#27401 Skrevet Mars 21, 2013 På såpass nye bil e det vel greit å ta servicen ein plass sånn at service hefte blir stempla? (for videresalg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27402 Skrevet Mars 21, 2013 Njaaa.. e kanskje d.. Men suns d e så sykt at de ska ha øve 5500 for någe som egentlig e ganske enkelt I tillegg komme feilsøkingen på de forbanna vinduene som ikje vil fynka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27403 Skrevet Mars 21, 2013 Kå innebære servicen då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27404 Skrevet Mars 21, 2013 60k service, bytting av filterene, oilja og bremseveska. An ska sellas, så mulig eg prøve å sellan uten å jør någe mot litt avslag i prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27405 Skrevet Mars 22, 2013 Då va felgen så god som ny (D va ikkje klarlakk) Bare å anbefala http://luminathor.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27406 Skrevet Mars 22, 2013 Kor mange kronene sko an ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27407 Skrevet Mars 22, 2013 Kor mange kronene sko an ha? 800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27408 Skrevet Mars 22, 2013 800kr Hvilken jobb innebar det? Glassblåsing, lakkering osv? Innser at eg ikkje får tid t å fiksa felgane sjøl, så må vurdera andre alternativ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27409 Skrevet Mars 22, 2013 Hvilken jobb innebar det? Glassblåsing, lakkering osv? Innser at eg ikkje får tid t å fiksa felgane sjøl, så må vurdera andre alternativ.. Som eg skreiv så va ikkje kanten lakkert, så d va pussing og polering går eg utifrå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27410 Skrevet Mars 22, 2013 Skulle hilse fra min mormor å si takk for tipset ang strikke siden du hadde kjennskap til Finn Kleppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27411 Skrevet Mars 23, 2013 (endret) Då va felgen så god som ny (D va ikkje klarlakk) Bare å anbefala http://luminathor.no/ De ska visst ver flinke der ja, han som drive det har datter på samme barnehageavdeling me har jentå vår på, virke som ein som har peiling og god erfaring. Tar jo myyye av karosseriarbeide te Gabriel Østraat, di har visst ikje folk sjøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27412 Skrevet Mars 23, 2013 De ska visst ver flinke der ja, han som drive det har datter på samme barnehageavdeling me har jentå vår på, virke som ein som har peiling og god erfaring. Tar jo myyye av karosseriarbeide te Gabriel Østraat, di har visst ikje folk sjøl. Ja, Tor e flinke han. Kan trygt anbefalas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27413 Skrevet Mars 25, 2013 Var digg å kjøre til jobb uten å stå i kø idag;-) Ikke så digg å vere på jobb med ødelagt hud på hendene etter litt for mange timer med olje og shit på de... er det noen som har bra tips for de? Annet enn store mengder spenol og bruke hansker neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27414 Skrevet Mars 25, 2013 Har du damehender siden du ikke tåler olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27415 Skrevet Mars 25, 2013 smør inn hendene med mineral olje før du legger deg så er du kvitt problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27416 Skrevet Mars 25, 2013 Har du damehender siden du ikke tåler olje? Sto med svarte never å skrudde i over 24t i strekk for å så ikke få vasket de skikkelig på 4-5 timer etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27417 Skrevet Mars 26, 2013 Har Shell på voll bilvask? Googlemaps (streetview) og google forteller meg bare lite. Syncroen trenger en vask før den kommer inn i lokalet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27418 Skrevet Mars 27, 2013 Banekjøring på reve på mandag. 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27419 Skrevet Mars 27, 2013 Frank: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-rs-6-avant-6-gang-schalter-vmax-330-km-h-wolkenstein/172865867.html?lang=en&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27420 Skrevet Mars 27, 2013 Manuell. Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27421 Skrevet Mars 29, 2013 Har Shell på voll bilvask? Googlemaps (streetview) og google forteller meg bare lite. Syncroen trenger en vask før den kommer inn i lokalet De har bilvaskemaskin ja, men vett ikkje om de har selvvask. Så nøye har eg ikkje sett etter;) Hadde forresten ikkje vært feil den stasjonsvognå der Finn Kristian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27422 Skrevet Mars 29, 2013 Slenger ut et spm her jeg; Hva pleier montering av varmepumpe å koste? ca pris da. Og er det noen her i lokallaget som driver med dette? Ser ut som pumpa mi er gåen, den driver å slår ut på jordfeilbryteren. Så er vel på tide med en ny. Ser konkursnett.no har Mitsubishi Kirigamine 6,6 - MSZ-FH35 til ca 15 lapper + frakt. Montering kommer utenom. De tilbyr montering til 5 lapper, noe jeg synest hørtes dyrt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27423 Skrevet Mars 29, 2013 Fikk akkurat pumpe montert, Mitsubishi Kirigamine til 22.000kr.Ac senteret. Var et tilbud da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27424 Skrevet Mars 29, 2013 Ja, er vel rundt der de ligger på i pris. Derfor er det jo kanonbillig med 15 000,-, men synest det er mye med 5000,- i montering. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen som er billigere. Har jo pumpe fra før som nå må byttes ut (sannsynligvis da, har ikke fått en "diagnose" enda), så er jo hull i veggen + fester til utedel klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27425 Skrevet Mars 29, 2013 Ja, er vel rundt der de ligger på i pris. Derfor er det jo kanonbillig med 15 000,-, men synest det er mye med 5000,- i montering. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen som er billigere. Har jo pumpe fra før som nå må byttes ut (sannsynligvis da, har ikke fått en "diagnose" enda), så er jo hull i veggen + fester til utedel klart. Enkelt å montere selv og så får du bare en rørlegger til å koble til. Koster sikkert ikke mange kronene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...