Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Samme kjeltringene eg kjøpte superoverhalt 2,5tdi v6 motor av. (Motoren eg fikk var tatt ut av bil i Polen fraktet til Norge og puttet inn i min.) Uten verken å sjekket tilstand på kammer eller noe.(har eg mistanke om) møller påpekte slitte kammer bare ett par mnd etter.

Eg ba spesifikt om nye kammer når eg bestilte jobben. Eg kom ingen vei der heller så det var 40k rett ut vinduet.

PS. Skikkelig ufine folk å ha med å gjøre tror faktisk Kjell og har snakket såvitt med de så det kan nok han og bekrefte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig. Mange kjeltringer i bilverdenen ja.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp eg har tapt en del penger på bilkjeltringer oppigjennom årene eg er nok for snill evt konfliktsky..

Håper uflaksen kan snu snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang lakkerer så kan du høre med Andreas Billakkering. Holder til i Bjørheimsbygd, ikke så langt fra Tau. Er en tysker som har drevet på lenge (20 år ++). Dyktig og hyggelig kar. Tlf er 51746766.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kunne godt tenkt meg Polen siden lakken på denne egentlig er blitt dyr nok men må finne noen som driver med dette og frakter bilen opp og ned for meg. Var en i klubben tidligere men det ble brått slutt der vet ikke noe grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Ble det slutt? Hvor er tråden? Fant ikke noe.

Jeg har eposten til han i polen. Han ordner sikkert frakt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme kjeltringene eg kjøpte superoverhalt 2,5tdi v6 motor av. (Motoren eg fikk var tatt ut av bil i Polen fraktet til Norge og puttet inn i min.) Uten verken å sjekket tilstand på kammer eller noe.(har eg mistanke om) møller påpekte slitte kammer bare ett par mnd etter.

Eg ba spesifikt om nye kammer når eg bestilte jobben. Eg kom ingen vei der heller så det var 40k rett ut vinduet.

PS. Skikkelig ufine folk å ha med å gjøre tror faktisk Kjell og har snakket såvitt med de så det kan nok han og bekrefte.

Ja, kan fint bekrefta at de enågen skitsekka. Eg ekje konfliktsky så eg hadde mine krangla me de for å sei det sånn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært borti denne problemstillingen.

http://youtu.be/NEVmMBxSOSM

Og vet hva en mulig løsning kan være?

Har samme problem i Passaten, men der er løsningen å smelle igjen døra med stor kraft noen ganger så funker det igjen. Meget spesielt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wiren er for stram. Hadde samme problem før. Flytte wiren til dørlåsen et hakk ut løste problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når me aligavel e inne på anbefalinger. Anlegg i bil, altså frontsett og kabler og alt, kem kan anbefales der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor mye penger du har tenkt å bruke.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke felleskjøpet slike pigger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig at de har til traktorer og andre landbruksmaskiner eventuelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke felleskjøpet slike pigger?

Jo de har denne typen, men kun de som er beregnet for landbruksmaskiner. Mulig dette er utgaven vi vil ha på isbane :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på de piggene jeg også, frister å teste ut litt. Har piggepistol på jobben også (for å pigge truck-hjul), så det kribler litt i fingrene ja...... :):)

Ellers er kanskje http://www.persigtun.no verdt å kikke på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at du kan bruke den pistolen din på bildekk. "litt" forskjellig gummiblanding vil jeg påstå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig. Bare en måte å finne det ut på. :)

Har et sett med 205/55-16 dekk med mye gummi på men som mangler omtrent alle piggene. Hmmmm..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor mye penger du har tenkt å bruke.....

Kun montering kan ikkje ver så dyrt? Eg tenke privat kontra bedrift, og kem som kan anbefales ift pris og ka du får.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok billigst om noen private monterer. Det er vel ikke mange som driver med montering av bilstereo her som jeg vet om, men Bilradiospesialisten er i allefall en.

Men du kan jo prøve deg sjøl. Montering av frontsett pleier ikke å være noe hokus-pokus:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hertz har veldig bra og billige frontsett. selger det på bilradiospesialisten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har frontsett fra alpine, einaste e montering uten å bruke skoda ledninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.