#4751 Skrevet Juni 23, 2009 Ja spørst om eg ikke tar sjangsen på fredagskvelden, men det kan fort bli dyrt vet Stian Sele fekk 5000kr i bot bare på en liten svipptur. Det var vel ikke 5000 han fikk i bot? Var det ikke 2500 og to måneders utsettelse på lappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4752 Skrevet Juni 23, 2009 Kjell og meg sitte i A4en hans nå og hørre på sippemusikk (radio). Bilen e blitt ganske så friske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4753 Skrevet Juni 23, 2009 Det var vel ikke 5000 han fikk i bot? Var det ikke 2500 og to måneders utsettelse på lappen? Mener bestemt att det var 5000 han sa til meg, men muligt eg husker feil. du kjenner han bedre enn meg så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4754 Skrevet Juni 23, 2009 eg kjørte i fra stavanger t bergen turretur med bilhengar bak og coupeen t petter oppå, gjekk greit det:) ska ha skikkelig uflaks viss du blir stoppt. Men nå e det jo blitt en viss fare i bommen på mosterøy nå då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4755 Skrevet Juni 23, 2009 eg kjørte i fra stavanger t bergen turretur med bilhengar bak og coupeen t petter oppå, gjekk greit det:) ska ha skikkelig uflaks viss du blir stoppt. Men nå e det jo blitt en viss fare i bommen på mosterøy nå då. Bare å sende "inspeksjonsbil" i forveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4756 Skrevet Juni 23, 2009 eg kjørte i fra stavanger t bergen turretur med bilhengar bak og coupeen t petter oppå, gjekk greit det:) ska ha skikkelig uflaks viss du blir stoppt. Men nå e det jo blitt en viss fare i bommen på mosterøy nå då. Dåkkår blei jo utskjelde på ferjå då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4757 Skrevet Juni 23, 2009 Fra "to trøtte typer" som trodde de hadde peiling på bilhenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4758 Skrevet Juni 24, 2009 Ett forslag: Ka med å øke hyppigheten av lokallagstreff gjennom sommerhalvåret te 2 treff pr. måned? Begynne bli ett bra miljø rundt klubben i regionen nå og med bra oppmøte på lokallagstreffene. Må jo gå an å få det te kver 14. dag når finvéret e her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4759 Skrevet Juni 24, 2009 Eller 1 lokallagstreff og eit grilltreff? Hehe.. Finne ein plass og grilla og så mødes me der. Midt på strandå for eks? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4760 Skrevet Juni 24, 2009 (endret) Enige her. Konne vert flere enn 1 treff i disse flåtte sommerdagane. gjerna 2-3 treff kanskje. Grilling, photoshoot hadde vert kjekt. BTW. Må mala garasjen min i nærmaste framtid. Konne godt invitert te et lide treff hos mg der eg fyre opp grillen på udsiå å gjerna får litt hjelp te malingå hehe Stor hage på framsiå me garasjen å parkeringsplasser e dor nok av og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4761 Skrevet Juni 24, 2009 Ja, kor ti ska me mala? Idag? Hehe.. Spandere du grillmad så kjeme eg å male! E jo meldt 30grade idag leste eg igår... PERFECT!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4762 Skrevet Juni 24, 2009 (endret) Hehe. Ja sko så gjerna tatt dt i dag. Men dor e jo meldt fint ver i mårå og så kan jo ta dt då? Klart eg spandere grillmad så lenge du e me å male vettu Ska sidda på kino i kveld å se terminator å transformers ... Ikkje så grævla lyst egentlig i dt fina vere... mn mn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4763 Skrevet Juni 24, 2009 men imårå kanm eg ikje.. hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4764 Skrevet Juni 24, 2009 hehe typisk Kan jo ta dt ein dag i neste uga og... Eller helgå. Pils å grillings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4765 Skrevet Juni 24, 2009 Terminator Å transformer??? Begge samme dag? Sjef... Eg ska se og se terminator i kveld. Sal 5 stavanger kino 21.10 tror eg det va! Anngående flerne treff så e eg me på det. grilltreff e ikkje feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4766 Skrevet Juni 24, 2009 Terminator Å transformer??? Begge samme dag? Sjef... Eg ska se og se terminator i kveld. Sal 5 stavanger kino 21.10 tror eg det va! hehe stemme. får jo gratis kino så ska se begge filmane i kveld. Men Sandnes kino då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4767 Skrevet Juni 24, 2009 Koffor får du gratis kino???? Eg og vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4768 Skrevet Juni 24, 2009 Koffor får du gratis kino???? Eg og vil ha! Då må du få dg jobb på kinoen eller få fruen te å ta ein helgajobb på kinoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4769 Skrevet Juni 24, 2009 Då må du få dg jobb på kinoen eller få fruen te å ta ein helgajobb på kinoen Fruen te Stian e ikkje akkurat i jobbintervjumodus for tidå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4770 Skrevet Juni 24, 2009 Digg med fint vær for en gangs skyld. Blir nok grilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4771 Skrevet Juni 24, 2009 hehe stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4772 Skrevet Juni 24, 2009 Yes, blir nok grilling idag ja.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4773 Skrevet Juni 24, 2009 Rettelse, nå blir det overtidsmat istedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4774 Skrevet Juni 24, 2009 Havregrynsgrøt pga bremsekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4775 Skrevet Juni 24, 2009 Du kan jo prøva å laga dg ei havregrynspølse.. Du får det nok t PEtter! Og husk å ta bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...