#28551 Skrevet August 25, 2013 Er det noen som vet om noen som er gode på plastsveising? Frua hadde et uhell i vinter å traff en is klump i veien og da sprakk litt av frontfangern på bilen hennes. Skulle hatt fiksa dette mens hun er i spania. Noen som vet om noen flinke og som har tid til å ta det nå? Og er det noen som tar på seg polering også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28552 Skrevet August 25, 2013 Hvis non vet om ledig lokale innenfor rimelig avstand fra Sola så gi lyd. 6,5 mill alternativet lenger opp frister, men det blir i så fall en urimelig dyr gammal Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28553 Skrevet August 26, 2013 Forslag te raskeste ruta fra Stavanger te kvadrat? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28554 Skrevet August 26, 2013 Står det ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28555 Skrevet August 26, 2013 Stengt fram te tunnellen, så d lønte seg å kjøra madla/Ullandhaug også på motorveien. Koss d e nå vett eg ikje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28556 Skrevet August 26, 2013 Tunellen sko ver stengt t imårå såg eg på aftenblade.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28557 Skrevet August 26, 2013 (endret) Oppdatering; De har åpna et felt i sørgående rettning, ikje någe kø når eg kjørte av med Åsen (forsovet så e påkjøringen me åsen stengt, håpe den e åpna te i mårå tidlig) EDIT: Så at politiet har Lancer EVO (styling iallefall) sivilpoliti bil. Grå med RJ16xxx skilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28558 Skrevet August 26, 2013 Subaru RJ18 du meine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28559 Skrevet August 26, 2013 Subaru Impreza WRX, RJ16740 hvis eg ikkje huske feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28560 Skrevet August 26, 2013 Nogen så vil ha styggaste bilen i gadå? Transitten ska endelig vekk! Å d går billigt! Starte og går... å der e cd spelar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28561 Skrevet August 26, 2013 brenn'an! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28562 Skrevet August 27, 2013 Subaru RJ18 du meine? D e vel den blåe WRX'n med gull decals? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28563 Skrevet August 27, 2013 Subaruen er sølv. Gode bakseter hadde den og..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28564 Skrevet August 27, 2013 Hmmm, finnes mer enn en ja. Har sett en blå med gull subaru decals noe ala denne; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28565 Skrevet August 27, 2013 Subaruen er sølv. Gode bakseter hadde den og..... Satt framme i den jeg og fikk nesten vært med på en politijakt. Dessverre feiga snuten ut når han kom på at jeg satt i passasjersetet.. damn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28566 Skrevet August 27, 2013 Litt tilpassing av bakfanger og eksos idag Någen så vett kor man kjøpe 2.5 toms rustfrie bend? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28567 Skrevet August 27, 2013 Bil Xtra, Hillevåg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28568 Skrevet August 28, 2013 Bil Xtra, Hillevåg. Takk John Morten Skulle lest på forumet før eg kjørt inn t byen idag Har vært innom Brødrene Dahl, Ahlsell og mekonomen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28569 Skrevet August 28, 2013 (endret) Er det noen av dere som skal på treff i helga som har plass til 4 dekk og felger fra Oslo til Stavanger? Edit: dekk/felg kan leveres på Rudskogen, så det er null meter omvei. Jeg kan betale en hundrings pr dekk for frakta. Edit 2: Det visste seg å være 57,1mm ikke 66,6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28570 Skrevet August 29, 2013 Er det noen som vet om noen som er gode på plastsveising? Frua hadde et uhell i vinter å traff en is klump i veien og da sprakk litt av frontfangern på bilen hennes. Skulle hatt fiksa dette mens hun er i spania. Noen som vet om noen flinke og som har tid til å ta det nå?Og er det noen som tar på seg polering også? Ingen som har tips om plass å reparere eller en polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28571 Skrevet September 1, 2013 Blir det noe treff på kvadrat idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28572 Skrevet September 1, 2013 Någen med vagcom som skal på treffe idag? Bytta ledningsnett på Touranen i helga, og får opp varsel om oljetrykk, glødingen virke ikkje og engine fault lyset komme opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28573 Skrevet September 1, 2013 Jeg tror ikke det er treff i dag. Det er veldig mange som er på Rudskogen denne helga. Meeeen det kunne jo blitt treff neste helg. Må ha den månedlige junk-dosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28574 Skrevet September 1, 2013 Får stikke bort en tur ikveld å se om noen dukker opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28575 Skrevet September 1, 2013 Eg stille på treff, rektignok på andra siå me rånarane då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...