#6301 Skrevet August 5, 2009 Ny bil te deg Petter :D http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163296 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6302 Skrevet August 5, 2009 Ja, va digg me ein grillkveld.. Hehe.. Blei du happy me resultate JM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6303 Skrevet August 5, 2009 Det var bare logging i går, men regner med at resultatet blir bra. Peaka på 1,6 på 3.gir og det var visst ikke helt optimalt, men lå gjevnt 1,3-1,4 på 4.gir og det var visst godt (jeg har ikke peiling... Petter ramsa bare opp mye tall og bokstavkoder ) Glemte jo selvfølgelig å finne delenummer på pæreholderen, kontakten og speilet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6304 Skrevet August 5, 2009 Ny bil te deg Petter :D http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163296 Ellers takk.... For liten motor (105hk) + at det va langt i fra min stil det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6305 Skrevet August 5, 2009 Grillkveld e aldri feil Blei jo ganske greit oppmøte og ettekvert, ikkje verst det når eg bor fan langt ute i vold! Eirik kom jo og innom med nya gliset, så me fekk slengt på noen tåkelys så eg hadde liggande new-in-box Blei gudd me tåkelyså Petter Takk for de. Må få justert litt på denne jomfru motoren snart og kjenne eg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6306 Skrevet August 5, 2009 Ja, det glemte du.. Hehe.. Blei overraska øve min når me logga den. Peaka vell egneltig ikje ngn ting.. Det va nice.. Samme når eg fekk inn ny softwaren. Heilt stabil fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6307 Skrevet August 5, 2009 Ja, det glemte du.. Hehe.. Blei overraska øve min når me logga den. Peaka vell egneltig ikje ngn ting.. Det va nice.. Samme når eg fekk inn ny softwaren. Heilt stabil fortsatt. Eg har aldri sett ein aen bil med magnetventilregulert ladetrykk og sånn stålkontroll så din Blei gudd me tåkelyså Petter Takk for de. Må få justert litt på denne jomfru motoren snart og kjenne eg hehe Har alltids litt deler på lur vettu Justering e det nok og ei rå med, sko funne ein intercooler te an. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6308 Skrevet August 5, 2009 Eg har aldri sett ein aen bil med magnetventilregulert ladetrykk og sånn stålkontroll så din Har alltids litt deler på lur vettu Justering e det nok og ei rå med, sko funne ein intercooler te an. Ja må nesten få tak i det Vett du ka intercooler eg kan bruga? Evt kem så selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6309 Skrevet August 5, 2009 Ka bil du he kjøpt deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6310 Skrevet August 5, 2009 Ellers takk.... For liten motor (105hk) + at det va langt i fra min stil det der... Langt ifra fin stil? Va jo 4x4 og tdi? Ville du hatt litt merr ratlook e det det du meine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6311 Skrevet August 5, 2009 Langt ifra fin stil? Va jo 4x4 og tdi? Ville du hatt litt merr ratlook e det det du meine? Ikkje F'n'F look... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6312 Skrevet August 5, 2009 Petter: Ble bilen i klubben? Må nesten kondolere med salg av en über kul bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6313 Skrevet August 5, 2009 Petter: Ble bilen i klubben? Må nesten kondolere med salg av en über kul bil Solgt til lokallagslederen vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6314 Skrevet August 5, 2009 Ka bil du he kjøpt deg? golf 3 GTD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6315 Skrevet August 5, 2009 GTD'en var fin, dog noe små-sliten her og der... Men det er jo begrenset hva man kan få for en 10pack med lolipop is :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6316 Skrevet August 5, 2009 GTD'en var fin, dog noe små-sliten her og der...Men det er jo begrenset hva man kan få for en 10pack med lolipop is :p hehe takk for det Så sant så sant.. Men tenkte å pusse ned rusten. er kun overflaterust å smøre på noe Brunox. Å gjerne kjøpe en sprayboks med svart lakk. Blir i vertfall litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6317 Skrevet August 5, 2009 Bare overflaterust i kanalen også? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6318 Skrevet August 5, 2009 Bare overflaterust i kanalen også? Hehe.. Alt kan fiksas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6319 Skrevet August 5, 2009 Åjada, vakje sånn meint.. Hehe.. Konge bil.. Åsså me jomfrumotor som petter som fint sa... hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6320 Skrevet August 5, 2009 Bare overflaterust i kanalen også? Hehe.. Hehe Ja kanalane må nok byttas... Men planen va jo bare å heholda ann te neste eu kontroll så bryr mg ikkje så mye om dt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6321 Skrevet August 5, 2009 E jo jomfrumotor når plomberingå fortsatt står på dieselmengde justeringsskruå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6322 Skrevet August 5, 2009 då e eg redde eg og kjøre rundt me jomfrumotor: klø : Petter, har du nogen goe tips for å få litt mer ut av dieselfemmeren min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6323 Skrevet August 5, 2009 då e eg redde eg og kjøre rundt me jomfrumotor: klø : Petter, har du nogen goe tips for å få litt mer ut av dieselfemmeren min ? Din e jo avansert i forhold te ein gammale TD Dyser + chip, enkelt og greit. Gir mest effekt uten at du trenge å bytta clutch, intercooler, eksos osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6324 Skrevet August 5, 2009 aah men ang. EGR, for å blenda hålane som e igjen, må eg bare få lagt te ei "plata" som eg kje komme på ka eg ska kalla, å bruga te å blenda? å dysestørrelse? kor store? kor ska eg handla? kermatdi feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6325 Skrevet August 5, 2009 aah men ang. EGR, for å blenda hålane som e igjen, må eg bare få lagt te ei "plata" som eg kje komme på ka eg ska kalla, å bruga te å blenda? å dysestørrelse? kor store? kor ska eg handla? kermatdi feks? Avblending gjør du med lokk så kjøpes over disk hos Møller for 31kr stk Meine på at det e PowerPlus 520 dysene så passe best te din uten for mye røyk, kan sjekka litt opp, 140hk du hadde va det ikkje? Dyser handles billigast fra blimportcentra.se eller boraparts.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...