Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nei det e sant.

Kor du fant golfen henne ? Her i området ? Ligger den på internet ? Finn, AutoDB ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm høres merkeligt ut hvilket firma var det som prøvde å få på 215 dekka? bør jo gå kjempebra det på 9" felg: klø :

framfelga gikk fint, værre med bak. De klarte å få luft i det til slutt vha en 14" slange inni dekket og noe styr og stell. Men fikk det ikke til å holde på lufta. dette var jæren dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

framfelga gikk fint, værre med bak. De klarte å få luft i det til slutt vha en 14" slange inni dekket og noe styr og stell. Men fikk det ikke til å holde på lufta. dette var jæren dekk.

ja 215 på 10" var verre ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det e sant.

Kor du fant golfen henne ? Her i området ? Ligger den på internet ? Finn, AutoDB ?

var ei kjerring her i område som skulle bli kvitt den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor får jeg tak i lange hjulbolter til spacere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør me en eller annen dekk/felg sjappe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor får jeg tak i lange hjulbolter til spacere?

Eg kjøpte fra Dekkbutikken på Mariero:) (den så e rett bak ICA)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e dår någen så tilfeldigvis har någen 13" 4x100 felger med/uten dekk ligganes? Ska på ein bådhengar t ein kompis...

EDIT: Alu felger vel å merka:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein liten smakebit på kordan det blei med nye hjul på Golfen. Ikkje akkurat optimalt Nürburgring oppsett kan du sei ;)

P5190011.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snadder Petter. Du vet sikkert om jeg må ha et annet senkesett til syncro golf en til en vanlig 1,8liter. hvor får jeg tak i billigt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OCT Tuning, kor de hørre te? Det va jo sykt billig!

Ellers så kan eg anbefale chipsenteret.no sin chip te denne. Va den eg hadde i passaten. Du ska vel ha me bilen te våler, og de e nok der å chippe billig. Tror eg betalte 3000 kroner for den.

Petter: E det den røde golfen det blei alikavell???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er den røde ja.. ikke fått den enda.. men ble billig så kunne ikke la sjangsen gå fra meg.. ble eu godkjent igår:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska sei... Fint med ny bil :) Grattis...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke fått den enda.. men planene er der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein liten smakebit på kordan det blei med nye hjul på Golfen. Ikkje akkurat optimalt Nürburgring oppsett kan du sei ;)

P5190011.jpg

Futti så fine bilen din blei Petter, me nye felger å senk :tilber::tilber::tilber:

En liden takspoiler øve bakruta, så e du alldeles i mål itte mitt håve !!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snadder Petter. Du vet sikkert om jeg må ha et annet senkesett til syncro golf en til en vanlig 1,8liter. hvor får jeg tak i billigt?

Eg har justerbart liggande nytt i eska hjemma ;)

E ikkje likt på syncro og grevling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OCT hørre t i egersund, men hvis me e fleire så kjeme han nok bort t stvg.. :) Cato Sivertsen hette han som drive OCT i Rogaland. Jobba på Møller i mangen mangen år så han veit k han drive med. Chippe far min sin bil der og servicen va kjempebra! Som sagt så ekje prisen heller ng å sei på.. Hehe.. :) Så eg komme nok t å gå for OCT med ein gong han kjeme heim i frå sjøen om 2 uge.. :)

Hvis dar e felire som vil ver me då så bare sei ifrå så fer me han inn her ein dag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta ein roadtrip te egersund! ;) E jo ikkje så langt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OCT hørre t i egersund, men hvis me e fleire så kjeme han nok bort t stvg.. :) Cato Sivertsen hette han som drive OCT i Rogaland. Jobba på Møller i mangen mangen år så han veit k han drive med. Chippe far min sin bil der og servicen va kjempebra! Som sagt så ekje prisen heller ng å sei på.. Hehe.. :) Så eg komme nok t å gå for OCT med ein gong han kjeme heim i frå sjøen om 2 uge.. :)

Hvis dar e felire som vil ver me då så bare sei ifrå så fer me han inn her ein dag.. :)

E me eg, hvis det blir t den prisen..

Fekk ein pris fra ein aen der på 7000,- penger t Touranen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik snakket om at han hadde plass... Hør med han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokke som e interresert i chip t bilen kan bare senda ein PM t Cato Sivertsen.. Pleie ver ganske kjappe på å svare sjøl om han e offshore.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har justerbart liggande nytt i eska hjemma ;)

E ikkje likt på syncro og grevling.

Passe ikke det kun til variant?

Skal ha visst det passer min da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk tatt ngn kjappe bilda av A4en idag... Off så høge ann e.. Ikje ng bra d dr..

IMG_5175liten.jpg

IMG_5176liten.jpg

IMG_5177liten.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.