#4901 Skrevet Juni 28, 2009 Ke du skrue på Petter å på kalags bil ? Du har jo en del av de nå ittekvert Bytte te justerbare lenkarmer bak på firergolfen sånn at eg kann få justert camber vinkelen. Liten pause nå. Blir endel tepassing for å treffa på cambervinkelen, og senken endre seg i forhold te cambervinkel så den og må justeras på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4902 Skrevet Juni 28, 2009 Bytte te justerbare lenkarmer bak på firergolfen sånn at eg kann få justert camber vinkelen. Liten pause nå. Blir endel tepassing for å treffa på cambervinkelen, og senken endre seg i forhold te cambervinkel så den og må justeras på nytt. Okay ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4903 Skrevet Juni 28, 2009 Gratulera Stian, Kult det blei me tud For å sei det sånn så har det ikkje akkoratt våre feil å låge på straen i spangereid å drokke øl i helgå..... 29 grade å liten bris, kaldt øl, postgirobygget og sørlandet. Blir meste ikkje bedre enn d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4904 Skrevet Juni 28, 2009 Da har jeg fått min første sønn. Det festlige e jo at me trodde me sko få ei jenta. Så nå blir det hjem å male om barnerommet og få tak i nye klær! 3580 gram og 50 cm. Alt fint Gratulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4905 Skrevet Juni 28, 2009 Gratulera så mye Stian! Ane eg lokallagsmaskott? Hehe.. Sko gjerna ha komt på minimeet idag, men hadde desverre ikje tid.. Det fine e jo at det e lokallagssamling på søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4906 Skrevet Juni 28, 2009 Nogen så ska på powerdrift t helgå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4907 Skrevet Juni 29, 2009 Powerdrift? Kor, kati? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4908 Skrevet Juni 29, 2009 ja, kor kati? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4909 Skrevet Juni 29, 2009 terminlist 3-5. juni på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4910 Skrevet Juni 29, 2009 Rudskogen ja... nei då bler d isje for min del, bler jo midt i borsdagen min å alt d! Tenkte å ble fodle istedenfor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4911 Skrevet Juni 29, 2009 Rudskogen ja... nei då bler d isje for min del, bler jo midt i borsdagen min å alt d! Tenkte å ble fodle istedenfor:) Fudlafant! Fortsatt på sommar-og-øl dietten? Eg ska i bryllup te helgå, men hadde uansett ikkje hatt råd te Rudskogen tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4912 Skrevet Juni 29, 2009 Kanskje eg må dra ud A4en på banen å nappa litt i brekk så fer eg kanskje ein metar eller to med sladd.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4913 Skrevet Juni 29, 2009 Kanskje eg må dra ud A4en på banen å nappa litt i brekk så fer eg kanskje ein metar eller to med sladd.. Hehe.. VAG har ikkje håndbrekk så funke, så den må du lenger på landet med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4914 Skrevet Juni 29, 2009 Fudlafant! Fortsatt på sommar-og-øl dietten? Eg ska i bryllup te helgå, men hadde uansett ikkje hatt råd te Rudskogen tur. haha, nei har holdt meg t den skikkelige dietten;) Har faktisk gått ner 6kg siden eg starta (2mnd) Menne eg må jo få lov t å drikka litt øl t borsdagen min vel:) Ser for meg någe grillmad å kalle weissbier i sommarvarmen:) Folk flagge jo te å me for meg når eg har borsdag, både her i Norge å borte i US and A: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4915 Skrevet Juni 29, 2009 haha, nei har holdt meg t den skikkelige dietten;) Har faktisk gått ner 6kg siden eg starta (2mnd) Menne eg må jo få lov t å drikka litt øl t borsdagen min vel:) Ser for meg någe grillmad å kalle weissbier i sommarvarmen:) Folk flagge jo te å me for meg når eg har borsdag, både her i Norge å borte i US and A: smil : Hvis det blir lika fint vér te helgå så det va nå så komme eg te å daua i dressen. Kan liksom ikkje hiva på shorts i ett bryllup heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4916 Skrevet Juni 29, 2009 Hvis det blir lika fint vér te helgå så det va nå så komme eg te å daua i dressen. Kan liksom ikkje hiva på shorts i ett bryllup heller Ka me ein sånn gammale dress me shorts og seler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4917 Skrevet Juni 29, 2009 Ka me ein sånn gammale dress me shorts og seler? Rolig nå sailor boy! Det hadde du nok likt å sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4918 Skrevet Juni 29, 2009 Faktisk konne d våre ganske tøft, hehehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4919 Skrevet Juni 29, 2009 Faktisk konne d våre ganske tøft, hehehe:) Ja enig, men då synst eg godt han kunne barbert leggane han ser jo ut som ein huleboer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4920 Skrevet Juni 29, 2009 Eg kom på det att eg er gjerna ikke rette til å utala meg om huleboere: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4921 Skrevet Juni 29, 2009 Skeptisk te at du kommentere beinå mine Lasse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4922 Skrevet Juni 29, 2009 hehe...for å ikkje snakka om den hårritta mattå på brystet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4923 Skrevet Juni 29, 2009 Petter... nå har eg vaska å støvsugd diesel lynet, god som gull nå... Sette snuten mot evigheten (rennesøy) nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4924 Skrevet Juni 29, 2009 hehe...for å ikkje snakka om den hårritta mattå på brystet ditt Begynne bli ein smule skeptiske her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4925 Skrevet Juni 29, 2009 Petter... nå har eg vaska å støvsugd diesel lynet, god som gull nå... Sette snuten mot evigheten (rennesøy) nå.. Ska sei. "Ekstra service, det er Doffer det" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...