#30301 Skrevet Januar 5, 2015 Eg likte ikke automatkassen på xc60 syns den nøla for mye i stede for bare få smelt det i gir, men det ska vel væra komfort. Perfekt for pensjonister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30302 Skrevet Januar 5, 2015 Eg suns ikje automatgiren va någe problem, eg pleie å gira aktivt me min tiptronic og. Så mulig d va derfor eg ikje merka d så veldig. Sette du an i sport, så e an uansett me på lage ditt når du trenge Men merke hvis du drar te, at an bruge litt lang tid på å gira ner to ganger (som an ofte trenge) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30303 Skrevet Januar 5, 2015 Usikker på om det er forskjellige kasser. Fattern har ihvertfall en d5 (er vel 185hk?) automat full r-design. Og syns den girer ganske greit Syns dog at eg forbruk på 0.8-0.9 på blanda kjøring er litt stivt for en familiebil Servoen syns jeg oppførte seg litt rart Men synes faktisk at firhjulsdriften var mye bedre enn en 530xd 2013 mod jeg kjørte litt i julen. BMW'en spandt mye, mens volvoen bare dro seg frem. Begge to havna jo et stykke bak s2'en sin gammeldagse quattro med diff selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30304 Skrevet Januar 6, 2015 Bestilte någen deler på summit I helgå, å glemte selvfølgeligt 2-3 ting!!! Någen andre så ska ha någe smått derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30305 Skrevet Januar 6, 2015 Usikker på om det er forskjellige kasser. Fattern har ihvertfall en d5 (er vel 185hk?) automat full r-design. Og syns den girer ganske greit Syns dog at eg forbruk på 0.8-0.9 på blanda kjøring er litt stivt for en familiebil Servoen syns jeg oppførte seg litt rart Men synes faktisk at firhjulsdriften var mye bedre enn en 530xd 2013 mod jeg kjørte litt i julen. BMW'en spandt mye, mens volvoen bare dro seg frem. Begge to havna jo et stykke bak s2'en sin gammeldagse quattro med diff selvfølgelig Utformingen på girspaken er iallefall forskjelling, men harkje kontroll på ka som e onna. Likte dog d gamle desgine bedre, litt røffere D5 e vel d stysta en får utenom bensinturboen (hvis den e tiljengelig her i Norge) Så at an e tyste, overaske meg ikje Svigers (som bor på ei øy) blir d mye småkjøring, og då e forbruke høyt. Men eg blir overaska når d e snakk om langkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30306 Skrevet Januar 6, 2015 Bestilte någen deler på summit I helgå, å glemte selvfølgeligt 2-3 ting!!! Någen andre så ska ha någe smått derfra? Vis meg noe jeg trenger til VR6 så finner jeg sikkert noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30307 Skrevet Januar 6, 2015 http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Kontakt/Dette+spor+mange+om+na/%C3%A5rsavgift-innlevere-skilt-vrake Seriøst??? Ka faen ska di ha årsavgift for når bilen isje ska på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30308 Skrevet Januar 6, 2015 Dette spørsmålet retter seg nok til de som avskilter når året allerede er skiftet. "ikke forstå? ask germanboy!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30309 Skrevet Januar 6, 2015 Skeptisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30310 Skrevet Januar 6, 2015 Sant nok, men jeg skiltet av Passaten i 2013. Har aldri fått noe i 2014. Spørsmålet og svar er ganske dårlig skreven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30311 Skrevet Januar 6, 2015 http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Kontakt/Dette+spor+mange+om+na/%C3%A5rsavgift-innlevere-skilt-vrake Seriøst??? Ka faen ska di ha årsavgift for når bilen isje ska på veien? Regner med de her mener for inneværende år. Ettersom spørsmålet er datert 14 mars. Er bilen registrert på deg 1.1 må man betale årsavgift selv om man velger å avskilte bilen 2 januar. Leverer man inn skilt før 31 desember slipper man. Hvis ikke blir det vanskelig å begynne å lete frem alle uregistrerte biler som står rundt om kring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30312 Skrevet Januar 7, 2015 Någen som har tips te kor eg kan få rensa stoffseter billig og bra? Quattro carshine ville ha ca 1000, og gjør det "aldri uten kvittering". Teide folk. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30313 Skrevet Januar 7, 2015 Synes egentlig 1000,- va billigt viss di gjørr det skikkelig, va det for 5 seter? Eller bare framme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30314 Skrevet Januar 7, 2015 Han var sikkert trøtt fra nattskift når han avslå den dealen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30315 Skrevet Januar 7, 2015 Haha, stemme det Søren. Eg tenkte sje øve at det va billig når eg hørte 4 siffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30316 Skrevet Januar 8, 2015 Det var billig, etter og ha gjort det selv på 3 biler siste halvår så angret jeg når jeg så den prisen. Drittjobb, tar tid og vonde arbeidstillinger:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30317 Skrevet Januar 9, 2015 Setene var demontert, så arbeidsstillingen er null problem her. Sikkert derfor det var så billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30318 Skrevet Januar 9, 2015 Noen som har vært borti denne problemstillingen. http://youtu.be/NEVmMBxSOSM Og vet hva en mulig løsning kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30319 Skrevet Januar 9, 2015 Kanskje det holder med å demontere hendelen og montere det igjen. Knekt eller løst må det jo være en plass eller låssylinderen må smøres opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30320 Skrevet Januar 9, 2015 Henger vaieren enda på? Mannkan se den i enden av håndtaket. Er det motstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30321 Skrevet Januar 9, 2015 Kjell har du ennå golf 2 hattehylla eller gikk den i søpla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30322 Skrevet Januar 9, 2015 Det er ikke motstand når bilen er åpen og det ikke virker. Håndtaket er akkurat som når bilen er låst. Et dunk i håndtaket, og alt virker igjen..... Har googlet litt og det er visst en mikrobryter som forårsaker disse symptomene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30323 Skrevet Januar 10, 2015 Kjell har du ennå golf 2 hattehylla eller gikk den i søpla. Den ligge her ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30324 Skrevet Januar 10, 2015 Eg trenger sårt en brukbar lakkerer som har levelig pris eg gir opp han eg brukte på Jettaen ,så eg må ha en annen til å lakkere om bilen. 25 k i dass men men. Det blir vel glemt en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30325 Skrevet Januar 10, 2015 Eg trenger sårt en brukbar lakkerer som har levelig pris eg gir opp han eg brukte på Jettaen ,så eg må ha en annen til å lakkere om bilen.25 k i dass men men. Det blir vel glemt en gang.. http://bilfabrikken.no/pl/priser,art,208,513 Var nettopp en veldig god artikkel om disse i Dagens Næringsliv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...