Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ke du skrue på Petter å på kalags bil ? Du har jo en del av de nå ittekvert : smil :

Bytte te justerbare lenkarmer bak på firergolfen sånn at eg kann få justert camber vinkelen. Liten pause nå. Blir endel tepassing for å treffa på cambervinkelen, og senken endre seg i forhold te cambervinkel så den og må justeras på nytt. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte te justerbare lenkarmer bak på firergolfen sånn at eg kann få justert camber vinkelen. Liten pause nå. Blir endel tepassing for å treffa på cambervinkelen, og senken endre seg i forhold te cambervinkel så den og må justeras på nytt. : bh :

Okay !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera Stian,

Kult det blei me tud ;)

For å sei det sånn så har det ikkje akkoratt våre feil å låge på straen i spangereid å drokke øl i helgå..... 29 grade å liten bris, kaldt øl, postgirobygget og sørlandet. Blir meste ikkje bedre enn d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! :) 3580 gram og 50 cm. Alt fint

Gratulere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera så mye Stian! Ane eg lokallagsmaskott? Hehe.. ;) Sko gjerna ha komt på minimeet idag, men hadde desverre ikje tid.. Det fine e jo at det e lokallagssamling på søndag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så ska på powerdrift t helgå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen ja... nei då bler d isje for min del, bler jo midt i borsdagen min å alt d! Tenkte å ble fodle istedenfor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen ja... nei då bler d isje for min del, bler jo midt i borsdagen min å alt d! Tenkte å ble fodle istedenfor:)

Fudlafant! Fortsatt på sommar-og-øl dietten? ;)

Eg ska i bryllup te helgå, men hadde uansett ikkje hatt råd te Rudskogen tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg må dra ud A4en på banen å nappa litt i brekk så fer eg kanskje ein metar eller to med sladd.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg må dra ud A4en på banen å nappa litt i brekk så fer eg kanskje ein metar eller to med sladd.. Hehe.. :)

VAG har ikkje håndbrekk så funke, så den må du lenger på landet med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fudlafant! Fortsatt på sommar-og-øl dietten? ;)

Eg ska i bryllup te helgå, men hadde uansett ikkje hatt råd te Rudskogen tur.

haha, nei har holdt meg t den skikkelige dietten;) Har faktisk gått ner 6kg siden eg starta (2mnd):)

Menne eg må jo få lov t å drikka litt øl t borsdagen min vel:) Ser for meg någe grillmad å kalle weissbier i sommarvarmen:) Folk flagge jo te å me for meg når eg har borsdag, både her i Norge å borte i US and A: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, nei har holdt meg t den skikkelige dietten;) Har faktisk gått ner 6kg siden eg starta (2mnd):)

Menne eg må jo få lov t å drikka litt øl t borsdagen min vel:) Ser for meg någe grillmad å kalle weissbier i sommarvarmen:) Folk flagge jo te å me for meg når eg har borsdag, både her i Norge å borte i US and A: smil :

Hvis det blir lika fint vér te helgå så det va nå så komme eg te å daua i dressen. Kan liksom ikkje hiva på shorts i ett bryllup heller : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir lika fint vér te helgå så det va nå så komme eg te å daua i dressen. Kan liksom ikkje hiva på shorts i ett bryllup heller : rolleyes

Ka me ein sånn gammale dress me shorts og seler? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka me ein sånn gammale dress me shorts og seler? :D

Rolig nå sailor boy! Det hadde du nok likt å sett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk konne d våre ganske tøft, hehehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk konne d våre ganske tøft, hehehe:)

Ja enig, men då synst eg godt han kunne barbert leggane han ser jo ut som ein huleboer:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kom på det att eg er gjerna ikke rette til å utala meg om huleboere: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk te at du kommentere beinå mine Lasse! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...for å ikkje snakka om den hårritta mattå på brystet ditt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter... nå har eg vaska å støvsugd diesel lynet, god som gull nå... :) Sette snuten mot evigheten (rennesøy) nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...for å ikkje snakka om den hårritta mattå på brystet ditt :D

Begynne bli ein smule skeptiske her nå : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter... nå har eg vaska å støvsugd diesel lynet, god som gull nå... :) Sette snuten mot evigheten (rennesøy) nå..

Ska sei. "Ekstra service, det er Doffer det" : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.