Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Sidde å tenke på å bytta ut Passaten og Poloen med mellomtingen, Golf stv me diesel og "4 hjulstrekk". E de någe tess?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gode di bare så synd de blir fryktelig dyre vis du skal ha skikkelig motor. Dette vis du hadde tenkt på golf 6. 5eren er ikke så gal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tenke faktisk på golf 4 :P Satse på ein billigbil denne gang iom d eg ska kjøba ny leilighet nå snart, holla meg onna 70'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det geniala for deg e jo at stasjonsvognene e billigare enn vanlig Golf. Golf 4 4M TDI e guud, lø heim ;) Men prøv å finn deg ein 130hk/150hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært dårlig me 130HK på finn, har ikje sett ein 150!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårligt generelt når det gjelde 130/150hk her i avgiftsnorge ja :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller gå for 105/90 motoren då (i og med at 130/150HK e litt dødfødt...)?

 

 

Sånn utenom motoren, så suns eg denne såg grei ut.. Men burde kanskje sjekka ka som e bytta opp igjennom, på 225' så burde d vel ver litt nye deler her og der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90hk er gammeldags tdi med rotasjonspumpe. Er 101hk og det kansje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

101hk e pumpedyse

 

90hk 4Motion e AGR motor med wastegate turbo, rimelig gammeldagse greier ja...

 

Kjøpe du ein 101hk så får me heller skremma ut et par ponniar ekstra sånn at det blir leveligt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ekje någe aent feil me an enn mangel på framdrift? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp :)

 

Pumpedyse e mer stillegående en rotasjonspumpe (90hk) så det e verdt å ta med i betraktningen. 115hk e det første pumpedysemotoren og den bør ein styre unna hvis ein ikkje har lyst å skru for den har problemer med toppakning og kjøling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Got it! Må få vaska, rydda og støvsugt passaten sånn at d kan tas annonsebilder av an også håpe et at d komme ein anstendig Golf snart så eg sleppe Poloen så altfor lenge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta bilen fra naftest:

Toppakning, cluch, dynamo, hjullager bak, fjørbeinslager, bremseskiver forran, eksos, og bremseslanger, må byttas. i tilleg dårlige bakbremser og litt andre småting så må fiksas:banghead:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min blåe Passat er snart klar til salg med masse nye deler, firehjulskontroll, no rust +++ ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta bilen fra naftest:

Toppakning, cluch, dynamo, hjullager bak, fjørbeinslager, bremseskiver forran, eksos, og bremseslanger, må byttas. i tilleg dårlige bakbremser og litt andre småting så må fiksas:banghead:

 

Hørtes ut som mat for knoksen det der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min blåe Passat er snart klar til salg med masse nye deler, firehjulskontroll, no rust +++ ;)

 

E d 2l en så e blåe? den eg såg på? Tror ikkje eg vil ha B4, vil ha B3 heller... synes di e finare, å så e di billigare i lik stand:)

Kjenne meg litt lysten på ein bra typ44 avant me 2.3E, men e lite utvalg av di...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjelden hørt noe så rart. B3 og B4 koster jo like mye!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, stort sett når jeg ser så er B4 høyere i pris, har tenkt at det er nyere biler og det er derfor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke rart han kjenner meg, er jo gamle jobben min i 2010.

 

synes 16k var greit for g60 syncro. ser ho bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje kjøp G60 om du ska ha en bil så kreve lite vedlikehold.

 

Seie det bare.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.