#2726 Skrevet Januar 30, 2009 Har faktisk solgt to biler i dag. Passaten, og så har blitt kvitt charaden eg hadde ståendes og. Tror ikkje golf stv e tingen denne gang. Vett ikkje heilt ka eg har lyst på. Sitte på tanken på en a6 93-97 2,5 tdi quattro. Står ein i sandeid som virke grei. Eventuelt a4,a6 eller passat 1,8t... Vett liksom ikkje heilt ka eg ska velga denne gang... Hekkan Stian....Nogen så får det til Kan du isje sei meg salgstrikset då...Sko gjerna ha hatt vekk min og nå ser du Eg har lust på noge så begynne på A og slutte på I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2727 Skrevet Januar 30, 2009 Se her ! Nå kan du trega Kjell, at du nettopp har kjupt golf 4 Sjå ka eg fant....Merkedets billigaste GTI, vil eg velga å tru: rock : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16225438&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2728 Skrevet Januar 30, 2009 må ver feil det der, Jedna det ska stå ett ett-tall føre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2729 Skrevet Januar 30, 2009 må ver feil det der, Jedna det ska stå ett ett-tall føre? Det e jo muligt, men e jo litt løye han isje har retta på prisen då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2730 Skrevet Januar 31, 2009 eg kan ett salgs triks , ISJE tru du ska få 1mill for en gammale sjidd bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2731 Skrevet Januar 31, 2009 forresten eg sko hatt en bmw e36 me skinn sete og brems på diffen å div utstyr fra utlandeeee , sverige elle noge , kor får eg tag i d ? e d blocket ? nogen så har møye dø tid så har lyst mvh andreeee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2732 Skrevet Januar 31, 2009 (endret) eg kan ett salgs triks , ISJE tru du ska få 1mill for en gammale sjidd bil Hald kjeften på deg Andre Passaten e ingen sjiddbil !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2733 Skrevet Januar 31, 2009 Har faktisk solgt to biler i dag. Passaten, og så har blitt kvitt charaden eg hadde ståendes og. Tror ikkje golf stv e tingen denne gang. Vett ikkje heilt ka eg har lyst på. Sitte på tanken på en a6 93-97 2,5 tdi quattro. Står ein i sandeid som virke grei. Eventuelt a4,a6 eller passat 1,8t... Vett liksom ikkje heilt ka eg ska velga denne gang... host hark lyst på en skade skutt a6? hajhahahaha: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2734 Skrevet Februar 1, 2009 Noen i distriktet som har noen stålfelger i 5x100 i 16" som de ikke bruker som ska selges? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2735 Skrevet Februar 1, 2009 Eg e faktisk på jakt itte ein sånn a6. Men helst stasjonsvogn. Va å såg på ein i går. Holde te på ålgård. Ligge te salgs her på forumet og. Så får me se ka så skjer. Ikkje glem treffet i kveld. 19.00 på donalden... Eg komme nok potlandes i min flotte polo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2736 Skrevet Februar 1, 2009 Eg e faktisk på jakt itte ein sånn a6. Men helst stasjonsvogn. Va å såg på ein i går. Holde te på ålgård. Ligge te salgs her på forumet og. Så får me se ka så skjer. Ikkje glem treffet i kveld. 19.00 på donalden... Eg komme nok potlandes i min flotte polo! Får se om eg drar meg bortøve, må se ann formen udøve kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2737 Skrevet Februar 1, 2009 Får sjå ke bil eg stille me enten den moste A6en elle den golfen så lige å låsa seg i gir ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2738 Skrevet Februar 1, 2009 Noen i distriktet som har noen stålfelger i 5x100 i 16" som de ikke bruker som ska selges? Nei, men eg he ngn på 15" som eg tenkte selga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2739 Skrevet Februar 2, 2009 Jaja guttar, nå kan dåkk trega på at dåkk isje va me t Funäsdalen!!! D va skamrått d treffe der! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2740 Skrevet Februar 2, 2009 Pøh vert myyyye kjekkere her i Stavanger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2741 Skrevet Februar 2, 2009 Det har iallefall vært like kaldt her!!! Hadde frostskader i skallen når jeg svingte inn på jobb i dag... og ja, jeg syklet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2742 Skrevet Februar 2, 2009 Det har iallefall vært like kaldt her!!! Hadde frostskader i skallen når jeg svingte inn på jobb i dag... og ja, jeg syklet. DU er ikke helt frisk!!! (vertfall ikke lenge når du holder på slik) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2743 Skrevet Februar 2, 2009 Haha! eg tvile på dåkk hadde -25grader her hjemma, hehehe! Tror me målte -27,5 som lavaste temp der borte i helgå! Snåtten din fryse jo faen inni nasen din då jo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2744 Skrevet Februar 2, 2009 Var i sirdalen i helga, var vel en -20 der, noe ikke jeg la merke til når jeg sovna ute i snøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2745 Skrevet Februar 2, 2009 Haha, hørres jo deilig komfy ud d då Frank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2746 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg som trodde jeg måtte hente deg på legevakta i lunchen i dag Frank... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2747 Skrevet Februar 2, 2009 Var i sirdalen i helga, var vel en -20 der, noe ikke jeg la merke til når jeg sovna ute i snøen haha, va du litt for lenge på afterski'en eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2748 Skrevet Februar 2, 2009 Kan si det sånn.. hehe FINNI: ka ti kan du bli med å hente bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2749 Skrevet Februar 2, 2009 kjøpt ny igjen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2750 Skrevet Februar 2, 2009 FINNI: ka ti kan du bli med å hente bil? Kan fra og med i morgen jeg! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16229736 Du er HELT sikker på dette byttet nå frank? Skal ikke lete litt til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...