 mod Skoda Felicia stv 1,3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei skeptisk te navnå på daglig leder å di eg.. Men det e kanskje bare meg som forhåndsdømme? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e ikkje bare du som fårhåndsdømme, eg gjør d eg og, men d betyr ikkje at eg synes d e lurt.

F.eks et søk på Figgjo Autoservice/ gir navnet :Semsad Rakovic, så mange (jeg inkludert) ville forhåndsdømt han og, men etter et par EU kontroller og litt småfiks hos han, er jeg ikke i tvil om at han er en rimelig og grei kar, som jeg stoler mere på enn noen andre verksted. Rett og slett fordi min og min fars erfaring tilsier at han er heller ærlig å gjør ting billig enn å legge på å si at dette blir dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så vett om ein passat 35i variant i bruksstand t ein billig penge? helst 90hk monojet og med sentrallås:)

Skodaen står me blåste toppakning, gåen dynamo, dårlig termostat og vekkrusta eksos. Godt eg fekk arbeidsbil dagen itte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at de nå har stengt verksgadå inn te havneringen, sånn at eg bler tvongen te å kjøra opp bakken i St. Hans. Håbe ikje d komme nedbør nå mens d e kuldegrader ude..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere vett om noen som har bil med automat og diesel til salgs si ifra :). (rundt 20k)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.