#31726 Skrevet Juni 3, 2017 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31727 Skrevet Juni 3, 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31728 Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Takk for et fantastisk treff! Sedde pris på at dokk tar meg så godt i mot selv om eg bare komme med spydige kommentarer og dårlige forslag :-) EDIT: Tok litt bilder med mobilen, ikje beste kvaliten. Spesielt de på bane, mobilen slite me å fokusere når motive går forbi i 150km/t.. Mappene e serier, så dokk får se om d e någen som e gode nok. Kun tatt ein grovsotering. https://www.dropbox.com/sh/1wmsnfeuiakp5sc/AAAMKVvJY3Dn3AW0VoYayhFna?dl=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31729 Skrevet Juni 5, 2017 Takk i lige måde! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31730 Skrevet Juni 11, 2017 Kan dette være resultat av slitte vegger og for mye luft i dekkene? Alle hadde sprekker nå som jeg skulle montere, kan ikke huske at det var slik når jeg tok dem av. Stått mørkt i en kjølig og tørr kjellerbod. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31731 Skrevet Juni 11, 2017 Er vel mer tegn på veldig feil hjulstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31732 Skrevet Juni 11, 2017 Skeivt slitt ja, er så korrekt som den blir (jeg har iallefall ikke justert noe siden sist hjulstillingskontroll). Men sprekkene har 99% sikkert kommet etter de ble tatt av. Dene hjulet er til og med flatt. Slitasjen var såpass stor at dekkene ikke kunne brukes en sesong til, men lurer på om det kan være smart å ta ut litt luft før lagring Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31733 Skrevet Juni 11, 2017 Hvis dekkene er så nærme at de sprekker pga det så er det bare å ha i luft så du merker at de er dårlige. Hehe.. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31734 Skrevet Juni 12, 2017 Merket ikke noe til slitasjen før jeg tok av, men skal ta ut litt luft i fremtidige lagringer iallefall :-D Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31735 Skrevet Juni 21, 2017 Koss e reglene når en selge ein kondemdert bil? :-) Ei venninna av madammen kjøpte ein bil som nå er problemer med startmotoren. Verksted og broren (som er mekaniker) mener at dette har skjedd ift skaden (er vist tydelig bøyd i front). Men selger nekter selvsagt dette. Kan man uten videre få skilter på en kondemdert bil? Og har man ikke plikt om å opplyse om dette ved salg? Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31736 Skrevet Juni 21, 2017 Jo det skal opplyses, hvis bilen har vært kondemnert. Det er også kun godkjente verksteder (biloppretting), som kan få skilter tilbake på en kondemnert bil. Bare spør svv, så opplyser de hvem som har fikset opp bilen, hvis den har vært kondemnert. Hvis de ikke da fikser opp, kan du jo legge litt press på dem, siden skaden ikke er fikset skikkelig (ref: bøyd i front) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31737 Skrevet Juni 22, 2017 Eg får en delebil te poloen i løpet av neste uke så eg hadde tenkt å demontere forholdsvis fort. Någen som har lyst å ta ei økt en kveld i neste uke for å få demontert denne? Hvis me e ett par stykker så tror eg det ska gå på en kveld! Blir gjort på jobb så me har tilgang på truck å kran! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31738 Skrevet Juni 22, 2017 Jo det skal opplyses, hvis bilen har vært kondemnert.Det er også kun godkjente verksteder (biloppretting), som kan få skilter tilbake på en kondemnert bil. Bare spør svv, så opplyser de hvem som har fikset opp bilen, hvis den har vært kondemnert. Hvis de ikke da fikser opp, kan du jo legge litt press på dem, siden skaden ikke er fikset skikkelig (ref: bøyd i front) Finnes det noen klare regler eller tidligere 'dommer' på en slik sak? Har prøvd heving av kjøpet, men selger avslår. Forbrukerrådet mener at kjøper er ansvarlig da bilen ble 'solgt som den er' Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31739 Skrevet Juni 22, 2017 Er du sikker på at bilen har blitt kondemnert tidligere? Og ikke bare kollisjonsskadet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31740 Skrevet Juni 23, 2017 Googlet: opplysningsplikt ved salg av tidligere kondemnert bil Dukker opp maaaange tilfeller som alle sier det samme. Det er opplysningsplikt om slikt, da det regnes som vesentlig mangel. Det har også vært dommer på dette: https://aladvokat.no/blog/2015/12/01/oslo-tingrett-gav-medhold-i-heving-etter-manglende-opplysninger-om-kollisjonsskade/ http://www.advokattips.no/heving-nar-bilen-har-vaert-kondemnert/ https://advokatveiledning.no/nyheter_2/heving_av_bilkjop_manglende_opplysninger_om_tidligere_kollisjonsskade/ https://advokatveiledning.no/artikler/bil_bat_bobil_camping_gjenstander/manglende_opplysninger_bilen_har_vaert_kondemnert/ Men som Stian sier, så er det jo mulig at bilen ikke har vært kondemnert? Uansett, hvis det har vært en skade som har bøyd en frontvange, regnes vel dette som "større skade" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31741 Skrevet Juni 28, 2017 Noen som har testa sånne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31742 Skrevet Juni 30, 2017 (endret) Någen som har B14x1.5 55mm(ca) mutre te salgs? Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31743 Skrevet Juli 2, 2017 Om det e lokallagstreff idag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31744 Skrevet Juli 2, 2017 Vet ikke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31745 Skrevet Juli 2, 2017 Jo er det i følge kalenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31746 Skrevet Juli 2, 2017 Skal se om ikkje eg får tatt turen I dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31747 Skrevet Juli 2, 2017 Tenkte meg ut en tur idag eg og ...Lenge si nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31748 Skrevet Juli 2, 2017 Ich komme Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31749 Skrevet Juli 3, 2017 Såg sldri någe t dg Stian? Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31750 Skrevet Juli 3, 2017 Hehe... Nei. Eg blei forsinket hjem fra hytten så rakk aldri innom. Mye folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...