#3826 Skrevet April 13, 2009 PETTER ME HAR EIN PLAN!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3827 Skrevet April 13, 2009 hehe.. skal ha for din da? kan ikke ha noe stasjonsvogn jeg.. Får du ein plass å hiva alt av damekler du har te overs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3828 Skrevet April 13, 2009 Får du ein plass å hiva alt av damekler du har te overs... wtf?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3829 Skrevet April 13, 2009 hahahaha.. ja få kasta de på dynga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3830 Skrevet April 13, 2009 hehe.. skal ha for din da? kan ikke ha noe stasjonsvogn jeg.. 1Z 90hk motor med følgende mods: - PowerPlus 520 dyser - ALH dysestammer - AHU hjerne - Spesialtilpassa chip fra Aligator - Fjerna EGR - Renska innsug Har nye bærearmer så ska på for foringane framme e sletne, blir gjort før salg såklart. Pris bare for bilen: 30k Med Vento panser, lykter og grill, gewinde og tåkelys + innvendig lysbryter: 35k Passe fint at du har hjul sjøl for det e ikkje mye å skryta av det så følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3831 Skrevet April 13, 2009 hmm.. jau.. blir enten å fikse opp audaen eller så blir det noe diesel greier.. kan ikke ha to biler.. ikke økonomi til det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3832 Skrevet April 13, 2009 Begynne å blir ein del hissige prosjekt i denne klubben.. Sjekk nederst i denne tråden for eksempel: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83641&page=49 FY FAEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3833 Skrevet April 13, 2009 wtf?!? Det e påskens beste historie tror eg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3834 Skrevet April 14, 2009 Begynne å blir ein del hissige prosjekt i denne klubben.. Sjekk nederst i denne tråden for eksempel: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83641&page=49 FY FAEN! Å syke, for en downpipe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3835 Skrevet April 14, 2009 Det e påskens beste historie tror eg!!! Så få det ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3836 Skrevet April 14, 2009 (endret) Javel folkens.....Jett om eg gliste i dag eller Sjefen på jobb kom å spurte om eg hadde lust å reisa til Nurnburg-ring, 23 mai ! Det vise seg det, at alle så har bestått fagbrev å fått fast ansettelse, får reisa på denne turen, der alt e sponsa av Møller....einaste eg visst nok trang å tenka på, va det eg sko ha me meg av kler og diverse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3837 Skrevet April 14, 2009 Lucky fucky. Får du kjøre noe også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3838 Skrevet April 14, 2009 Javel folkens.....Jett om eg gliste i dag eller Sjefen på jobb kom å spurte om eg hadde lust å reisa til Nurnburg-ring, 23 mai ! Det vise seg det, at alle så har bestått fagbrev å fått fast ansettelse, får reisa på denne turen, der alt e sponsa av Møller....einaste eg visst nok trang å tenka på, va det eg sko ha me meg av kler og diverse Det hette Nürburgring Christopher, Robin, Finni og meg e i Wörthersee den ukå, men me stikke nok innom banen ukå ettepå ska du se Grattis med fagbrev, fast ansettelse og Nürburgring tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3839 Skrevet April 14, 2009 Luftmengdemåleren i audien er kaputt å eg må ha tak i ein ny . hvor er det billigst å kjøpe disse? gjerne ein plass med innbytte mulighet.? takknemlig for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3840 Skrevet April 14, 2009 Va det lokallagstreff på essoen i tjensvollskrusset nå i kvell ? Kjørte nemligt forbi fuste Finni med Kjell hakk i hel litt oppfor besinstasjonen, så når eg passerte bensinstasjonen, ner mot rundkjøringå på kjensvoll, sto Robin sin bil inne på essoen der. Eg kjørte isje audien min så dokk har neppe sitt meg, hvis dokk isje la merke til den unike bilen eg kjørte "Kjørte grønne golf 3 stv med blått panser : smil :" !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3841 Skrevet April 14, 2009 Lucky fucky. Får du kjøre noe også? Eg vett isje heilt koss opplegget er ennå....Fekk veda det i dag, så det kom litt vell brått på, men eg får skriv om det seinere. Eg forsto det sånn at me sko ner på ett løp, hvis eg isje tar heilt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3842 Skrevet April 14, 2009 Det hette Nürburgring Christopher, Robin, Finni og meg e i Wörthersee den ukå, men me stikke nok innom banen ukå ettepå ska du se Grattis med fagbrev, fast ansettelse og Nürburgring tur Takk Takk Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3843 Skrevet April 14, 2009 Va det lokallagstreff på essoen i tjensvollskrusset nå i kvell ?Kjørte nemligt forbi fuste Finni med Kjell hakk i hel litt oppfor besinstasjonen, så når eg passerte bensinstasjonen, ner mot rundkjøringå på kjensvoll, sto Robin sin bil inne på essoen der. Eg kjørte isje audien min så dokk har neppe sitt meg, hvis dokk isje la merke til den unike bilen eg kjørte "Kjørte grønne golf 3 stv med blått panser : smil :" !!!! Me hadde ein liten footoshot i Rennfast:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3844 Skrevet April 14, 2009 Akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3845 Skrevet April 14, 2009 Får håpa det blei noen bra bilder Petter og Finni, få dei ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3846 Skrevet April 14, 2009 "Kjørte grønne golf 3 stv med blått panser : smil :" !!!! Hvis du blei forelska i bilen, så vett du eg har ein du kan få kjøpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3847 Skrevet April 14, 2009 Stiligt, eg såg ingen av dåkkår... Vært på Tasta i heile kveld og kjørte forbi Essoen i kvart øve ti tiå..hmm.. Photoshoot ja, hadde vært kult å fått med seg.. Må få tatt någen bilder av bruksbilen ein dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3848 Skrevet April 14, 2009 Hvis du blei forelska i bilen, så vett du eg har ein du kan få kjøpa Var det ikke den du IKKE skulle selge da? Synes du skal beholde den og hente mye morro ut av den Må ha flere G3 Variant her i klubben Du har jo felger liggende og alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3849 Skrevet April 14, 2009 Var det ikke den du IKKE skulle selge da? Synes du skal beholde den og hente mye morro ut av den Må ha flere G3 Variant her i klubben Du har jo felger liggende og alt! Har fått meg ny TDi 4x4 lekebil vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3850 Skrevet April 14, 2009 ja sett det blir nok heftig hk/Nm av den med de skillza du har på tdi Men skal du plukke ut dyser etc fra varianten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...