Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Gattla me hus Kluge :) Kanon hus det då. Bra me store goe garasje ;)

Då e dt bare mg så må se å finna mg någe snart... Men har ikkje råd te så mange røde tall på kontoen hehe...

Uansett. Katti bler dt innflyttningsfest?? :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gattla me hus Kluge :) Kanon hus det då. Bra me store goe garasje ;)

Då e dt bare mg så må se å finna mg någe snart... Men har ikkje råd te så mange røde tall på kontoen hehe...

Uansett. Katti bler dt innflyttningsfest?? :D :D

Du blei isje den nye naboen min då altså ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjefest på fredag??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratla me hus ja... Såg jo nice ut det.

Ein annen ting. Morten Korneliussen står som lokallagsmoderator her. Någen så har voldsomt lyst å ta på seg annsvaret? Han e vel ikkje her inne så veldig ofte, så eg tror ikkje han tar det så tungt hvis me bytte moderator! ;)

Har allerede vært i kontakt med noen angående dette tidligere, men det va visst vanskeligt..hehe

Men eg kan godt ta på meg ansvaret eg.. :)

Konne tatt d eg og, men doffer va før meg me å sei d, så han har fyssteretten om an vil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjorde visst plutselig ett ganske bra kjøp, kvite urquattro blinklysglass, 140kr inkludert frakt for begge sider : smil :

000025584862_%23_2_%23_MMM5.jpg

ikke verst det. nesten for bra

du sko kjøpt flere: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjorde visst plutselig ett ganske bra kjøp, kvite urquattro blinklysglass, 140kr inkludert frakt for begge sider : smil :

000025584862_%23_2_%23_MMM5.jpg

Nice!!! Gratulere me daij! Hehe... Sko nesten hatt eit par bare for å ha eit par.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kan sikkert kjøba di som e sota og laga solbriller ud av di :D:D

Ekje mange som kan sei di har UrQuattro solbriller då :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. nice solbrille ud av det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kan sikkert kjøba di som e sota og laga solbriller ud av di :D:D

Ekje mange som kan sei di har UrQuattro solbriller då :D

Tror faktisk eg ler meg ihjel : haha : Genial idé!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, eg har jo gule blinklys te uren liggande, kanskje eg ska laga meg kjørebriller? : klø : RayBan gå å legg deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis kluge :) bare hyla ud hvis du trenge leieboer, einaste krav e den eine garasjen å et lide rom å sova på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da blir du URban :P

HAHA! :D Den va bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja kor mye blei du lurt for det huset da? selgeren kjøpte d for 1,2 i 2003 : rolleyes

Nå har boligmarkedet endra seg ganske mye siden den tiden.... : rolleyes

sånn te info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den bjørnen e vel ije heilt den beste stilen...;) bror min på 40 å onkar he sånnen... HAHA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det de (eldre) som klarer å slite ut clutchen på en helg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja kor mye blei du lurt for det huset da? selgeren kjøpte d for 1,2 i 2003 : rolleyes

Ka ting va verd før å ka ting blei kjupt for meg før, dride eg egentlig i. Markedet har trippla seg de 4-5 siste årå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ting va verd før å ka ting blei kjupt for meg før, dride eg egentlig i. Markedet har trippla seg de 4-5 siste årå.

Heil enige me deg Kluge! Va jysla fint d huse:) Lure på ka d hadde kosta om d hadde stått i Stavanger, hehehe! Om prisen du betalte ligge rundt prisantydning så tror eg isje du e lurte jaffal!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heil enige me deg Kluge! Va jysla fint d huse:) Lure på ka d hadde kosta om d hadde stått i Stavanger, hehehe! Om prisen du betalte ligge rundt prisantydning så tror eg isje du e lurte jaffal!

Ja, hadde nok kosta endel mer då. Eg ga litt onna prisantydning, så eg ska ikkje klaga:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.