#30326 Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Samme kjeltringene eg kjøpte superoverhalt 2,5tdi v6 motor av. (Motoren eg fikk var tatt ut av bil i Polen fraktet til Norge og puttet inn i min.) Uten verken å sjekket tilstand på kammer eller noe.(har eg mistanke om) møller påpekte slitte kammer bare ett par mnd etter. Eg ba spesifikt om nye kammer når eg bestilte jobben. Eg kom ingen vei der heller så det var 40k rett ut vinduet. PS. Skikkelig ufine folk å ha med å gjøre tror faktisk Kjell og har snakket såvitt med de så det kan nok han og bekrefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30327 Skrevet Januar 11, 2015 Kjedelig. Mange kjeltringer i bilverdenen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30328 Skrevet Januar 11, 2015 Jepp eg har tapt en del penger på bilkjeltringer oppigjennom årene eg er nok for snill evt konfliktsky.. Håper uflaksen kan snu snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30329 Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Ang lakkerer så kan du høre med Andreas Billakkering. Holder til i Bjørheimsbygd, ikke så langt fra Tau. Er en tysker som har drevet på lenge (20 år ++). Dyktig og hyggelig kar. Tlf er 51746766. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30330 Skrevet Januar 11, 2015 Polen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30331 Skrevet Januar 11, 2015 Ja kunne godt tenkt meg Polen siden lakken på denne egentlig er blitt dyr nok men må finne noen som driver med dette og frakter bilen opp og ned for meg. Var en i klubben tidligere men det ble brått slutt der vet ikke noe grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30332 Skrevet Januar 11, 2015 Å? Ble det slutt? Hvor er tråden? Fant ikke noe. Jeg har eposten til han i polen. Han ordner sikkert frakt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30333 Skrevet Januar 11, 2015 Samme kjeltringene eg kjøpte superoverhalt 2,5tdi v6 motor av. (Motoren eg fikk var tatt ut av bil i Polen fraktet til Norge og puttet inn i min.) Uten verken å sjekket tilstand på kammer eller noe.(har eg mistanke om) møller påpekte slitte kammer bare ett par mnd etter.Eg ba spesifikt om nye kammer når eg bestilte jobben. Eg kom ingen vei der heller så det var 40k rett ut vinduet. PS. Skikkelig ufine folk å ha med å gjøre tror faktisk Kjell og har snakket såvitt med de så det kan nok han og bekrefte. Ja, kan fint bekrefta at de enågen skitsekka. Eg ekje konfliktsky så eg hadde mine krangla me de for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30334 Skrevet Januar 11, 2015 Någen som har testa dette? http://best-grip.no/index.php?page=skrupigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30335 Skrevet Januar 12, 2015 Hmm.... Så jo intressant ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30336 Skrevet Januar 12, 2015 Noen som har vært borti denne problemstillingen. http://youtu.be/NEVmMBxSOSM Og vet hva en mulig løsning kan være? Har samme problem i Passaten, men der er løsningen å smelle igjen døra med stor kraft noen ganger så funker det igjen. Meget spesielt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30337 Skrevet Januar 12, 2015 Wiren er for stram. Hadde samme problem før. Flytte wiren til dørlåsen et hakk ut løste problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30338 Skrevet Januar 12, 2015 Når me aligavel e inne på anbefalinger. Anlegg i bil, altså frontsett og kabler og alt, kem kan anbefales der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30339 Skrevet Januar 12, 2015 Kommer vel an på hvor mye penger du har tenkt å bruke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30340 Skrevet Januar 12, 2015 Någen som har testa dette? http://best-grip.no/index.php?page=skrupigg Meget interessant! Her kan man jo sko rallypigg til en billig penge, bare man gjør arbeidet selv og det er jo ikke noe hardt arbeid om man har en drill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30341 Skrevet Januar 12, 2015 Har ikke felleskjøpet slike pigger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30342 Skrevet Januar 12, 2015 Ikke umulig at de har til traktorer og andre landbruksmaskiner eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30343 Skrevet Januar 12, 2015 Har ikke felleskjøpet slike pigger? Jo de har denne typen, men kun de som er beregnet for landbruksmaskiner. Mulig dette er utgaven vi vil ha på isbane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30344 Skrevet Januar 12, 2015 Har sett på de piggene jeg også, frister å teste ut litt. Har piggepistol på jobben også (for å pigge truck-hjul), så det kribler litt i fingrene ja...... :) Ellers er kanskje http://www.persigtun.no verdt å kikke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30345 Skrevet Januar 12, 2015 Jeg tviler på at du kan bruke den pistolen din på bildekk. "litt" forskjellig gummiblanding vil jeg påstå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30346 Skrevet Januar 12, 2015 Godt mulig. Bare en måte å finne det ut på. Har et sett med 205/55-16 dekk med mye gummi på men som mangler omtrent alle piggene. Hmmmm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30347 Skrevet Januar 13, 2015 Kommer vel an på hvor mye penger du har tenkt å bruke..... Kun montering kan ikkje ver så dyrt? Eg tenke privat kontra bedrift, og kem som kan anbefales ift pris og ka du får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30348 Skrevet Januar 13, 2015 Det er nok billigst om noen private monterer. Det er vel ikke mange som driver med montering av bilstereo her som jeg vet om, men Bilradiospesialisten er i allefall en. Men du kan jo prøve deg sjøl. Montering av frontsett pleier ikke å være noe hokus-pokus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30349 Skrevet Januar 13, 2015 Hertz har veldig bra og billige frontsett. selger det på bilradiospesialisten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30350 Skrevet Januar 14, 2015 Har frontsett fra alpine, einaste e montering uten å bruke skoda ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...