#3801 Skrevet April 13, 2009 Di har sikkert ikke fått start på den.... Hehe.. trikset er å starte når den er kald.. så tror ikke de skulle hatt problemer med det:) kan jo hende de har brukt den som hytte da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3802 Skrevet April 13, 2009 gullfine Petter eg sko tatt den eg , hadde eg vist du sko bli kvitt den. for å sei det sånn hu hadde lurt meg haha offdå---... blei visy mer en cola i koppen i kveld. god natt................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3803 Skrevet April 13, 2009 hehehe.. Har du en vento eller noe stående så kan vi jo bytte:) hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3804 Skrevet April 13, 2009 hehehe.. Har du en vento eller noe stående så kan vi jo bytte:) hehe.. Desverre dårligt med vento har en a6 med dårlig turbo men usikker på om eg hadde bytta.. coupen ¨åg jo ikke akurat støken ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3805 Skrevet April 13, 2009 haha den er langt fra strøken ja:) Karosseriet er ikke mye rette flater igjen på.. så må få tak i en delebil eller selge den som prosjekt.. vil ha noe som er gudd i karosseriet slik at det bare er skamsenk og sette på felgene mine som gjenstår omtrent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3806 Skrevet April 13, 2009 haha va det din så stod der ja.. Stussa på ka bil det va når eg trilla forbi der i ittemiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3807 Skrevet April 13, 2009 Hvis du sedde bilen ei lidå uga i mekjarvikå så forsvinne ann vel lett av seg sjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3808 Skrevet April 13, 2009 forsvant ikke på sigøynerrasteplassen hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3809 Skrevet April 13, 2009 forsvant ikke på sigøynerrasteplassen hvertfall:) Sett på nogen chroma hjulkapsler fra tema så ska du nok se at han hadde forsvonne brenn kjapt sigøynere e vel så kråge? stjele ting så glinse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3810 Skrevet April 13, 2009 Eg har funnet jetta te deg petter! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16914566 Edit: Det va jo vento du ska ha ja... Uansett. Få det hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3811 Skrevet April 13, 2009 Elle denne :http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2139523;username= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3812 Skrevet April 13, 2009 Den rosa der skal jeg hente imorgen den dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3813 Skrevet April 13, 2009 Den rosa der skal jeg hente imorgen den dag:) Sett inn Coupé interiøret ditt så har du en sikker show vinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3814 Skrevet April 13, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16765497 Nogen så e intr.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3815 Skrevet April 13, 2009 Sett inn Coupé interiøret ditt så har du en sikker show vinner Ja, helt riktig.. Show vinner...då e det bare å finna neste Gay 4 Sure Show! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3816 Skrevet April 13, 2009 Kschøøøøøøøøøøøøøøøb: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16783971 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3817 Skrevet April 13, 2009 Det blir vel heller noe merr i denne gadå? Felganne følge jo ikkje med, så e jo bare ein 16v GTi deler http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16783971&reference=1/167/839/71_-760095537.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3818 Skrevet April 13, 2009 ska ikkje ha noe jetta.. må bli en vento tdi isåfall eller en golf 3 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3819 Skrevet April 13, 2009 Syns faktisk Jettaen er mye kulere enn Ventoen.. Hadde litt lyst på Jetta som bruksbil, lå en syncro til salgs på Bryne som var ganske fin.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3820 Skrevet April 13, 2009 ska ikkje ha noe jetta.. må bli en vento tdi isåfall eller en golf 3 tdi Golf 3 Variant TDi Syncro for eksempel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3821 Skrevet April 13, 2009 3 dørs Jetta e gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3822 Skrevet April 13, 2009 jau.. men vil ha noe litt nyere.. og vento kan bli rått.. må ha noe som jeg får 17 tommere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3823 Skrevet April 13, 2009 jau.. men vil ha noe litt nyere.. og vento kan bli rått.. må ha noe som jeg får 17 tommere på ZW1 passe perfekt på Varianten, 96 modell e vel nytt nok, og hvis det e Vento du e så glad i så kan du få med Vento front. Gewinde har eg og, samt at du kan sladda me an på vinterføre sånn at du ikkje savne quattro for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3824 Skrevet April 13, 2009 Petter kan jo kjøpa petter sin golf me vento front =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3825 Skrevet April 13, 2009 hehe.. skal ha for din da? kan ikke ha noe stasjonsvogn jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...