#5651 Skrevet Juli 17, 2009 Av en eller annen merkelig grunn så får jeg dette bildet i hodet når jeg tenker på dere i Stavanger... HAHAHA.....:D Syns eg dro kjennskap på di der jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5652 Skrevet Juli 17, 2009 Doffer snakka med stian og me fikk lånda løfteblokka i helgå. Så hvis eg isje fekk tid t å ta turen innom så sgo bare du hentan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5653 Skrevet Juli 17, 2009 HAHAHA.....:D Syns eg dro kjennskap på di der jeg også... Stemme det Synes eg gjenkjenne ein strenge moderatorskikkelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5654 Skrevet Juli 17, 2009 Differ snakka med stian og me fikk lånda løfteblokka i helgå. Så hvis eg isje fekk tid t å ta turen innom så sgo bare du hentan. Putle og drikke du på morgenkvisten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5655 Skrevet Juli 17, 2009 Putle og drikke du på morgenkvisten? E isje heilt goe i formen..... hode føles heilt: bh : men fiksa bil sga eg i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5656 Skrevet Juli 17, 2009 E isje heilt goe i formen..... hode føles heilt: bh : men fiksa bil sga eg i dag. Godt du prioritere rektig Få gang på GTI 16V killeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5657 Skrevet Juli 17, 2009 Godt du prioritere rektig Få gang på GTI 16V killeren Hehe i dag sa dumpventilen bli blokka auber måleren er ferdig modda. map sensoren e på plass så nå e d bare å få instalert måleren og skru opp trykket.. kjenne den gikk bedre med en gang checkvalven kom inn. bedre spoolup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5658 Skrevet Juli 17, 2009 E isje heilt goe i formen..... hode føles heilt: bh : men fiksa bil sga eg i dag. Du må få i hus et sånnet kitt nå då blir det saker http://www.autoanything.com/coolers/61A4184A0A0.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5659 Skrevet Juli 17, 2009 Du må få i hus et sånnet kitt nå då blir det saker http://www.autoanything.com/coolers/61A4184A0A0.aspx Hehe Petter har jo et ligende så hvis han vil så har eg et i hus. da blir det virkelig en GTI 16V killa:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5660 Skrevet Juli 17, 2009 Hehe Petter har jo et ligende så hvis han vil så har eg et i hus. da blir det virkelig en GTI 16V killa:evil: Eg ska henta et sånt kitt i dag eg kor du skrur? eg kommer innom vis du er der ka tid slutter du på jobb? eller har du fri i dag? tlf 97684621 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5661 Skrevet Juli 17, 2009 Stemme det Synes eg gjenkjenne ein strenge moderatorskikkelse haha...første eg tenkte på når eg såg ann :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5662 Skrevet Juli 17, 2009 Hehe i dag sa dumpventilen bli blokka auber måleren er ferdig modda. map sensoren e på plass så nå e d bare å få instalert måleren og skru opp trykket.. kjenne den gikk bedre med en gang checkvalven kom inn. bedre spoolup Så kossen endte dette i dag då Trym? Någe du har lyst å fortella? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5663 Skrevet Juli 17, 2009 Hehe vel godt eg tar det heila med godt humør... har nå 3 vag og ingen av de går lengre... vel 2 går motoren på da.. En TDI med gåen slavecelynder på clutchen.. En GTD ny justert hang seg i 3 giret.... så ja.... kjekt.. blir litt gearkasse skruing ja... ja du begynne jo å bli ekspert på å ta av girkasser du da Doffer Edit: Nå va d jo lasse som sat bak rattet da når GTD hang seg opp i 3 giret da. eg satt og leste av ladetrykket då d gikk galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5664 Skrevet Juli 17, 2009 Jadå.....vil sei at eg har over gjennomsnittet roen på girkasse te golf 2 nå ja.... At det e ein helvettes dritt jobb ska eg ikkje legga skjul på, men har ein goe tid, någe godt å drikka og e ein goe gjeng, så e det bare god gang fiske stang heila girkasse sjiden! hehe.. Kor ska du få tag i ny kasse? Ka kasse e det forresten? Vanlig 020 kasse kan det vel ikkje ver, de tåle vel neppe momentet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5665 Skrevet Juli 17, 2009 Jadå.....vil sei at eg har over gjennomsnittet roen på girkasse te golf 2 nå ja.... At det e ein helvettes dritt jobb ska eg ikkje legga skjul på, men har ein goe tid, någe godt å drikka og e ein goe gjeng, så e det bare god gang fiske stang heila girkasse sjiden! hehe.. Kor ska du få tag i ny kasse? Ka kasse e det forresten? Vanlig 020 kasse kan det vel ikkje ver, de tåle vel neppe momentet eller? Vel Lasse snakket om en kasse kunne jo tatt den og overhalt min i mens. og så bytta igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5666 Skrevet Juli 17, 2009 Hørtes jo greit ut det.. Hvis det e någen som ska ha någe fra Bahnbrenner i nærmeste framtid så gi beskjed, eg ska bare ha ein liten sak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5667 Skrevet Juli 17, 2009 jaja Doffer. Me får ta kasså på GTI'n og sette den inn i GTD'n så kan en også hive på shortshifter'n samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5668 Skrevet Juli 17, 2009 Æsj...hadde tenkt at du ikkje trengte den shortshiften eg...så konne eg overta den, men då utgikk det.. Jaja, ein ting te eg trenge fra bahnbrenner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5669 Skrevet Juli 17, 2009 Æsj...hadde tenkt at du ikkje trengte den shortshiften eg...så konne eg overta den, men då utgikk det..Jaja, ein ting te eg trenge fra bahnbrenner.. vel eg sa nå bare kansje då... men me kan se på d.. kansje får du den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5670 Skrevet Juli 17, 2009 vel eg sa nå bare kansje då... men me kan se på d.. kansje får du den Då satse eg på det Hadde du ein toppdeksel pakning ligganes du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5671 Skrevet Juli 17, 2009 Då satse eg på det Hadde du ein toppdeksel pakning ligganes du? ja d har eg... så d sga du få med deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5672 Skrevet Juli 17, 2009 ja d har eg... så d sga du få med deg. Herligt, får se om det hjelpe på svettingå itte den e bytta.. Tenkte eg sko ta ein Lasse avfetting av motoren og...så satse eg på at det blir liga reint som kassen blei... (Ennå litt imponert over den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5673 Skrevet Juli 17, 2009 Hehe vel godt eg tar det heila med godt humør... har nå 3 vag og ingen av de går lengre... vel 2 går motoren på da.. En TDI med gåen slavecelynder på clutchen.. En GTD ny justert hang seg i 3 giret.... så ja.... kjekt.. blir litt gearkasse skruing ja... ja du begynne jo å bli ekspert på å ta av girkasser du da Doffer Edit: Nå va d jo lasse som sat bak rattet da når GTD hang seg opp i 3 giret da. eg satt og leste av ladetrykket då d gikk galt. Mye så tyder på at kartlesaren ikke sa stopp i tide når bilen går så bra så blir det fort sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5674 Skrevet Juli 17, 2009 Herligt, får se om det hjelpe på svettingå itte den e bytta..Tenkte eg sko ta ein Lasse avfetting av motoren og...så satse eg på at det blir liga reint som kassen blei... (Ennå litt imponert over den) Å kosen va en lasseavfetning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5675 Skrevet Juli 17, 2009 Mye så tyder på at kartlesaren ikke sa stopp i tide når bilen går så bra så blir det fort sånn vel såg nå "bare" et tall på 1.125bar ladetrykk da Edit: så hørte eg bare lasse si "F#@% f den sitte fast i 3" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...