Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

D e d versta eg har hørt finni! :bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska i bryllup den helgå så klart så blir verken bug eller våler på meg i år!

Send inn en forhåndsinnvending på bryllupet, så slipper du å stå i kjærka å si det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha nesten så gale. Ska ver forlover te bestekameraten min så kan liksom sje finna på någen luguber unskylning for å sleppa onna heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålertreff e gyldig fraværsgrunnlag:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålertreff e gyldig fraværsgrunnlag:D

Seie bare du sa det då åsså gir eg di ditt telefonnr så du får hørra det ittepå då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seie bare du sa det då åsså gir eg di ditt telefonnr så du får hørra det ittepå då?

Heilt greit d Finni, tar alltids ein støyt for lokallage eg vett'u:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mårå streike politiet fra 11:00 te 12:30...

Då blir det kappkjørign på motorveien folkens???? Frank få ud S2'en!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelde dette heila landet eller?

Isåfall Christopher: Då klare me å henta inn et par timer på turen vår? Hehehe:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelde dette heila landet eller?

Isåfall Christopher: Då klare me å henta inn et par timer på turen vår? Hehehe:evil:

Det e heilt rektigt, flad pedal...for det gjelde vell alle 78 fotoboksane på den sørlandske kystlinjå og det? :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men ikkje alarmesentralen å div avdelinga, men bemanningå vil ver så liten som mulig. Så ska ikkje se vekk i fra at up e fult bemanna, e jo tross alt viktigt å få inn penga te sommerfesten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e heilt rektigt, flad pedal...for det gjelde vell alle 78 fotoboksane på den sørlandske kystlinjå og det? :D:D

sattan, så mange? jaja, eg har gps me de fleste fotoboksane inne så me ska vel klara oss, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sattan, så mange? jaja, eg har gps me de fleste fotoboksane inne så me ska vel klara oss, hehe:)

Kan jo ta ein Frank og, droppa skiltet framme : rock : Redda jaffal meg når eg kjørte bilen hans :nana::D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

streik og streik... var jo fulle rundkjøringa etter motorveien i Politi hørte jeg rykter om.. Godt jeg svinger opp avkjørselen før...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

streik og streik... var jo fulle rundkjøringa etter motorveien i Politi hørte jeg rykter om.. Godt jeg svinger opp avkjørselen før...

Sikkert for d at streiken e imårå, å at di sikkert jobbe någe øveti i kvell så di isje lide økonomisk av streiken:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta ein Frank og, droppa skiltet framme : rock : Redda jaffal meg når eg kjørte bilen hans :nana::D

Hehe, eller eg sko jerna sett tryne på di når BIFFEN-skiltet glinse på d bilde, hahaha:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va jaggu meg passaten solgt. Blir henta i mårå. Så nå e det store spørsmålet, ka ska eg ha nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pokker alle selge bilane sine for nå? 3 biler så forsvant denna ugå jo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pokker alle selge bilane sine for nå? 3 biler så forsvant denna ugå jo!

finanskrisa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va jaggu meg passaten solgt. Blir henta i mårå. Så nå e det store spørsmålet, ka ska eg ha nå?

Gratla med salget!

Ska du ha deg ein billige TDi syncro kanskje? : smil :

http://www.finn.no/finn/object?finnkode=16205277

EDIT: Ops, han hadde krysst av på 4x4, men an e bare framhjulstrekk når eg sjekke regnummeret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla med salget!

Ska du ha deg ein billige TDi syncro kanskje? : smil :

http://www.finn.no/finn/object?finnkode=16205277

EDIT: Ops, han hadde krysst av på 4x4, men an e bare framhjulstrekk når eg sjekke regnummeret.

Det va sje din dette? *gnir søvnen ut av øynene*

JAH folkens! Finni e oppe før lunch for fysste gang på leeenge!

Måtte pigede skrapa bilen åg for fysste gang på så lenge at eg hadde glemt kor skrapå låg hen.

Fekk tilåme lov å kjøra kånå på jobb!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va sje din dette? *gnir søvnen ut av øynene*

JAH folkens! Finni e oppe før lunch for fysste gang på leeenge!

Måtte pigede skrapa bilen åg for fysste gang på så lenge at eg hadde glemt kor skrapå låg hen.

Fekk tilåme lov å kjøra kånå på jobb!

Ikkje min, men lik. Som sagt så e eg ikkje sikker på om det e syncro eller ikkje på an.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk solgt to biler i dag. Passaten, og så har blitt kvitt charaden eg hadde ståendes og. Tror ikkje golf stv e tingen denne gang. Vett ikkje heilt ka eg har lyst på. Sitte på tanken på en a6 93-97 2,5 tdi quattro. Står ein i sandeid som virke grei. Eventuelt a4,a6 eller passat 1,8t... Vett liksom ikkje heilt ka eg ska velga denne gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.