Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

hehe typisk :P

Kan jo ta dt ein dag i neste uga og... Eller helgå. Pils å grillings :D

Hørres ud som ein god plan, så får fruen invitera alle di sjekke flotte single venninnene sine og,

så har med ein heidundrannes kveld..!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og e for flerne treff i måneden å gjerna ett grilltreff i ny og ne....Det e bare sjef det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg på Sandvollyball-festivalen i helga ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kati ska me få t d?

Si det me må finna en dag. :)

Lokallagstreff 2 ganger i måneden er jo bra det. Men har det vanlige så kan me ha et med grilling, crusing eller photoshoot.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres ud som ein god plan, så får fruen invitera alle di sjekke flotte single venninnene sine og,

å hvis di ennå iche har blitt 18 så e iche d et minus: vinke : Få gang Corona å grilling ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å hvis di ennå iche har blitt 18 så e iche d et minus: vinke :

Det va dine ord... Eg foretrekke ein eldre årgang enn 91 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett forslag:

Ka med å øke hyppigheten av lokallagstreff gjennom sommerhalvåret te 2 treff pr. måned? Begynne bli ett bra miljø rundt klubben i regionen nå og med bra oppmøte på lokallagstreffene. Må jo gå an å få det te kver 14. dag når finvéret e her?

den støtte eg:) e for ofte at d isje passe den gangen i måneden d e nå, så då e d greit å ha 2 dager å vella mudlå, evt begge dagene:)

Havregrynsgrøt pga bremsekjøp :(

Flinke du e så spise sunne mad:) Du får store muskler av havragrød: smil :

HYYYYLLLLL......Eg e jo på kanten t desperat itte någe å pula på, hehehe!!!

å hvis di ennå iche har blitt 18 så e iche d et minus: vinke : Få gang Corona å grilling ;)

Men du e faen ennå verre enn doffer igjen, du lige vel helst å ha d så ungt at du kan ta hinnå på di du: haha : bare synd at du må ner i 12-13 års alderen for å få d t nå for tiå : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den støtte eg:) e for ofte at d isje passe den gangen i måneden d e nå, så då e d greit å ha 2 dager å vella mudlå, evt begge dagene:)

Flinke du e så spise sunne mad:) Du får store muskler av havragrød: smil :

Eg e jo på kanten t desperat itte någe å pula på, hehehe!!!

Men du e faen ennå verre enn doffer igjen, du lige vel helst å ha d så ungt at du kan ta hinnå på di du: haha : bare synd at du må ner i 12-13 års alderen for å få d t nå for tiå : eek :

Jaha ja...takk for at du e så åpen med oss Robin ;):P

Tyssen e jo ikkje heilt goe då..

Det har me jo konstatert for ein stond siå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fillen eg e tysste : vinke :

d e då du ska drikka någe då vett'u;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d e då du ska drikka någe då vett'u;)

Stemme d : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers då, någen andre så hadde någe på hjerta? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stemme for at eg bler moderator heller, visa dåkk moderering på høgt plan:evil:

EDIT: tror eg droppe d, eg har lagt alt for mange skumle planer nå, eg har sikkert isje godt av å moderera, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers då, någen andre så hadde någe på hjerta? :)

Kor blei det av innlegget mitt din maktsyke faen! Slette du ett innlegg te eller endre det, så får du ikkje låna bil te helgå! : smil : Kim så har ballegrep nå? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor blei det av innlegget mitt din maktsyke faen! Slette du ett innlegg te eller endre det, så får du ikkje låna bil te helgå! : smil : Kim så har ballegrep nå? :rolleye:

hehehehehehe, sweet:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, du jekk på høyland jor du isje vel? såg dokke sto et par stk udfor mac'en på søndagen åsså suns eg du såg jævla kjende ud.. må vel kansje få fingen ud å komma å hilsa på dokke engang eg åg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enige her. Konne vert flere enn 1 treff i disse flåtte sommerdagane. gjerna 2-3 treff kanskje. Grilling, photoshoot hadde vert kjekt. :)

BTW. Må mala garasjen min i nærmaste framtid. Konne godt invitert te et lide treff hos mg der eg fyre opp grillen på udsiå å gjerna får litt hjelp te malingå hehe ;) Stor hage på framsiå me garasjen å parkeringsplasser e dor nok av og

E me på dette eg og Eirik: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komma me dato å tidsponkt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stemme for at eg bler moderator heller, visa dåkk moderering på høgt plan:evil:

EDIT: tror eg droppe d, eg har lagt alt for mange skumle planer nå, eg har sikkert isje godt av å moderera, hehe:)

Ro deg ner lille gutt! Passa blodtrykket ditt...:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg moderere alt som ikkje tar seg ut på skjermen, så bare pass deg før eg moderere heile profilen din : eek ::evil::evil::evil::evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, du jekk på høyland jor du isje vel? såg dokke sto et par stk udfor mac'en på søndagen åsså suns eg du såg jævla kjende ud.. må vel kansje få fingen ud å komma å hilsa på dokke engang eg åg.

Det stemme at me sto ein gjeng utfor mac`en ja å eg gjekk på Høyland Ungdomskule så du seie. Kem du e ? Gjor du og det å i kallags klasse itilfelle ? Sama klassetrin så meg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ro deg ner lille gutt! Passa blodtrykket ditt...:evil:

Haha, fra nå av så e mitt nya kallenavn "Lillegutt" : haha :

Eg lokte nye skiltplader t bilen:D

Blodtrykke mitt e forøvrig heilt perfekt d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg moderere alt som ikkje tar seg ut på skjermen, så bare pass deg før eg moderere heile profilen din : eek ::evil::evil::evil::evil:

Moderator-Doffer:

kim%20jong%20il%20cartoon.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemme at me sto ein gjeng utfor mac`en ja å eg gjekk på Høyland Ungdomskule så du seie. Kem du e ? Gjor du og det å i kallags klasse itilfelle ? Sama klassetrin så meg ?

Ja, jekk samma trinne så deg men i E klassen.. Spelte sikkert foball me deg på austrått og.. men d bjunne vel å blei ei stonn siå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

120 over 80 da, Robin??

I morra blir det sandvollyball åpning med grillings og øl i arbeidstia, klapping med smelle-rør og kansje et glimt av halleluja-brothers (wohoo:p) og ikke minst en fantastisk arbeidsdag på fredag: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.