Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

når er det dette er Petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det dette er Petter?

14.-16. mai e selva treffet men det e liv heila ukå og forsåvidt ukå før og. Ser ut for det blir avreise fra Stavanger lørdag 8.mai og hotell i Wörthersee fra mandag 10. te søndag 16.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. skal skrive det bak øret..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må få igjen verktøy du lånte og før me glømme det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det ska du.. ka det va igjen?? gullfisk jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det ska du.. ka det va igjen?? gullfisk jeg...

Va ihvertfall fjørklemmer. Om du tok med noe aent e eg usikker på : klø : Finne du noe verktøy du ikkje drar kjensel på så e det bare å gi det te meg : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpå idag Lasse...Va heilt konge! Kjekt at Petter og Trym og kom innom med ein hjelpende hånd..!

Satan for et helvette det e å bytta girkasse på golf 2... : bh :

Men alt i alt va dette ein konge dag...!! :)

Sko hatt flerne sånne skru og radle dager, ikkje trengte med tatlepåsen heller...hehe,

det klarte me godt sjøl :)

Ja, men doffer må jo "godkjenna" d fysste, tilfelle an har någe i mod d, hehehe:p

hehehe...skakje verr någe party killer eg, det e 3 mod 1 så eg gjer meg eg... :)

Giddkje krangla med sjefen heller, då får eg gjerna ikkje fri te då :P

Uansett, god plan...blir nok ein fortreffelige tur :)

Som eg sa te Petter tidligare i dag.. Eg glede meg allerede : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ein gudd tur, ingen tvil om det! I år va bare heilt sykt og te neste år så får me nok utnytta tidå endå bedre, og ikkje bare svima rundt i koma øve alt det fina å se på : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fjørklemmene ja.. ligger her de.. om det ikke haster kan du få de neste uke.. drar på ferie på fredag til onsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpå idag Lasse...Va heilt konge! Kjekt at Petter og Trym og kom innom med ein hjelpende hånd..!

Satan for et helvette det e å bytta girkasse på golf 2... : bh :

Men alt i alt va dette ein konge dag...!! :)

Sko hatt flerne sånne skru og radle dager, ikkje trengte med tatlepåsen heller...hehe,

det klarte me godt sjøl :)

hehe ingen problem. Eg trenger kansje hjelp eg og vettu har jo 2 vag biler med skilt å ingen reservebil : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ingen problem. Eg trenger kansje hjelp eg og vettu har jo 2 vag biler med skilt å ingen reservebil : flau :

Då vett du kor du ska ringa :) Røygkje den eine idag då?

VAG ja...bør ha ein del av di for å føla seg trygge :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

christopher: du har ikke tenkt å skaffe deg sykkel til Worthese turen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då vett du kor du ska ringa :) Røygkje den eine idag då?

VAG ja...bør ha ein del av di for å føla seg trygge :P

hehe ja kansje me sko kjøpt kver sin corolla som reservebil di går og går. eller det hadde gjerna holdt med ein i lokallaget på deling eller?? nei foresten me må ha kver sinn:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja kansje me sko kjøpt kver sin corolla som reservebil di går og går. eller det hadde gjerna holdt med ein i lokallaget på deling eller?? nei foresten me må ha kver sinn:p

Eg har jo japs te reservebruk : smil : Yamaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

christopher: du har ikke tenkt å skaffe deg sykkel til Worthese turen da?

Skal ikke se bort ifra det, men er litt skeptisk til R sykkel og autobahn.. :S

Der har du løsningen.. :P Holde ikkje med ein på deling, så ofte så VAG ryge, så skjer det nok flerr havari på likt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men sikkert masse andre fine veier der..autobahn er kanskje greit noen mil men tror ikke jeg hadde turt å ligge der lenge.. Både når det gjelder høyre handa mi og høyrefoten til andre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde eg ALDRI orka. Tungt å kjøra så langt og du må jo faen meg stoppa å fylla på kver einaste bensinstasjon : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du løsningen.. :P Holde ikkje med ein på deling, så ofte så VAG ryge, så skjer det nok flerr havari på likt :P

stemme var det eg og kom på : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde eg ALDRI orka. Tungt å kjøra så langt og du må jo faen meg stoppa å fylla på kver einaste bensinstasjon : bh :

BMW og kardang drift må jo verr genialt der nere.. :)

Men ja, lure på kor langt ein kan kjøra omgangen før ein må fylla...virke litt stress det også..

Måtte vært kult å hatt ein runde på Nürburgring med sykkel då.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte vært kult å hatt ein runde på Nürburgring med sykkel då.. :)

Kult, ja. Skummelt, JA. : eek : Eg hadde sikkert ikkje tørt. Stole ikkje på ferdighetene mine på sykkel te å ta ein runde på Ringen. : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va et par med ganske kvasse kjøring der nere ja....men så går det jo ein del i veggen og iløpet av året..

Virka forsåvidt greit nok å kjøra ut på der med sykkel, men skeptisk te hvis det regne :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge jo ikkje kjøre over all fornuft da:) lure litt på hvor langt en kommer på en tank jeg og.. kan jo ikke være så spinn hakkande gale.. Om det blir sykkeltur til neste år så blir det sansynligvis nedover. Har litt lyst nordover og men her ligger jo politiet i buskene og bøtelegger deg som en voldtektsforbryter om en kjører litt over grensa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge jo ikkje kjøre over all fornuft da:) lure litt på hvor langt en kommer på en tank jeg og.. kan jo ikke være så spinn hakkande gale.. Om det blir sykkeltur til neste år så blir det sansynligvis nedover. Har litt lyst nordover og men her ligger jo politiet i buskene og bøtelegger deg som en voldtektsforbryter om en kjører litt over grensa.

Har du sykkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men blir sannsynligvis handel i vinter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men blir sannsynligvis handel i vinter:)

Du slår te på ett vinter tilbud altså, ikkje dumt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.