#5676 Skrevet Juli 17, 2009 Herligt, får se om det hjelpe på svettingå itte den e bytta..Tenkte eg sko ta ein Lasse avfetting av motoren og...så satse eg på at det blir liga reint som kassen blei... (Ennå litt imponert over den) Ja du må få det spylt såg rusje ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5677 Skrevet Juli 17, 2009 Kansje me sga prøve dette her i morra lasse Mulig det blir litt enklere flytte den sjalte/velger-armen på girkassen til nøytral om det er litt bevegelse i drevene.. En person i bilen som holder inne clutch og triller den sakte, menst den andre slår forsiktig på velger-armen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5678 Skrevet Juli 17, 2009 vel såg nå "bare" et tall på 1.125bar ladetrykk da Edit: så hørte eg bare lasse si "F#@% f den sitte fast i 3" Mens Petter var i telefonen. Muligens det var hans feil: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5679 Skrevet Juli 17, 2009 Ja du må få det spylt såg rusje ut nå Ja, halvparten av driden har vært innom øya mitt de siste dagene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5680 Skrevet Juli 17, 2009 Å kosen va en lasseavfetning da? Den fungerer desverre ikke på meg: flau : men den er bra på motorer og girkasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5681 Skrevet Juli 17, 2009 Den fungerer desverre ikke på meg: flau : men den er bra på motorer og girkasser. For å sei d på en aen måte. ka lurium e d deok brukte da? Vann og tannkokst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5682 Skrevet Juli 17, 2009 Mens Petter var i telefonen. Muligens det var hans feil: klø : Ska eg få skyldå nå! Jaja, har rygg te å béra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5683 Skrevet Juli 17, 2009 Lasseavfetting: Motorvask teknikk finspisset og utviklet gjennom en tid med hold av 2.5 V6 TDI (VAG's mest svette motor ever?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5684 Skrevet Juli 17, 2009 Ska eg få skyldå nå! Jaja, har rygg te å béra det Bra for eg begynner å bli gammale Lasseavfetting: Motorvask teknikk finspisset og utviklet gjennom en tid med hold av 2.5 V6 TDI (VAG's mest svette motor ever?) Stemmer Fekk du lufta bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5685 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Aiiii... Lasse me må isje glamme hånbrekke på GTD'n får ta d som står i gti'n. Jagu godt med en "dele" reserve bil ja Edit: en kan begynna å lura litt på ka som skjer. Fyst ryke håndbrekket. (knakk av håndtaket) så låse girkasså seg i 3 gir. ka bil d nesta at toppakningen ryke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5686 Skrevet Juli 17, 2009 Koss i alle dager e det dåkker kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5687 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Koss i alle dager e det dåkker kjøre? Vel.... Me kjøre me Håndbrekke va d eg som reiv av når eg satte d på då nede hos doffer:o men giren tok jo lasse då med min hjelp då då eg kun såg på boosten. la den inn provosorisk sga ta bilde av den i morra: smil : Edit: Bare slapp av Lasse du huske vel at eg sa går d t hekkan så går d t hekkan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5688 Skrevet Juli 17, 2009 Se her Trym her har du bil med sjel denne går og går.. selg det andra rakkelet du har åsså kjøp denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18209554 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5689 Skrevet Juli 17, 2009 Se her Trym her har du bil med sjel denne går og går.. selg det andra rakkelet du har åsså kjøp denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18209554 Hehehe kan jo sei at eg nettop knoksa en riskoker. Hadde en 96 Huyndai elantra 1,6 beta 116hp da den takket forvel med 348k på telleren og d va isje motoren som tok kvelden... men resten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5690 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Se her Trym her har du bil med sjel denne går og går.. selg det andra rakkelet du har åsså kjøp denne. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18209554 Har du begynt å søka ette Corolla og nå Lasse. I ferd med å gi opp VAG? Hadde en 96 Huyndai elantra 1,6 beta Hadde eg aldri turt å skreve her på forumet sånn at alle kan lesa det Eg har faktisk KUN hatt VAG, eg e visst treig i oppfattelsen Porsche elle BMW neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5691 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Når en VAG stopper opp gir en ikke opp en skaffer seg en ny som gir opp emm ja elle ka seie du petter?? Hadde eg aldri turt å skreve her på forumet sånn at alle kan lesa det Eg har faktisk KUN hatt VAG, eg e visst treig i oppfattelsen Porsche elle BMW neste? Sau??? kan jo sei at eg har Landrover S1 80" fra 1952 og en Volvo L3315 fra 1967 (Begge går den dag i dag uten prob) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5692 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Har du begynt å søka ette Corolla og nå Lasse. I ferd med å gi opp VAG? Nei eg er nokså seige, men skulle det sjere seg heilt så blir det BMW det er eg ikke redd for å sei for BMW kan laga biler:) Japs blir det aldri de mangler totalt sjel og kjøreglede. Edit: Bare slapp av Lasse du huske vel at eg sa går d t hekkan så går d t hekkan. Haha morsomt du sa faktisk dette rett før det gikk galt: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5693 Skrevet Juli 18, 2009 Eg har faktisk KUN hatt VAG, eg e visst treig i oppfattelsen Porsche elle BMW neste? Nei eg er nokså seige, men skulle det sjere seg heilt så blir det BMW det er eg ikke redd for å sei for BMW kan laga biler:) Japs blir det aldri de mangler totalt sjel og kjøreglede. Det ska vel litt te for at det blir VW eller Audi neste gang ja... Har lyst å prøva BMW, men Porsche får me ta ittekvert...det e drømmebil.. Og alle vett jo at det kun fins ein Porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5694 Skrevet Juli 18, 2009 Eg får vel komma meg ut og begynna å skru igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5695 Skrevet Juli 18, 2009 Eg får vel komma meg ut og begynna å skru igjen. Du har någen timer foran deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5696 Skrevet Juli 18, 2009 Du har någen timer foran deg Isje nev det.. du får bare komma og hjelpate når du e ferdig på jobben hvis du orke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5697 Skrevet Juli 18, 2009 Isje nev det.. du får bare komma og hjelpate når du e ferdig på jobben hvis du orke Ska ikkje se vekk ifra det, men hvis ikkje har eg bedre tid imårå kveld, då ska eg ikkje opp så grasat tdiligt dagen ittepå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5698 Skrevet Juli 18, 2009 Og alle vett jo at det kun fins ein Porsche FEIL! Dår e 2:D 1973mod 911 Carrera RS OG 1997mod 993 911 Turbo S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5699 Skrevet Juli 18, 2009 FEIL! Dår e 2:D 1973mod 911 Carrera RS http://farm1.static.flickr.com/178/486786826_44db6c7ea4.jpg OG 1997mod 993 911 Turbo S Tror du misforstod meg ikkje bare litt men kraftigt Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5700 Skrevet Juli 18, 2009 Tror du misforstod meg ikkje bare litt men kraftigt Robin Hehe, då må du fortella, for eg tog an isje: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...