#5401 Skrevet Juli 11, 2009 Nogen som vett kor en kan få tak i skinnseter te 96 a6 c4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5402 Skrevet Juli 11, 2009 Nogen som vett kor en kan få tak i skinnseter te 96 a6 c4? http://www.ebay.de Ribb bilen din og kjør ned te Tyskland med kun førerstol, monter skinninteriør og returner te Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5403 Skrevet Juli 11, 2009 haha, ja det va kje domt sko bare hatt litt lengre ferie då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5404 Skrevet Juli 11, 2009 haha, ja det va kje domt sko bare hatt litt lengre ferie då.. Greie det på ei helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5405 Skrevet Juli 11, 2009 Har du komt hjem fra kvinesdal alerede Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5406 Skrevet Juli 11, 2009 Har du komt hjem fra kvinesdal alerede Petter? Jepp, hadde bare dagspass i går. Manowar konserten va bare heilt RÅ!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5407 Skrevet Juli 11, 2009 Tvile ikkje, sko likt å sett de live ja... Hvis du bestille rom i Wörthersee, kan me jo bestilla samen om du vil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5408 Skrevet Juli 11, 2009 Tvile ikkje, sko likt å sett de live ja... Hvis du bestille rom i Wörthersee, kan me jo bestilla samen om du vil.. God plan det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5409 Skrevet Juli 11, 2009 God plan det ja Fine Så sleppe me å tenka merr på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5410 Skrevet Juli 11, 2009 Godt å ha det booka og betalt ja, så e det jo bare å gleda seg te Wörthersee 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5411 Skrevet Juli 11, 2009 Godt å ha det booka og betalt ja, så e det jo bare å gleda seg te Wörthersee 2010 Då kan me konsentrera oss om de to andre problemene heller Tog du an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5412 Skrevet Juli 11, 2009 Då kan me konsentrera oss om de to andre problemene heller Tog du an? Rallye og urquattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5413 Skrevet Juli 11, 2009 Rallye og urquattro? Stemme det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5414 Skrevet Juli 11, 2009 Eg har ihvertfall begynt igjen Det e cash så bestemme framgangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5415 Skrevet Juli 11, 2009 Eg har ihvertfall begynt igjen Det e cash så bestemme framgangen Samma her, hatt litt vel mye unødvendig utlegg på bruksbilen, men konne vært mye verre.. Har fått vangen i hus te Rallyen, så me litt god hjelp bør det gå radigt framøve heilt te eg støte på et nytt problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5416 Skrevet Juli 11, 2009 Samma her, hatt litt vel mye unødvendig utlegg på bruksbilen, men konne vært mye verre..Har fått vangen i hus te Rallyen, så me litt god hjelp bør det gå radigt framøve heilt te eg støte på et nytt problem fekk du til bruksgolfen då eller handla du tdk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5417 Skrevet Juli 11, 2009 fekk du til bruksgolfen då eller handla du tdk? hehe...ikkje fått til bruksbilen, og har ikkje hanla tdk heilt ennå, har sannsynligvis ikkje den utløser pinnen inne i kassen.. Så e ner med kassen di neste dagene.. Ordne seg nok, men tar litt lenger tid enn eg hadde planlagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5418 Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Lasse Nordus: Ka dim er det på felgene nå? Kjøpte du alle 4 ringene av Christopher? Christopher: Hadde det ikke vært bedre å tatt bilen på henger hjem. Ingen som kunnet tenkt sg ein einser GTI då? Hehe.. Går som ei kula både av og på bane.. Hehe.. Har ikke du solgt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5419 Skrevet Juli 12, 2009 (endret) Lasse Nordus: Ka dim er det på felgene nå? Kjøpte du alle 4 ringene av Christopher? felgene er nå 8x15 og 8,5x15 med 185 0g 195 45 dekk kjøpte alle 4 ringene av christopher ja. ligger bilder av felgene av og på bil her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158652&page=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5420 Skrevet Juli 12, 2009 felgene er nå 8x15 og 8,5x15 med 195 0g 185 45 dekk kjøpte alle 4 ringene av christopher ja.ligger bilder av felgene av og på bil her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158652&page=3 Har du flere bilder av felgene på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5421 Skrevet Juli 12, 2009 Har du flere bilder av felgene på bilen? ja har flere, men har ikke noen god plass å legge di: klø : men siden dette er en offtopictråd så er det vel ikke noen som klager om eg legger di her. går jo an å fjerne di. har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda, men har noen som viser litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5422 Skrevet Juli 12, 2009 ja har flere, men har ikke noen god plass å legge di: klø : men siden dette er en offtopictråd så er det vel ikke noen som klager om eg legger di her. går jo an å fjerne di. har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda, men har noen som viser litt;) Her er det ingen så klager, så bare å få ud mye bilder. Ser meget godt ud. Eg har og lyst på nye kanter. Du kan jo få laget deg en egen tråd slik me kan fylle med på alt. Sko nesten ha sett denne bilen "live" snart og litt photoshoot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5423 Skrevet Juli 12, 2009 Her er det ingen så klager, så bare å få ud mye bilder. Ser meget godt ud. Eg har og lyst på nye kanter. Du kan jo få laget deg en egen tråd slik me kan fylle med på alt. Sko nesten ha sett denne bilen "live" snart og litt photoshoot. ja me må få til ein photoshoot snart bare passa på å ha dårligt nok kamera sånn att min og ser fin ut:p eg sliter for tida med blandinga og tenninga så bilen går som ei bøtte møkk alså lite kjekt å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5424 Skrevet Juli 12, 2009 D va nice! Fekk litt så bøsen look på bilen når senterene var svarte syns jeg.. Dritfett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5425 Skrevet Juli 12, 2009 ja me må få til ein photoshoot snart bare passa på å ha dårligt nok kamera sånn att min og ser fin ut:peg sliter for tida med blandinga og tenninga så bilen går som ei bøtte møkk alså lite kjekt å kjøre. Min er heller ikke strøken, men flott på bilde. Så me får leia inn en fotograf og det blir vell kanskje finni. Når han er kjørbar. For eg trur det kunne vært kult. Svart senter såg godt ud ja. Eg vil ha gull på mine og dama sa svarte nå har eg en god grunn te å ha gull hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...