Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Det er i orådet ;)

 

Absolutt!

 

Får gi det en tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha med blåtann, ipod og dab! Helst uten cd spiller. Og en som ser litt diskret ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pioneer sine BT spillare e overlegne alt aent eg har prøvt... men t musikkspilling e aux kabel liga greit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke modell men kan sjekke når eg komme hjem fra sjøen. Funket bra te og streame fra Spotify. :) usikker om der er dab på den.

 

Eventuelt hvis du er innom verksted hos oss så meine Eg andre ligge i bilen eller en plass på benken. Så kan du se. E Ikkje den som står i bilen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har jeg vært å truffet 2 lokale helter, og sett på verkstedet til gutta!:) En rå S3, Skoda RS, Golf einzer, ur-quattro (?) og fått sitti på med Dagi sin S6!:) Var ute på Egon å spise mat med Finn Kristian, og Dagi etterpå. Takk for en hyggelig kveld! Må gjentas nård et måter litt bedre, og kanskje treffe flere medlemmer oppe i skrulokalet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vil ha ein 1982 mod golf 1.5 3-dørs. Farge hvit. Lite rust. Stått lagret i tørt lokale i 7 år. Han må kvitte seg med den ASAP. Ring Morten på tlf 97101603. Pris 5000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har jeg vært å truffet 2 lokale helter, og sett på verkstedet til gutta!:) En rå S3, Skoda RS, Golf einzer, ur-quattro (?) og fått sitti på med Dagi sin S6!:) Var ute på Egon å spise mat med Finn Kristian, og Dagi etterpå. Takk for en hyggelig kveld! Må gjentas nård et måter litt bedre, og kanskje treffe flere medlemmer oppe i skrulokalet?

 

Alltid hyggelig med nye fjes vet du :) Bare å gi lyd når neste kurs er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og ser på bil for en kompis og hvor A4 ~2006 er aktuelt og ser nå at to av de jeg fant er uten el. vinduer bak. Trodde el. vinduer bak ble vanlig lenge før dette.. Til og med min 2003 passat har jo! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, var faktisk ikke standard på b7 utrolig nok menet jeg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kar på jobb som vurderer en A6 2,5Tdi Quattro Tip. 2001mod som ikke har skiftet kammer. 220.000km.

Det er vell bare å si "Nei!!" først som sist?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett kor mye rabatt me får hos Meca på bremsedeler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kar på jobb som vurderer en A6 2,5Tdi Quattro Tip. 2001mod som ikke har skiftet kammer. 220.000km.

Det er vell bare å si "Nei!!" først som sist?

 

Ja hvis han ikke har lyst å skru litt selv?

 

Kammer, abs, dieselpumpe etc ryker jo på disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kar på jobb som vurderer en A6 2,5Tdi Quattro Tip. 2001mod som ikke har skiftet kammer. 220.000km.

Det er vell bare å si "Nei!!" først som sist?

 

Bare å sei nei hvis han ikkje har lyst å skru, dei med Tip e absolutt mest utsatt pga daukjøring (problemet e smøring i toppen og kan holdas i live lenge med mye turtallskjøring) Tip bilane begynne å få kam havari fra 150k og oppover...

 

Någen som vett kor mye rabatt me får hos Meca på bremsedeler?

 

23%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke kontorfingrene ønsker å skru på en gammel Audi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he det verktøye for å skifta dynamohjul me? De va tomme på biltema

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har någen av dåkk peiling på ka toppen t ein 1,8t motor veie? Ska sennan i posten t ein, så e greit å veda ka d vil kosta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og... å eg vil helst ikke se den mer..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då foreslår eg at du tar deg ein tur ut i lokale i kveld og tar me deg badevekt og vagcom Kjell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg og kommer ut å rydder litt men må se Ka eg orker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dka prøva på det Robin. Må sjå om eg fer tid, men meget godt mulig ettersom eg må henta ngn felga der i frå søren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.