#5376 Skrevet Juli 10, 2009 Ein rødhårte unge kossen då? Tenkte mer på kass firma? Og nei, eg kjenne ingen så hette Kim så legge om dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5377 Skrevet Juli 10, 2009 Tenkte mer på kass firma? Og nei, eg kjenne ingen så hette Kim så legge om dekk Alltid dekkbuttikken. di er ikke vanskelige med å legga på alt for smale dekk:). kan hende du ikke får kvitering på jobben , men det er nok litt for å sikra seg vi det skulle sje någe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5378 Skrevet Juli 10, 2009 Alltid dekkbuttikken. di er ikke vanskelige med å legga på alt for smale dekk:). kan hende du ikke får kvitering på jobben , men det er nok litt for å sikra seg vi det skulle sje någe. Ka e dår någen veldige risk me å kjøra på dekk me strekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5379 Skrevet Juli 10, 2009 (endret) Alltid dekkbuttikken. di er ikke vanskelige med å legga på alt for smale dekk:). kan hende du ikke får kvitering på jobben , men det er nok litt for å sikra seg vi det skulle sje någe. Dei ska ha 800,- for å legga på dekk når eg e der Ka e dår någen veldige risk me å kjøra på dekk me strekk? Spør kor strekkt det e, men kjøre du med galstrekk så e det alltids ein risk for at dekket ikkje har nok støtte og du rive det av kantene det ligge på sånn at dekket går tebake te normalfasong midt på felgen uten trykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5380 Skrevet Juli 10, 2009 (endret) Liten urquattro update: Fekk siste regning fra dieselkortet mitt i går på Wörthersee turen så då klokka det inn dieselpenger fra Finni med ein gong han fekk "regning" (takk Finni! ) Så nå e ein vakumbryter bestilt fra Sverige (gamle gikk i oppløsning) og ventilstyringer bestillt fra USA. Når delene e komt så har eg alt eg trenge te toppen te urquattroen. Då blir an levert inn te planing, sliping av ventiler og ventilseter samt bytte av ventilstyringene. Får håpa det ikkje e alt for lang ventetid. Har og sendt bestilling på ein sånn kjekk sak: Crank Nose Friction ShimGot problem with broken key on the lower timing belt gear? Here is the solution: For all 5cyl 10v/20v engine's Installed between crank nose and crank pulley Only 0.1mm thick The surface on this shim contains a special nickel/diamond coating The friction from this installed shim holds the pulley in place. Billig forsikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5381 Skrevet Juli 11, 2009 Gratulere Juvi me nye bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18101305 Ga visst opp å fiksa golfen å handla seg nytt leketøy i stede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5382 Skrevet Juli 11, 2009 Gratulere Juvi me nye bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18101305 Ga visst opp å fiksa golfen å handla seg nytt leketøy i stede. Se der ja ein forektige bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5383 Skrevet Juli 11, 2009 Beskrivelse Bilen er litt bygged opp for ungdommer.. håper dåkke har noen intersert i den bilen. godt brukt bil kjempe bra, ingen rust eu godtkjent, nye felg, passer for undgommer garenter bra bil for lang reise.vis du lure på noen kan du ringer. Tror du får lavere renter på an hvis du kun kjøre langkjøring me an åg.. God an ska heilt te Klepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5384 Skrevet Juli 11, 2009 Siva Ruban Vellupillay sa eg va nommer 2 i køen! Va så faen d då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5385 Skrevet Juli 11, 2009 Gratulere Juvi me nye bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18101305 Ga visst opp å fiksa golfen å handla seg nytt leketøy i stede. Se der ja ein forektige bil:tilber: Tror du får lavere renter på an hvis du kun kjøre langkjøring me an åg.. God an ska heilt te Klepp Haaahaaaaaaaa! Det der hadde nok ikkje vært så dumt, møje bedre enn det helvettes vag greine..SATAN eg e leie av disse bilane som dårr ALLTID ska verr någe helvette med....nei, lenge