#5326 Skrevet Juli 8, 2009 Sko ha lånt denne eg og ein dag, du kan bare ta ann med når du ska verr me å skru på Rallyen Den e grei den Begynt å tenka litt urq i det sista og nå når Golfen begynne bli baneklar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5327 Skrevet Juli 9, 2009 Den e grei den Begynt å tenka litt urq i det sista og nå når Golfen begynne bli baneklar. Det varme i sjelen å hørra deg sei det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5328 Skrevet Juli 9, 2009 Det varme i sjelen å hørra deg sei det!! Me får ta någen dugnader hist å pist sånn att me får gang på någen av disse Jesusprosjektå Petter L nå er det foresten på tide att du kommer deg i seng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5329 Skrevet Juli 9, 2009 Me får ta någen dugnader hist å pist sånn att me får gang på någen av disse Jesusprosjektå Hehehe... Ja, hadde vært fint å hatt de heilt klare med skilt te neste Wörthersee! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5330 Skrevet Juli 9, 2009 Me får ta någen dugnader hist å pist sånn att me får gang på någen av disse Jesusprosjektå Petter L nå er det foresten på tide att du kommer deg i seng. Bjunne å bli endel av disse ittekvert: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5331 Skrevet Juli 9, 2009 Bjunne å bli endel av disse ittekvert: rolleyes Sånn e det når man har to VAG, då bruge ein mesteparten av tiå og pengane te å skru på bruksbilen som feile og havarere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5332 Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Sånn e det når man har to VAG, då bruge ein mesteparten av tiå og pengane te å skru på bruksbilen som feile og havarere.. Hehe, eg har funne ut at det e ingenting så hette bruksbil. Eg sko bare ha ein billige bil ved siden av urquattro prosjektet (Audi 80 TDI) og ein bil blei te 3 og MASSE penger brukt Petter L nå er det foresten på tide att du kommer deg i seng. Det holde med 5-6 timer søvn (se så flinke eg e Doffer ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5333 Skrevet Juli 9, 2009 ja gjør det. eg kan ta med han Tatlepåsen og;) Det ska eg endra navne te han i telefonlistå, passa bra! Felgane blei skikkeligt gudd, bare å hiva de på golfen min nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5334 Skrevet Juli 9, 2009 Det ska eg endra navne te han i telefonlistå, passa bra! Felgane blei skikkeligt gudd, bare å hiva de på golfen min nå Golfen din e jo ikkje senka eingong Tatlepåsen? E det Andreas elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5335 Skrevet Juli 9, 2009 Bjunne å bli endel av disse ittekvert: rolleyes Ditt prosjekt er i en helt annen liga en våres. så du blir nok fint nødt til å klara deg sjøl Det ska eg endra navne te han i telefonlistå, passa bra! hehe Felgane blei skikkeligt gudd, bare å hiva de på golfen min nå ! Ja det blei egentlig kjempebra: smil : Golfen din e jo ikkje senka eingong hahaha akurat så eg sko sagt det sjøl Tatlepåsen? E det Andreas elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5336 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17877282 Hadde jo vært gøy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5337 Skrevet Juli 9, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17877282Hadde jo vært gøy.... Sikkert gøy den der ja Hvilken motor er det de har blueprinta/kopiert? En rallycross motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5338 Skrevet Juli 9, 2009 Sikkert gøy den der ja Hvilken motor er det de har blueprinta/kopiert? En rallycross motor? Ingen anelse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5339 Skrevet Juli 9, 2009 Ingen som kunnet tenkt sg ein einser GTI då? Hehe.. Går som ei kula både av og på bane.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5340 Skrevet Juli 9, 2009 Ka vil det sei når motor e "bluprintet"??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5341 Skrevet Juli 9, 2009 "Blueprinted" betyr at an e byggd etter ei bestemt "oppskrift" så inneholde alle detaljer som trengs for å laga ein prikk lik motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5342 Skrevet Juli 9, 2009 "The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live" - George Carlin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5343 Skrevet Juli 9, 2009 "The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live" - George Carlin Hahahaha!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5344 Skrevet Juli 9, 2009 "The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live" - George Carlin Ser meg ud som ein nisse du, kor i alle dager kom den fra? Haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5345 Skrevet Juli 9, 2009 Ser meg ud som ein nisse du, kor i alle dager kom den fra? Haha! E jo ein off-topic tråd, må jo vær lov å slenga inn ett sitat for dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5346 Skrevet Juli 9, 2009 E jo ein off-topic tråd, må jo vær lov å slenga inn ett sitat for dagen? Den der va signaturverdig:D hehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5347 Skrevet Juli 9, 2009 Den der va signaturverdig:D hehehe! Jepp, men eg har for mange biler (e bare lov med 5 linjer i signaturen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5348 Skrevet Juli 9, 2009 Jepp, men eg har for mange biler (e bare lov med 5 linjer i signaturen) Selg Varianten då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5349 Skrevet Juli 9, 2009 Selg Varianten då Kjøpa an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5350 Skrevet Juli 9, 2009 Golfen din e jo ikkje senka eingong Tatlepåsen? E det Andreas elle? ØØøøhyyyy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...