#3301 Skrevet Mars 9, 2009 Gattla me hus Kluge Kanon hus det då. Bra me store goe garasje Då e dt bare mg så må se å finna mg någe snart... Men har ikkje råd te så mange røde tall på kontoen hehe... Uansett. Katti bler dt innflyttningsfest?? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Mars 9, 2009 Gattla me hus Kluge Kanon hus det då. Bra me store goe garasje Då e dt bare mg så må se å finna mg någe snart... Men har ikkje råd te så mange røde tall på kontoen hehe... Uansett. Katti bler dt innflyttningsfest?? :D Du blei isje den nye naboen min då altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Mars 9, 2009 Garasjefest på fredag?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Mars 9, 2009 Holde hu deg i øyrene altså? Hehe, neida, forholde e såpass ferskt ennå at hu tør isje sånt ennå Men d komme vel d og:p Blei nok udøve jæren, men aligavell sentralt!http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16361906&sid=xz5ecdF-kVZ648648 Gralla Kluge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Mars 9, 2009 Gratla me hus ja... Såg jo nice ut det. Ein annen ting. Morten Korneliussen står som lokallagsmoderator her. Någen så har voldsomt lyst å ta på seg annsvaret? Han e vel ikkje her inne så veldig ofte, så eg tror ikkje han tar det så tungt hvis me bytte moderator! Har allerede vært i kontakt med noen angående dette tidligere, men det va visst vanskeligt..heheMen eg kan godt ta på meg ansvaret eg.. Konne tatt d eg og, men doffer va før meg me å sei d, så han har fyssteretten om an vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Mars 9, 2009 Eg gjorde visst plutselig ett ganske bra kjøp, kvite urquattro blinklysglass, 140kr inkludert frakt for begge sider ikke verst det. nesten for bra du sko kjøpt flere: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Mars 9, 2009 Eg gjorde visst plutselig ett ganske bra kjøp, kvite urquattro blinklysglass, 140kr inkludert frakt for begge sider Nice!!! Gratulere me daij! Hehe... Sko nesten hatt eit par bare for å ha eit par.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Mars 9, 2009 Hmm, kan sikkert kjøba di som e sota og laga solbriller ud av di :D Ekje mange som kan sei di har UrQuattro solbriller då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Mars 9, 2009 haha.. nice solbrille ud av det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Mars 9, 2009 Hmm, kan sikkert kjøba di som e sota og laga solbriller ud av di :DEkje mange som kan sei di har UrQuattro solbriller då Tror faktisk eg ler meg ihjel Genial idé!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Mars 9, 2009 Forresten, eg har jo gule blinklys te uren liggande, kanskje eg ska laga meg kjørebriller? RayBan gå å legg deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Mars 9, 2009 ja da blir du URban 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Mars 9, 2009 Grattis kluge bare hyla ud hvis du trenge leieboer, einaste krav e den eine garasjen å et lide rom å sova på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Mars 9, 2009 ja da blir du URban HAHA! Den va bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Mars 9, 2009 Blei nok udøve jæren, men aligavell sentralt!http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16361906&sid=xz5ecdF-kVZ648648 Jaja kor mye blei du lurt for det huset da? selgeren kjøpte d for 1,2 i 2003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Mars 9, 2009 Jaja kor mye blei du lurt for det huset da? selgeren kjøpte d for 1,2 i 2003 Nå har boligmarkedet endra seg ganske mye siden den tiden.... sånn te info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Mars 9, 2009 Nå e det bare te å gå i gang me å handla inventar kluge! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16628119 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Mars 9, 2009 den bjørnen e vel ije heilt den beste stilen... bror min på 40 å onkar he sånnen... HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Mars 9, 2009 Kossen kan det ha seg at de bytte clutchen allerede itte 94k km på denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15823373 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Mars 9, 2009 Kossen kan det ha seg at de bytte clutchen allerede itte 94k km på denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15823373 Ein standard Touran 1.9 TDi vare omtrent like lenge før clutchbytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Mars 10, 2009 Så er det de (eldre) som klarer å slite ut clutchen på en helg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Mars 10, 2009 Jaja kor mye blei du lurt for det huset da? selgeren kjøpte d for 1,2 i 2003 Ka ting va verd før å ka ting blei kjupt for meg før, dride eg egentlig i. Markedet har trippla seg de 4-5 siste årå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet Mars 10, 2009 Kossen kan det ha seg at de bytte clutchen allerede itte 94k km på denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15823373 ååååå, lekkert:) *sikle på* Isje legg ud sånne linker Finni, d friste bare, hehe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet Mars 10, 2009 Ka ting va verd før å ka ting blei kjupt for meg før, dride eg egentlig i. Markedet har trippla seg de 4-5 siste årå. Heil enige me deg Kluge! Va jysla fint d huse:) Lure på ka d hadde kosta om d hadde stått i Stavanger, hehehe! Om prisen du betalte ligge rundt prisantydning så tror eg isje du e lurte jaffal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet Mars 10, 2009 Heil enige me deg Kluge! Va jysla fint d huse:) Lure på ka d hadde kosta om d hadde stått i Stavanger, hehehe! Om prisen du betalte ligge rundt prisantydning så tror eg isje du e lurte jaffal! Ja, hadde nok kosta endel mer då. Eg ga litt onna prisantydning, så eg ska ikkje klaga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...