leve toyota! Har nå montert alt og det kan se ud som eg må av med kassen igjen, då eg ikkje får løst ud clucthen, kan virka som den pinnen inne i kassen har falt ud, pga clutchwiren va rimelig enkel å montera og virke nå som den e 2 cm for lange.. clutchen returnere ikkje heller pga av dette...så då e eg i øyeblikket liga langt som eg va for ein måned siden... Litt rart igrunnen då den pinnen inne i kassen e 3 - 4mm tykk og liga lang som heile kassen...kan ikkje huska å ha sett ein sånn någen plass.. Men eg får se litt te på det idag før eg hive bilen på dyngå å tar fly hjem for å handla meg ein BMW og aldri drar på langkjøring med ein av mine biler igjen....satan så kostbare konsert eg drog på for snart ein måned siden..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5386 Skrevet Juli 11, 2009 Ka farsken, e du våken nu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5387 Skrevet Juli 11, 2009 (endret) Ja, får jo faen ikke sove pga den jævla bilen! Hvor mye skal du ha for den Renaulten? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5388 Skrevet Juli 11, 2009 Ja, får jo faen ikke sove pga den jævla bilen! Hvor mye skal du ha for den Renaulten? :D Ja, den hadde du kledd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5389 Skrevet Juli 11, 2009 Ja, den hadde du kledd... hehe... Alt kler den smukke.. Den sviver hvertfall, og ryker den er det vel bare å bytte strikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5390 Skrevet Juli 11, 2009 hehe... Alt kler den smukke.. Den sviver hvertfall, og ryker den er det vel bare å bytte strikk.. Tror du må bytte mer en strikken på den der az... Ikke int. i en rusten 95 Passat TDK da, vet om en sånn som står borti gata her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5391 Skrevet Juli 11, 2009 haha, hva koster den? Hvis den er billigere enn flybilletten er den solgt :D Rett før jeg kjøper Leader nå hehe.. Er veldig skummelt med slike svake øyeblikk jeg har nå om dagen, sånn gi faen i økonomien holdning....har opplevd det før, sliter enda med det...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5392 Skrevet Juli 11, 2009 haha, hva koster den?Hvis den er billigere enn flybilletten er den solgt :D Rett før jeg kjøper Leader nå hehe.. Er veldig skummelt med slike svake øyeblikk jeg har nå om dagen, sånn gi faen i økonomien holdning....har opplevd det før, sliter enda med det...hehe Kommer an på hvor god jeg er å prute... Under 5 lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5393 Skrevet Juli 11, 2009 Kommer an på hvor god jeg er å prute... Under 5 lapper. hehe... Begynne å bli en fin liten bil kolleksjon i gården din etterhvert... Nok et bevis på at det ikke holder med bare et par VAG... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5394 Skrevet Juli 11, 2009 hehe... Begynne å bli en fin liten bil kolleksjon i gården din etterhvert... Nok et bevis på at det ikke holder med bare et par VAG... Ah, Transporteren min er et smykke... Har aldri svikta meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5395 Skrevet Juli 11, 2009 Ah, Transporteren min er et smykke... Har aldri svikta meg... Amen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5396 Skrevet Juli 11, 2009 Hvis du kjeder deg så kan vi jo dra opp på Vaerste, har nok av pakker som skal opp på hemsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5397 Skrevet Juli 11, 2009 hehe...jupp kjeder meg, skal sjekke med tilgangen på bil... Edit: Her sover jo selvfølgelig alle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5398 Skrevet Juli 11, 2009 hehe...jupp kjeder meg, skal sjekke med tilgangen på bil... Edit: Her sover jo selvfølgelig alle.. E du på jobb elle siden du kjede deg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5399 Skrevet Juli 11, 2009 Nei, tipper han sitter på østlandet jeg.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5400 Skrevet Juli 11, 2009 Han er her på Vaerste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...