Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nice Kjell :) Sko gjort det der på A3en min og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Madammen sine speil fikk litt farger :)

 

20130531_213601.jpg

 

[spoiler=flere bilder] 20130531_225359.jpg]

20130531_225338.jpg

20130531_225345.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ein matvare e stempla me best før: 06.2013, e ann då gått ut på dato nå, eller 01.07.13?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil sei best før Juni 2013..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me e i juni nå, så dvs at d e gått ut?

Ser mattilsyne skrive at når di ikkje skrive spesifikk dato ska d stå "best før utgangen av:" men det står best før...

Krangen me kassadamene på kiwi ser du:-P (ikkje at eg gadd å krangla lenge, men greit å se om di e av same oppfatning så meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me e i juni nå, så dvs at d e gått ut?

Ser mattilsyne skrive at når di ikkje skrive spesifikk dato ska d stå "best før utgangen av:" men det står best før...

Krangen me kassadamene på kiwi ser du:-P (ikkje at eg gadd å krangla lenge, men greit å se om di e av same oppfatning så meg...

 

Møye lettere hvis du kjøpe någe som ikkje har gått ut på dato så sleppe du å tenka någe merr på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me e i juni nå, så dvs at d e gått ut?

Ser mattilsyne skrive at når di ikkje skrive spesifikk dato ska d stå "best før utgangen av:" men det står best før...

Krangen me kassadamene på kiwi ser du:-P (ikkje at eg gadd å krangla lenge, men greit å se om di e av same oppfatning så meg...

 

Du høres ut som både andre kunder (de som står i kø) og kiwi-ansatte sitt mareritt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me e i juni nå, så dvs at d e gått ut?

Ser mattilsyne skrive at når di ikkje skrive spesifikk dato ska d stå "best før utgangen av:" men det står best før...

Krangen me kassadamene på kiwi ser du:-P (ikkje at eg gadd å krangla lenge, men greit å se om di e av same oppfatning så meg...

 

 

Mat som er merket med "Siste forbruksdag..." skal ikke spises etter fastsatt dato. Mat som er merket med "Best før..." kan derimot både selges og spises etter fastsatt dato uten risiko for helseskader.

 

http://www.tryggmat.net/merking.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg døde engang da jeg spiste en yoghurt som hadde gått ut på dato..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg døde engang da jeg spiste en yoghurt som hadde gått ut på dato..

 

Døde du litt eller masse? Greit å vite i tilfelle en skulle gå på samme smellen liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møye lettere hvis du kjøpe någe som ikkje har gått ut på dato så sleppe du å tenka någe merr på det.

 

Jadå, men kiwi har holdbarhetsgaranti, så når di har gått ut på dato ska eg få di:p

 

Har brukt d nogen gangar før, har aldri dødd av å spisa ting så har gått ut på dato før eg, (eg spise aldri yogurt, det kan visstnok ver farligt).

 

Gadd ikkje krangla lenge for 17,- boksen, men lige ikkje følelsen av å bli "lurte". Kassadamå meinte forøvrig di sko ver holdbare t den 27.06.13.

 

Eg lige å handla på rimi, di sette store gule lappar på ting så nerme seg utløpsdatoen. Får d då t halve pris, e ganske møje penga å spara på den måden, å når der går så møje t bil så må man spara ein plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kunne du tjene? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han der kiwi-bob hadde vistnok ein inntekt på rett over 200,000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va d ikje nærmere 300 000 når han va på topp. I tillegg fekk an jo bil av Kiwi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kunne du tjene? :-)

 

17,- boksen x ca 100boksar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, e en del ting i norge som gjør at eg føla meg meir lurt enn utgåtte varer på kiwi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, e en del ting i norge som gjør at eg føla meg meir lurt enn utgåtte varer på kiwi.

 

Ja, å viss d e noge du kan gjørr noge me så prøve du vel på d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, å viss d e noge du kan gjørr noge me så prøve du vel på d?

Skriv det på facebooken te stoltenberg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ska på lokallagstreffe idag eller e de fleste på vei hjem ifra Våler kanskje??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har trykktester liggende eg kan låne 3" har mistanke om en større lekasje på dieselgolfen men har ikke sjangs å finne ut hvor: bh : nokså utrulig egentlig når rørgata er 30cm har mistanke om at innsuget ikke kommer helt inntil toppen av en eller annen grunn for det virker litt løst men skruene er faste:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17,- boksen x ca 100boksar...

 

Da er det jo litt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve meg på 3M headlight kitte, fynka som bare d! Einaste e at eg klarte å rota vekk P3000, så eina lyktå e litt tåkete. Håpte du konne ta med den når du ska hjelpa meg me senken Kjell..? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan eg vettu. Kosn klarte du roda vekk den? Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikje peiling!! Eg la alle padså i ei eska itte bruk, men den va sporløst forsvonne når eg trengte an på lykt nr to... Nå ska d seies at eg e ein smule rotete når eg holle på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette e parkeringsplassen utenfor hotellet eg bor på...

D e isje halvparten av di så vise på bildet ein gang : faint : Tror eg parkere ein aen plass :P

 

[ATTACH=CONFIG]198461[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.