Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har faktisk solgt to biler i dag. Passaten, og så har blitt kvitt charaden eg hadde ståendes og. Tror ikkje golf stv e tingen denne gang. Vett ikkje heilt ka eg har lyst på. Sitte på tanken på en a6 93-97 2,5 tdi quattro. Står ein i sandeid som virke grei. Eventuelt a4,a6 eller passat 1,8t... Vett liksom ikkje heilt ka eg ska velga denne gang...

Hekkan Stian....Nogen så får det til : rock :

Kan du isje sei meg salgstrikset då...Sko gjerna ha hatt vekk min og nå ser du : vinke :

Eg har lust på noge så begynne på A og slutte på I : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ver feil det der, Jedna det ska stå ett ett-tall føre?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ver feil det der, Jedna det ska stå ett ett-tall føre?:)

Det e jo muligt, men e jo litt løye han isje har retta på prisen då : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan ett salgs triks , ISJE tru du ska få 1mill for en gammale sjidd bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forresten eg sko hatt en bmw e36 me skinn sete og brems på diffen å div utstyr fra utlandeeee , sverige elle noge , kor får eg tag i d ? e d blocket ? nogen så har møye dø tid så har lyst :)

mvh andreeee

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan ett salgs triks , ISJE tru du ska få 1mill for en gammale sjidd bil ;)

Hald kjeften på deg Andre : smil :: rolleyes

Passaten e ingen sjiddbil !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk solgt to biler i dag. Passaten, og så har blitt kvitt charaden eg hadde ståendes og. Tror ikkje golf stv e tingen denne gang. Vett ikkje heilt ka eg har lyst på. Sitte på tanken på en a6 93-97 2,5 tdi quattro. Står ein i sandeid som virke grei. Eventuelt a4,a6 eller passat 1,8t... Vett liksom ikkje heilt ka eg ska velga denne gang...

host hark lyst på en skade skutt a6? :D hajhahahaha: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som har noen stålfelger i 5x100 i 16" som de ikke bruker som ska selges?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e faktisk på jakt itte ein sånn a6. Men helst stasjonsvogn. Va å såg på ein i går. Holde te på ålgård. Ligge te salgs her på forumet og. Så får me se ka så skjer.

Ikkje glem treffet i kveld. 19.00 på donalden... Eg komme nok potlandes i min flotte polo! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e faktisk på jakt itte ein sånn a6. Men helst stasjonsvogn. Va å såg på ein i går. Holde te på ålgård. Ligge te salgs her på forumet og. Så får me se ka så skjer.

Ikkje glem treffet i kveld. 19.00 på donalden... Eg komme nok potlandes i min flotte polo! :)

Får se om eg drar meg bortøve, må se ann formen udøve kvelden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sjå ke bil eg stille me :D enten den moste A6en elle den golfen så lige å låsa seg i gir ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet som har noen stålfelger i 5x100 i 16" som de ikke bruker som ska selges?

Nei, men eg he ngn på 15" som eg tenkte selga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja guttar, nå kan dåkk trega på at dåkk isje va me t Funäsdalen!!! D va skamrått d treffe der! :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh vert myyyye kjekkere her i Stavanger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har iallefall vært like kaldt her!!! Hadde frostskader i skallen når jeg svingte inn på jobb i dag... og ja, jeg syklet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har iallefall vært like kaldt her!!! Hadde frostskader i skallen når jeg svingte inn på jobb i dag... og ja, jeg syklet.

DU er ikke helt frisk!!! : eek : (vertfall ikke lenge når du holder på slik) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! eg tvile på dåkk hadde -25grader her hjemma, hehehe! Tror me målte -27,5 som lavaste temp der borte i helgå! Snåtten din fryse jo faen inni nasen din då jo!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i sirdalen i helga, var vel en -20 der, noe ikke jeg la merke til når jeg sovna ute i snøen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, hørres jo deilig komfy ud d då Frank! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg måtte hente deg på legevakta i lunchen i dag Frank... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i sirdalen i helga, var vel en -20 der, noe ikke jeg la merke til når jeg sovna ute i snøen ;)

haha, va du litt for lenge på afterski'en eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si det sånn.. hehe :P

FINNI: ka ti kan du bli med å hente bil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.