#4401 Skrevet Mai 24, 2009 Ska sei, det skjer ting med den altså Men hørte det var fyull skjærings med motoren, og at reg.reima hadde røket og full kræsj i topp og bøyde ventiler mm..Det var egentlig ovveraskende ettersom det var satt inn ny regreim før Rudskogen ifjor, og meget stort hell med kjøringa til og fra, selv om den ikke var helt teknisk bra som en nybil, var det iallefall ikke mye å si på da det meste av det driftstekniske ble skifta før turen. Det eneste var den høyre vinduspusser arm som bør skiftes ut med en ny. Trist å høre at jeg har solgt en bil som ikke sto til forventningene, men dette visste jeg absolutt ingenting om. Men jeg kan godt kjøpe den tilbake om du vil Hehe inn your dreams den bilen har vi planer for ja... så litt tilbakefall må en jo regne med en såpas gammel bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4402 Skrevet Mai 25, 2009 Traff en MEGET strøken skamfine Ur-Quattro i dag på Kjelta.E det gjerna Øyvind Løkset så har henta heim nytt prosjekt Bilen va utenlandsregga. (Trur det va engelske skilte) åså va ann kvide me audi-ringa nere på sidene. Nogen andre så har sitt denne ? Ngn som kjenne til en Urquattro i fargen Alpinweiss?? Kjørte forbi ein her om dage. Såg strøgen ud! Huske ijke skilte, men såg udelandske ud! Det e ein engelske bil. Sønnen te ein kamerat av Tore Warsla faktisk. Prøve få an me på et lokallags treff. Den bilen har blitt nevnt et par titalls ganger før her i tråden faktisk fredrik! Fyyyllla me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4403 Skrevet Mai 25, 2009 Back from wörtersee Finni?? Bytta bakdekk idag, å eg som trodde falken sine dekk va smale... eeeh, nei de e ikkje det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4404 Skrevet Mai 25, 2009 Petter er avhengig av forumet så tror ikke det går så mye lenger før abstinensene blir for sterke FORUM FORUM Har ikkje vert innom siden 16.mai men har jo hatt ein del å gjør på kan du sei Me e i Stuttgart nå på hotell, Porsche museum i mårå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4405 Skrevet Mai 25, 2009 Back from wörtersee Finni?? Bytta bakdekk idag, å eg som trodde falken sine dekk va smale... eeeh, nei de e ikkje det. Ka for ein rape e det nå du har heve på? Nankang? (Lasse's favoritt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4406 Skrevet Mai 25, 2009 (endret) Ka for ein rape e det nå du har heve på? Nankang? (Lasse's favoritt ) De er mer enn gode nok for vanlige dødelige virker ut som han har bytta fra nankang til falken. Ein ting til Petter. eg ser ikke heilt hensikten med å betala dobbelt så mye for någe som varer halvparten så lenge. når de skal stå på ein kverdagsbil. Er ikke alle som jobber i oljå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4407 Skrevet Mai 25, 2009 Stemme lasse nankang 225 te falken 235 va endel breiere kan du sei, lide strekk igjen nå. Hadde jo en plan på å prøva å få det godkjent, men ser ut så det går dårlig uden å heisa ann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4408 Skrevet Mai 25, 2009 (endret) Har i dag kommt hjem fra Nurburgring !!!! Me va 15 stk fra forskjellige Møller-forhandlere øve heila landet så fekk ein sponsa tur til 24 timers løpet av Møller Bil, samen me Møller Bil Motorsport teamet. Fyyyyyyyy fagerten for en opplevelse:tilber::tilber:..... For å sei det sånn, det va ubeskrivele rått, utenom at Møller Bil TT`en mista servoen å endte me ett smell i autovernet å måtte desverre bryta nått til sundag: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4409 Skrevet Mai 25, 2009 De er mer enn gode nok for vanlige dødelige virker ut som han har bytta fra nankang til falken. Ein ting til Petter. eg ser ikke heilt hensikten med å betala dobbelt så mye for någe som varer halvparten så lenge. når de skal stå på ein kverdagsbil. Er ikke alle som jobber i oljå :-) Hei, eg kjøre på Kumho billigdekk, cut me some slack Stikke innom deg når eg komme hjem med nye hjulå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4410 Skrevet Mai 26, 2009 Ohhh, glede mg t å sjå felgane på bilen din! Tippe det e rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4411 Skrevet Mai 26, 2009 Ohhh, glede mg t å sjå felgane på bilen din! Tippe det e rått! X 2 Komme te å bli rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4412 Skrevet Mai 26, 2009 Har skikkelig lyst på det skinn interiøret på knoksen så du la ud tysse eg når eg kjenne itte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4413 Skrevet Mai 26, 2009 Hehe.. Løp å kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4414 Skrevet Mai 26, 2009 Har skikkelig lyst på det skinn interiøret på knoksen så du la ud tysse eg når eg kjenne itte;) Ka vente du på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4415 Skrevet Mai 26, 2009 Enig med de andre mener å huske att det var bra pris og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4416 Skrevet Mai 26, 2009 Har skikkelig lyst på det skinn interiøret på knoksen så du la ud tysse eg når eg kjenne itte;) Rett før eg kjupte d sjøl å selde d her på forume lø d heim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4417 Skrevet Mai 26, 2009 Det va de pengane.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4418 Skrevet Mai 26, 2009 Hahaha... Nice.. Ja, eg kan vel kanskje sei d samma snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4419 Skrevet Mai 27, 2009 Då he eg kjøpt mg ny bil! A4 04 mod 1.9TDI Quattro 130hk med s-line delskinn interiør. Svart avant.. :D:D MEN.. E dar ngn som he 4 stk 235/35-19 dekk liggande t mg som e slitt någelunde likt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4420 Skrevet Mai 27, 2009 Då he eg kjøpt mg ny bil! A4 04 mod 1.9TDI Quattro 130hk med s-line delskinn interiør. Svart avant.. :D:D MEN.. E dar ngn som he 4 stk 235/35-19 dekk liggande t mg som e slitt någelunde likt? Har isje du gode avtaler gjennom Møller på dekk?? Får jo "spam" fra Møller te alle tider med "fantastiske" tilbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4421 Skrevet Mai 27, 2009 Fantastiske tilbud er ikke det samme som sinnsykt billige dekk.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4422 Skrevet Mai 27, 2009 Jeg har igrunn det hvis du kan skaffe meg noen 225/xx-19 som ikke subber hos meg Edit: 215 går greit det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4423 Skrevet Mai 27, 2009 Dekkonline.com har mange billige dekk.. Hehe.. får dem ned i 1000kr stk.. Hehe.. Grunnen til at jeg skulle hatt noen i en brenning er at nå kjører jeg på 255/35-19. og på en a4 så blir det litt i drøyeste laget.. Men det går faktisk for de som lurer.. Hehe.. Sitter fint bakpå pga sportsunderstellet da, men trenger noe justering fremme. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4424 Skrevet Mai 27, 2009 Då he eg kjøpt mg ny bil! A4 04 mod 1.9TDI Quattro 130hk med s-line delskinn interiør. Svart avant.. :D:D MEN.. E dar ngn som he 4 stk 235/35-19 dekk liggande t mg som e slitt någelunde likt? Gratulerer med ny bil Kjell du burde apsolutt gått for 225 35 ser bedre ut å er mer senkevendlig med tanke på subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4425 Skrevet Mai 27, 2009 Som sagt tidligere, gratulera med nice bil Kjell! Interiøret va solgt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...