#2751 Skrevet Februar 2, 2009 Har jeg noen gang vært sikker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2752 Skrevet Februar 2, 2009 Syns du skal gå tilbake til en driftsikker golf jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2753 Skrevet Februar 2, 2009 Lol, må ha noe å trekke henger med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2754 Skrevet Februar 2, 2009 Stian, kjøpt deg golf nå? Hvis ikkje har du jo denne! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144351 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2755 Skrevet Februar 2, 2009 Har sett litt på den, men eg tror eg har lyst på turbo eller kompressor. Må jo ha någe me litt morsom lyd og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2756 Skrevet Februar 2, 2009 Har sett litt på den, men eg tror eg har lyst på turbo eller kompressor. Må jo ha någe me litt morsom lyd og! Hiv på et kit Så har du morsomme lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2757 Skrevet Februar 2, 2009 Har sett litt på den, men eg tror eg har lyst på turbo eller kompressor. Må jo ha någe me litt morsom lyd og! Då e jo den Golf 2'en så e tesalgs godkjent ombyggd te 1.9TDi 110hk midt i blinken Har ihvertfall turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2758 Skrevet Februar 2, 2009 Ennå teslags den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2759 Skrevet Februar 2, 2009 Frank, hvis du skal hente bil i Fredrikstad så gi meg et pling, kan hende jeg slenger meg med og henter bil selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2760 Skrevet Februar 2, 2009 Då e jo den Golf 2'en så e tesalgs godkjent ombyggd te 1.9TDi 110hk midt i blinken Har ihvertfall turbo Ka golf det e? Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2761 Skrevet Februar 2, 2009 Ka golf det e? Link? Tror nok det e denne han tenke på... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1408774post1408774 Men tror den e solgt for lenge siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2762 Skrevet Februar 2, 2009 Nei er ikke den den er solgt. har ligget en annen ute for salg med 110hk tdi vis eg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2763 Skrevet Februar 2, 2009 Nei er ikke den den er solgt. har ligget en annen ute for salg med 110hk tdi vis eg ikke tar helt feil. Ok, då må det være denne da.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15858540&sid=&WT.svl=Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2764 Skrevet Februar 2, 2009 Den va sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2765 Skrevet Februar 2, 2009 Den ja, hadde lett handla den hadde eg vært på biljakt (men eg har for mye bilar allerede:o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2766 Skrevet Februar 2, 2009 Eg KJEDE MEG MAX i kveld, så då går det udøve doffer å rune ---FØRELØPIKT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2767 Skrevet Februar 2, 2009 Eg KJEDE MEG MAX i kveld, så då går det udøve doffer å rune ---FØRELØPIKT HHAHHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2768 Skrevet Februar 2, 2009 hehehe... Ja det e jo ikkje fusste gangen eg får jønågå photoshopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2769 Skrevet Februar 2, 2009 hehehe... Ja det e jo ikkje fusste gangen eg får jønågå photoshopping Eg tog skilså te nytt nivå å choppa deg vekk så eg ikkje ska såra deg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2770 Skrevet Februar 2, 2009 hahahahaaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2771 Skrevet Februar 3, 2009 Eg KJEDE MEG MAX i kveld quote meg sjøl i kveld åg. SØKKE å ver syge, någen så har någen tips på ka eg kan finna på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2772 Skrevet Februar 3, 2009 hehe var det da.. xbox? playstation? film? hmmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2773 Skrevet Februar 3, 2009 har sitt så jævlig med film at jeg vet ikke hvilke jeg skal se, har sett alle jeg vil se. ps3 har jeg også spilt meg lei på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2774 Skrevet Februar 3, 2009 Ennå merr benny the cop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2775 Skrevet Februar 3, 2009 Frank har starta danse kurs, bugge spele å synge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...