#27076 Skrevet Februar 4, 2013 Har hatt sånnein før, så vett evt ka eg går t. Tenke litt sånn at eg kan godt skru litt, men må liksom ha noge igen for d. orke sje tanken på å bruga penger å stå i timasvis å skru å når eg e ferdige så må eg ligavel kjøra i ein stygge, litt for liden bil med for lite motorkraft. G60 må skrus litt på, men eg ska heller tåla d mot belønningå eg får når ann virke:) Nå e eg ikkje avhengige av å ha bil kver dag heller, Skodaen har mer eller mindre stått siste 3 ukene, d litla eg har kjørt konne eg ligagodt kjørt arbeidsbilen egenle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27077 Skrevet Februar 5, 2013 Ser dårligt ut for 130HK golf.. Bler fordyrt å ta inn fra Tyskland og ser dårligt ut fra Sverige. Får satsa på ein 101 og heller få damå te å gå ud og dytta i motbakkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27078 Skrevet Februar 5, 2013 Noen flere som har lyst på Verktøyskap fra Gasolin.no? Lasse og jeg vurderer å kjøpe i løpet av februar. De fikser kanskje bedre pris da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27079 Skrevet Februar 5, 2013 Ser dårligt ut for 130HK golf.. Bler fordyrt å ta inn fra Tyskland og ser dårligt ut fra Sverige. Får satsa på ein 101 og heller få damå te å gå ud og dytta i motbakkene Eg kan jo chippa an, tror det gir mer dytt enn ka damå di greie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27080 Skrevet Februar 5, 2013 100hk på 1300kg e nå greit nok d, skodaen må slida me 68hk, då begynne d å bli stusselig. Racerbil e d nå ikkje me 130hk heller, sjøl om d e kjekt å ha litt ekstra å gå på... G60 e forøvrikt ingen racerbil, men eg vil ha d ligavel;-) gamle passatar må eg skru enten d e 90 eller 160 hk. Å liden forsjell i pris ved kjøp gjørr d vanskelig å velga 90... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27081 Skrevet Februar 5, 2013 Noen flere som har lyst på Verktøyskap fra Gasolin.no? Lasse og jeg vurderer å kjøpe i løpet av februar. De fikser kanskje bedre pris da Har du link til verktøyskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27082 Skrevet Februar 5, 2013 Denne liker Lasse og jeg --> http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=42&products_id=2572 3000 hadde jo vært nice... Skal se litt rundt ikveld om det finnes noe lignende for en hyggelig pris andre steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27083 Skrevet Februar 5, 2013 90 hk 100hk 75hk 115hk 116hk alle 8v er jo nesten helt likt!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27084 Skrevet Februar 5, 2013 90 hk 100hk 75hk 115hk 116hk alle 8v er jo nesten helt likt!? 130/150hk TDI + chip e 8V det og, men ganske mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27085 Skrevet Februar 5, 2013 Eg kan jo chippa an, tror det gir mer dytt enn ka damå di greie Då miste jo hu nesten all funksjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27086 Skrevet Februar 5, 2013 Den tok du feil. Snakker om bensinmotorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27087 Skrevet Februar 5, 2013 Koffer snakke du om bensinmotorer når det va snakk om dieselmotorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27088 Skrevet Februar 5, 2013 Hehe for ein gjeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27089 Skrevet Februar 5, 2013 Du snakker med iversen og jeg med jonatansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27090 Skrevet Februar 5, 2013 Jonatan skreiv og om diesel (100hk i 1300kg bil vs 130hk), så bare du så snakke om sånn tynt drivstoff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27091 Skrevet Februar 5, 2013 Bora STV kan umulig være noe lett å oppdrive.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27092 Skrevet Februar 5, 2013 Tja, ligge på finn rett som det e. Så langt eg vett blei det ikkje solgt i norge, men e importert ett par av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27093 Skrevet Februar 5, 2013 HVEM VIL HA HOTFROG? Blir billigere med flere + frakten er jo billigere. 5 stk. er mulig å kjøpe, jeg skal ha EN. Venter til i morra kveld med bestillingen. de kommer her fra gruppekjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27094 Skrevet Februar 5, 2013 Hva er hotfrog? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27095 Skrevet Februar 5, 2013 Hva er hotfrog? Se denne tråden http://forum.vacn.no/showthread.php?229336-Gruppekj%F8p-p%E5-HOT-FROG-80%B0C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27096 Skrevet Februar 5, 2013 Jonatan skreiv og om diesel (100hk i 1300kg bil vs 130hk), så bare du så snakke om sånn tynt drivstoff Eg skreiv og om G60 å 1.8l 90hk, som begge går best om du gjer di bensin! At alt d rara di har spydd ud av 1.8l 8v sugemotorar e nokså likt e sikkert sant, eg har bare prøvt 90 og 108hk, va ikkje noge store forsjell der hverfall, 90hk maskinen virka sprekare men ann va i bedre stand og:) Så ska d ver sagt at om du vil ha bil me lide hest (mindre enn 1.8T) så e d vel bare å passa på at ann acclerere fort nok t at folk ikkje blinke å tute utav kryss, å du klare å holla farten opp alskens motbakkar her rondt forbi så e d nå greit, di 30hk e mer luksus vis d passe seg me ein bil sånn, litt som aent ekstraudstyr (AC, gps å andre duppedittar så nye bilar har, for meg e d servo å el-vindu:)) Transiten klare ikkje 90 på 5gir opp mot tunellen på motorveien, d e irriterande tregt, men d går nå fram, men blir aldri kjøpt ein nye sånnein i firmae... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27097 Skrevet Februar 5, 2013 1,8 og 1,6 kan ikke samlignes, det er helt rikitig. men 1,8 og 2,0 er STOR forskjell og 2,0l er definitiv bedre motoren som bruker like mye bensin og går så mye bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27098 Skrevet Februar 5, 2013 Suns dokk at 99 000,- e gale for bilen min? 03' Passat 130HK TDi comfortline me automat, klimatronic, kupe/motorvarmer me tidsur (webasto), skinn multifunksjons ratt, cruise kontroll, aut. blen. speil, rein sensor. Minus per dags dato e to mindre skraper på begge bak-hjulbuene, ikje lys i bagasjeromme, dårlig kontakt me dørsensor venstre bak og ingen kontakt me dørsensor høyre foran. Nettopp tatt storservice og Eu-kontroll (inkl bytte av bremseklosser, -skiver og -slanger foran. Har klosser og skiver te bagdelen ligganes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27099 Skrevet Februar 5, 2013 Spørs vell litt kor langt ann he kjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27100 Skrevet Februar 6, 2013 jepp, kom på at d konne ver interessant ja! snart 160' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...