#3376 Skrevet Mars 11, 2009 Det var da som søren hadde det ikke vært for 50 års dag nå på fredag så kunne me fått gjort det då. ok men då får det bli neste lørdag Dynodagen det Må sjekka om fjørbeinå e for breie for vinterhjulå. Går det greit går gewinden på sammen med nye bærearmer så eg har liggande as soon as possible! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3377 Skrevet Mars 11, 2009 Lure på om der e någen har som har vag 3049A verktøyet her? sgo gjerna ha lånt d ei helg. for de som isje vet ka navnet betyr så e d verktøyet for å ta av klemmfjerene som holde downpipen mot maifoilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3378 Skrevet Mars 12, 2009 Då må det bli gewinde og 4 leca blokker, siden vinterhjulå ikkje passe K vinterhjul trenge du? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3379 Skrevet Mars 12, 2009 Eg sidde og å tenke på å skifta t sommersko... men d e litt stress hvis me får et nytt "snøkaos"... Komme meg alltids fram, men e verre i svingane å når eg ska bremsa, hehe: rolleyes Ka tror dåkk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3380 Skrevet Mars 12, 2009 Eg seie, KJØR PÅ! Bare kjøra veldig forsiktig sko dar komma snø ein dag! heehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3381 Skrevet Mars 12, 2009 Eg sidde og å tenke på å skifta t sommersko... men d e litt stress hvis me får et nytt "snøkaos"... Komme meg alltids fram, men e verre i svingane å når eg ska bremsa, hehe: rolleyes Ka tror dåkk? Du kan jo bare ta buss den dagen :p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3382 Skrevet Mars 12, 2009 K vinterhjul trenge du? Hehe.. Har du noe på lur i 4x100 kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3383 Skrevet Mars 12, 2009 (endret) Eg seie, KJØR PÅ! Bare kjøra veldig forsiktig sko dar komma snø ein dag! heehe Sant nok:) Hein: Eg tror me må ta å få på sommerskoå på bilen min i heljå:D Du kan jo bare ta buss den dagen :p: haha : Hehe! D e uaktuelt! Eg går fremfor å ta buss, eg hate buss! Eg tar heller ein 3 dagers enn å bussa: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3384 Skrevet Mars 12, 2009 Har du noe på lur i 4x100 kanskje? Kanskje d... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3385 Skrevet Mars 12, 2009 Tok aldri av sommerhjula eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3386 Skrevet Mars 12, 2009 Lide så skjer her idag... jaja... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3387 Skrevet Mars 12, 2009 Lide så skjer her idag... jaja... :D Ka i alle dager e det du søke på når du e på youtube 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3388 Skrevet Mars 12, 2009 Ka i alle dager e det du søke på når du e på youtube Asså...dette va heilt tilfeldigt..! Ekje kødd heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3389 Skrevet Mars 12, 2009 haha... det der kaller jeg pupper med dame på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3390 Skrevet Mars 12, 2009 syns eg såg deg Robin på Maxi i dag:P jævli fine bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3391 Skrevet Mars 12, 2009 Asså...dette va heilt tilfeldigt..! Ekje kødd heller.. Yeah, right Se på noe mer bilorientert heller, Scott på tdiclub forumet så kjøre autoslalom med ein 90hk TDi (med litt snacks). Snakk om trihjulsbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3392 Skrevet Mars 12, 2009 Tøft, såg ut te å gå greit den der.. Minte meg litt om Reanault Megane med det eina bakhjulet der då hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3393 Skrevet Mars 12, 2009 Stiv bakaksel har ofta den effekten ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3394 Skrevet Mars 12, 2009 Golf 4 TDi (ALH 90hk), her med 191hk/453Nm på svinghjulet: Se kass biler han kjøre forbi Nå e det 250hk/485Nm i denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3395 Skrevet Mars 12, 2009 Hoho...Nå snakke me, greit å dra fra ein RS4 med diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3396 Skrevet Mars 13, 2009 hoho tdi er tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3397 Skrevet Mars 13, 2009 Hadde ikkje vært feil å fått med seg dette heller i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3398 Skrevet Mars 13, 2009 Eifel Rallye ska eg få med meg, det e ihvertfall sikkert! Men det får bli ett aent år, for 09 sesongen begynne bli rimelig fullbooka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3399 Skrevet Mars 13, 2009 syns eg såg deg Robin på Maxi i dag:P jævli fine bil:) Hmm... Eg kan isje huska å ha vært på Maxi i går... Isje har eg kjørt forbi heller tror eg... Huske du ka felger så va på bilen? Ka klokka? Svarte sideruter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3400 Skrevet Mars 13, 2009 (endret) Eg har bestemt meg for å ta vekk sitatene eg hadde av kluge, finni å petter t fordel for mine tidligare VAG biler i signaturen:) Tippe finni sedde pris på d jaffal: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...