Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Konditorfarge e veldig konsentrert, fem-ti dråper i ein liter melk og ingen vil drikka det!:-P

 

Ja, eg har gått på internatskole...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri mer AN fittings sier jeg bare. Ut til hytech imorra.

Noen flere alternativer? Tess utgår, får ikke noe rabatt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka som e galt me AN fittings? Trodde de sko ver greie eg bare du kjøpte skikkelige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert grei når det ikke er teflon. Gruer meg til å lage teflonslanger på passaten en dag... Sikkert 20+ der.

Har fått litt tips nå etterpå, men er tom for fittimgs nå og vil ikke vente 2 uker på ny fittings igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AN ska jo ver greit d så lenge ein kjøpe skikkeligt (hos TESS og lignende hette gjengene JIC). Men ellers så har du jo NPT som tette på gjengene (konte gjenger) eller BSP (her må man bruke pakning om man ikke har annlegsflate å tette mot).

 

"Problemet" med å gå på Tess og lignende e at de har hatt så mange tilfeller der folk kjøpe fittings og slange, så monterer de feil eller har kjøpt seg feil type slange og så går d i dass og Tess eller kem d e får ein gjeng me sure rånere på dørå di må sidda å hørra på maset t.

Derfor gidde isje Tess å gi någen rabatter, for di e egentlig isje interessert i å selga slanger og fittings t privatbil. Det va jaffal greiå når eg jobba der ein gang i tiå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får 60% rabatt gjennom jobben på ferdig presste PTFE/teflon slanger hos Hydroscan ;)

 

AN fittings e noe dritt å montera, spesiellt på stålomspunne PTFE slange. Dei e i aluminium så dei tåle null og niks. Oljetilførselen på Golfen min løsna og lagte motorbrann pga oljesøl på downpipe, det hadde aldri skjedd med ein banjo bolt i stål

 

Hydroscan yte faktisk service sjøl te privatfolk.

 

Tess e te å bli kvalm av... Vil ikkje, gidde ikkje, orke ikkje og kan ikkje. Bare dårlige erfaringer med dei. I tilegg e dei grapsdyre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som ein gammal startmotor de ikje trenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med vagcom som kan feilsøke min audi iløpet av kvelden?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært borti:

P0473 Exhaust Pressure Sensor High på en a4 b8?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen funke optimalt, ringte verksted mesteren hos møller, han tvilte sterkt på at det va partikkelfilteret, han meinte eg burde sletta feilkodane så se ka som skjer. Konne verr sensoren som sitte på luftfilterboksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har / har laget seg noe utstyr for trykktesting av luftlekasjer fra LMF / turbo og til innsugmanifolden?

Sånn ca 2" & 3" blindplugger og alla bilventil tilkobling for lån?

 

Skal prøve å finne ut hvor heen lufta mi blir av : klø :

10007349_840676172612756_5479539011064246177_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Colaflasker, silikonslanger, slangeklemmer og en bilventil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har ein ekstra motorbukk stående som kan lånes i noen uker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en extra i noen uker. Kom og hent! Er i lokalet snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke :P

 

Hahahahaha!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen meine eg har bestilt litt for mye turboer når DHL budet kjenne na igjen når hu e ute og går tur og vinke :P

 

Hahhahaha

 

Eg kjenne te det!

Hos meg går de bare bag å legge eskå i bodå hvis der e ingen bila i gården, så får eg bare sms at pakken ligge på same plassen.

Dragen skjønte lite når hu va på terrassen i sommer å en DHL mann bare jekk inn å la någe i bodå å jekk igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en extra i noen uker. Kom og hent! Er i lokalet snart

 

Sweet! Var ikke ute i går, men i dag eller i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring meg når du har tid til å hente den så treffes vi der ute. Men er nok litt ute idag og imorra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.