Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg likte ikke automatkassen på xc60 syns den nøla for mye i stede for bare få smelt det i gir, men det ska vel væra komfort. Perfekt for pensjonister ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg suns ikje automatgiren va någe problem, eg pleie å gira aktivt me min tiptronic og. Så mulig d va derfor eg ikje merka d så veldig. Sette du an i sport, så e an uansett me på lage ditt når du trenge :D Men merke hvis du drar te, at an bruge litt lang tid på å gira ner to ganger (som an ofte trenge)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om det er forskjellige kasser. Fattern har ihvertfall en d5 (er vel 185hk?) automat full r-design. Og syns den girer ganske greit :)

Syns dog at eg forbruk på 0.8-0.9 på blanda kjøring er litt stivt for en familiebil

Servoen syns jeg oppførte seg litt rart

Men synes faktisk at firhjulsdriften var mye bedre enn en 530xd 2013 mod jeg kjørte litt i julen. BMW'en spandt mye, mens volvoen bare dro seg frem.

Begge to havna jo et stykke bak s2'en sin gammeldagse quattro med diff selvfølgelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte någen deler på summit I helgå, å glemte selvfølgeligt 2-3 ting!!!

Någen andre så ska ha någe smått derfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om det er forskjellige kasser. Fattern har ihvertfall en d5 (er vel 185hk?) automat full r-design. Og syns den girer ganske greit :)

Syns dog at eg forbruk på 0.8-0.9 på blanda kjøring er litt stivt for en familiebil

Servoen syns jeg oppførte seg litt rart

Men synes faktisk at firhjulsdriften var mye bedre enn en 530xd 2013 mod jeg kjørte litt i julen. BMW'en spandt mye, mens volvoen bare dro seg frem.

Begge to havna jo et stykke bak s2'en sin gammeldagse quattro med diff selvfølgelig :)

Utformingen på girspaken er iallefall forskjelling, men harkje kontroll på ka som e onna. Likte dog d gamle desgine bedre, litt røffere :P D5 e vel d stysta en får utenom bensinturboen (hvis den e tiljengelig her i Norge) Så at an e tyste, overaske meg ikje :P Svigers (som bor på ei øy) blir d mye småkjøring, og då e forbruke høyt. Men eg blir overaska når d e snakk om langkjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte någen deler på summit I helgå, å glemte selvfølgeligt 2-3 ting!!!

Någen andre så ska ha någe smått derfra?

Vis meg noe jeg trenger til VR6 så finner jeg sikkert noe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette spørsmålet retter seg nok til de som avskilter når året allerede er skiftet.

"ikke forstå? ask germanboy!" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, men jeg skiltet av Passaten i 2013. Har aldri fått noe i 2014. :)

Spørsmålet og svar er ganske dårlig skreven!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegvesen/Kontakt/Dette+spor+mange+om+na/%C3%A5rsavgift-innlevere-skilt-vrake

Seriøst??? Ka faen ska di ha årsavgift for når bilen isje ska på veien?

Regner med de her mener for inneværende år. Ettersom spørsmålet er datert 14 mars.

Er bilen registrert på deg 1.1 må man betale årsavgift selv om man velger å avskilte bilen 2 januar.

Leverer man inn skilt før 31 desember slipper man.

Hvis ikke blir det vanskelig å begynne å lete frem alle uregistrerte biler som står rundt om kring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har tips te kor eg kan få rensa stoffseter billig og bra? Quattro carshine ville ha ca 1000, og gjør det "aldri uten kvittering". Teide folk.

:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig 1000,- va billigt viss di gjørr det skikkelig, va det for 5 seter? Eller bare framme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han var sikkert trøtt fra nattskift når han avslå den dealen xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, stemme det Søren. Eg tenkte sje øve at det va billig når eg hørte 4 siffer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var billig, etter og ha gjort det selv på 3 biler siste halvår så angret jeg når jeg så den prisen. Drittjobb, tar tid og vonde arbeidstillinger:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setene var demontert, så arbeidsstillingen er null problem her. Sikkert derfor det var så billig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det holder med å demontere hendelen og montere det igjen.

Knekt eller løst må det jo være en plass eller låssylinderen må smøres opp litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger vaieren enda på? Mannkan se den i enden av håndtaket. Er det motstand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell har du ennå golf 2 hattehylla eller gikk den i søpla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke motstand når bilen er åpen og det ikke virker. Håndtaket er akkurat som når bilen er låst. Et dunk i håndtaket, og alt virker igjen..... Har googlet litt og det er visst en mikrobryter som forårsaker disse symptomene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell har du ennå golf 2 hattehylla eller gikk den i søpla.

Den ligge her ennå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenger sårt en brukbar lakkerer som har levelig pris eg gir opp han eg brukte på Jettaen ,så eg må ha en annen til å lakkere om bilen.

25 k i dass men men. Det blir vel glemt en gang..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenger sårt en brukbar lakkerer som har levelig pris eg gir opp han eg brukte på Jettaen ,så eg må ha en annen til å lakkere om bilen.

25 k i dass men men. Det blir vel glemt en gang..:o

http://bilfabrikken.no/pl/priser,art,208,513

Var nettopp en veldig god artikkel om disse i Dagens Næringsliv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.