#4201 Skrevet Mai 7, 2009 bla et snasent barnebarn i begynnelsen av tjue årå.. Åja? Kor såg du han hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4202 Skrevet Mai 7, 2009 haha.. Finni lå på lur med 500mm objektivet sitt å sikla på an da han lå topplaus på dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4203 Skrevet Mai 7, 2009 Mens han nappa laksen etter mjaue sangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4204 Skrevet Mai 7, 2009 Då har me hatt celebert besøk her i Stavanger. Eieren av Würth konsernet va i byen i går. Sattan for ein båd an hadde fått seg! http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article4311288.ece Søren meg ikke rart de har råd til sånn båt sånn som wurth holder på, snakk om å overprise varer: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4205 Skrevet Mai 7, 2009 Søren meg ikke rart de har råd til sånn båt sånn som wurth holder på, snakk om å overprise varer: rolleyes hehe...godt poeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4206 Skrevet Mai 7, 2009 hehe...godt poeng Eksempel: POPNUTS tang i koffert hos wurth 6000kr, hos RIS 900kr for en koffert med tang merke tengtools..... LITT forskjell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4207 Skrevet Mai 7, 2009 Eksempel: POPNUTS tang i koffert hos wurth 6000kr, hos RIS 900kr for en koffert med tang merke tengtools..... LITT forskjell... Sattan! LITT forskjell ja.. ran på høylys dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4208 Skrevet Mai 7, 2009 Eksempel: POPNUTS tang i koffert hos wurth 6000kr, hos RIS 900kr for en koffert med tang merke tengtools..... LITT forskjell... kanskje det skulle stått "POPNUTS tang i koffert med weekend på dobbeltrom på yatch 6000kr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4209 Skrevet Mai 7, 2009 Tips t goe nettsie så selge felg kanta? må få gang på felger t s2en så lenge dår e møney in the bank btw ke blir felg kanta på engelsk? Wheel rings? Wheel edge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4210 Skrevet Mai 7, 2009 Som Solberg ville sagt... Wheel kants.. Du kan prøva deg hos.. http://www.splitrims.co.uk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4211 Skrevet Mai 8, 2009 Ngn som kjenne til en Urquattro i fargen Alpinweiss?? Kjørte forbi ein her om dage. Såg strøgen ud! Huske ijke skilte, men såg udelandske ud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4212 Skrevet Mai 8, 2009 Ngn som kjenne til en Urquattro i fargen Alpinweiss?? Kjørte forbi ein her om dage. Såg strøgen ud! Huske ijke skilte, men såg udelandske ud! Den kjørte eg og forbi her for et par dager siden, såg ganske nice ud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4213 Skrevet Mai 8, 2009 Den e ikkje Alpinweiss, hvit perlemor. Har bilder av an på mobilen så eg fekk av en tidligere kollega. Vett kor an bor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4214 Skrevet Mai 8, 2009 Det e søren meg sje lenge igjen nei! Glede meg så ein onge nå!! Petter, fekk du ordings på ferjebilletten? Ferjebilletten e fiksa, sende deg ein pay-up-sucker! PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4215 Skrevet Mai 8, 2009 Ngn som kjenne til en Urquattro i fargen Alpinweiss?? Kjørte forbi ein her om dage. Såg strøgen ud! Huske ijke skilte, men såg udelandske ud! Det e ein engelske bil. Sønnen te ein kamerat av Tore Warsla faktisk. Prøve få an me på et lokallags treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4216 Skrevet Mai 8, 2009 Ferjebilletten e fiksa, sende deg ein pay-up-sucker! PM Pay-up-sucker e motatt å behandla =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4217 Skrevet Mai 8, 2009 Pay-up-sucker e motatt å behandla =) Ska sei du e kjappe! Mr. Hurricane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4218 Skrevet Mai 8, 2009 Den e ikkje Alpinweiss, hvit perlemor. Har bilder av an på mobilen så eg fekk av en tidligere kollega. Vett kor an bor Stemme d når du seie det... Veit du kor han bu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4219 Skrevet Mai 8, 2009 Stemme d når du seie det... Veit du kor han bu.... Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4220 Skrevet Mai 8, 2009 Personlighetstest: Test 1: http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv Test 2: http://similarminds.com/personality_disorder.html Mitt resultat: Test 1: Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Test 2: Paranoid |||| 18% Schizoid |||||||||| 34% Schizotypal |||| 18% Antisocial |||||||||| 38% Borderline |||| 14% Histrionic |||||||||| 38% Narcissistic |||||||||||||||| 66% Avoidant || 10% Dependent |||||| 22% Obsessive-Compulsive |||||||||||| 42% Kati blei eg antisosial? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4221 Skrevet Mai 8, 2009 Någen så e på jakt itte Mærshe felgar? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17355080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4222 Skrevet Mai 8, 2009 Någen så e på jakt itte Mærshe felgar? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17355080 Søren att eg ikke har penger nå alså dette var jo billigt.Har lyst på breiere bak etter å ha sett Frank sin live:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4223 Skrevet Mai 8, 2009 ett litt spesielt spørsmål er det noen tast på tastaturet som erstatter høyre knappen på musa? den har jo selvfølgeligt slutta å funka: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4224 Skrevet Mai 8, 2009 nope e ikkje det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4225 Skrevet Mai 8, 2009 e du sikker på det morten?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...