#6376 Skrevet August 6, 2009 Har ett heller optimistiskt ektepar som står å lasse 2 halvpaller med fliser inn i en golf 1 cab utforbi jobb her! De e halvveis, å har nesten bundet fjæringen bak! Står bare å måpe! HAHA...Løye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6377 Skrevet August 6, 2009 Trym: ska du elle eg informera om koss det gjekk med PD150 vs. PD150 4Motion opp Rennfast tunellane? Kjell: Felgen passte desverre ikkje over bremsene Begynne bli litt stressa nå mot Rudskogen treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6378 Skrevet August 6, 2009 Trym: ska du elle eg informera om koss det gjekk med PD150 vs. PD150 4Motion opp Rennfast tunellane? Hehe tror me kan holda fartå tebake i hvertfall Det gikk godt d opp bakken ja Eirik måtte forstyrra meg med å ringa i den siste tunellen. D va isje mye du slo meg med men så drog eg an litt mye ut på 4 giret da... My bad: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6379 Skrevet August 6, 2009 Hehe tror me kan holda fartå tebake i hvertfall Det gikk godt d opp bakken ja Eirik måtte forstyrra meg med å ringa i den siste tunellen. D va isje mye du slo meg med men så drog eg an litt mye ut på 4 giret da... My bad: flau : Men eg dro såvidt fra deg i begge tunellane med tyngre bil, tyngre hjul (19" vs. 17"), mer drivverkstap (4Motion vs. FWD), eg har fortsatt cat og originalt luftfilter osv. Synd det ikkje blei tid te dynomåling i dag. Får ta det på torsdag så komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6380 Skrevet August 6, 2009 (endret) Men eg dro såvidt fra deg i begge tunellane med tyngre bil, tyngre hjul (19" vs. 17"), mer drivverkstap (4Motion vs. FWD), eg har fortsatt cat og originalt luftfilter osv. Synd det ikkje blei tid te dynomåling i dag. Får ta det på torsdag så komme En aen viktig faktor du har en "nyere chip en meg. min e val en ca en 6-7år gammel. Men e spent på ka du har i din ja.. va jo 350Nm på hjula hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6381 Skrevet August 6, 2009 En aen viktig faktor du har en "nyere chip en meg. min e val en ca en 6-7år gammel. Men e spent på ka du har i din ja.. va jo 350Nm på hjula hos meg. Jepp, men det kan me jo fiksa Forresten, gratulera med flotte tall i dynobenken i dag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6382 Skrevet August 7, 2009 Trym: ska du elle eg informera om koss det gjekk med PD150 vs. PD150 4Motion opp Rennfast tunellane? Kjell: Felgen passte desverre ikkje over bremsene Begynne bli litt stressa nå mot Rudskogen treffet... Ann gjorde ikje det nei.. Den va kjipern... What to do now? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6383 Skrevet August 7, 2009 Ann gjorde ikje det nei.. Den va kjipern... What to do now? Ja sei det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6384 Skrevet August 7, 2009 Kjøra med 19" hjulå??? Kjøre jo ikkje akkuratt for å få best rundetider heller då! Eventuelt få deg någen andre felger. Har någen 17" eg, men det e vel 5 x 112 (Te a4en) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6385 Skrevet August 7, 2009 Kjøra med 19" hjulå??? Kjøre jo ikkje akkuratt for å få best rundetider heller då! Eventuelt få deg någen andre felger. Har någen 17" eg, men det e vel 5 x 112 (Te a4en) Eg hadde litt andre planer enn å bare kjøra søndagstur rundt banen.... E 5x100 eg trenge ja, så då passe A4 felger dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6386 Skrevet August 7, 2009 Hehe tror me kan holda fartå tebake i hvertfall Det gikk godt d opp bakken ja Eirik måtte forstyrra meg med å ringa i den siste tunellen. D va isje mye du slo meg med men så drog eg an litt mye ut på 4 giret da... My bad: flau : hehe.. Sry trym Dt må ha godt gruelig i vertfall. Såvidt eg hørte dg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6387 Skrevet August 7, 2009 (endret) Eg hadde litt andre planer enn å bare kjøra søndagstur rundt banen.... E 5x100 eg trenge ja, så då passe A4 felger dårlig. Hmm... du konne jo lånt mine 17":) Menne då må du skaffa dekk sjøl, for d står bare vinterdekk på nå... En aen viktig faktor du har en "nyere chip en meg. min e val en ca en 6-7år gammel. Men e spent på ka du har i din ja.. va jo 350Nm på hjula hos meg. Isje dårligt d Trym:) Ka hk hadde du på hjulå då? PS: du må lesa PM'ane dine du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6388 Skrevet August 7, 2009 Hmm... du konne jo lånt mine 17":) Menne då må du skaffa dekk sjøl, for d står bare vinterdekk på nå... Eg har jo splitt nye 225/45-17 Goodyear Eagle F1 Assymetric dekk liggande kjøpt inn for banekjøring samt kjøring te og fra (orke ikkje drassa på to hjulsett, derfor ikkje R-dekk). Kass felger e det du har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6389 Skrevet August 7, 2009 Di originale S3 felgane:) Perfekt dim du har på dekkå og t di felgane:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6390 Skrevet August 7, 2009 Isje dårligt d Trym:) Ka hk hadde du på hjulå då? PS: du må lesa PM'ane dine du Han fekk 160hk på hjulå Hvis det e 10% drivverkstap: 180hk/390Nm i motor Hvis det e 15% drivverkstap: 190hk/410Nm i motor Bra tall det på ein 1,9 liters oljebrenner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6391 Skrevet August 7, 2009 (endret) Han fekk 160hk på hjulå Hvis det e 10% drivverkstap: 180hk/390Nm i motor Hvis det e 15% drivverkstap: 190hk/410Nm i motor Bra tall det på ein 1,9 liters oljebrenner Absolutt:tilber: Koss e d me regne % den veien igjen? Altså hvis du har 160hk å prosenten som e trekt av, ka e formelen for å finna utgangspunktet? Tog du an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6392 Skrevet August 7, 2009 160 delt på 0,9 er 10% mer av 160. 160 delt på 0,85 er 15% mer av 160 osv osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6393 Skrevet August 7, 2009 Isje dårligt d Trym:) Ka hk hadde du på hjulå då? PS: du må lesa PM'ane dine du har lest pm'n d sga gå d. eg hadde 160hp på hjulå ved 4100rpm og 350Nm ved 2850rpm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6394 Skrevet August 7, 2009 Men eg dro såvidt fra deg i begge tunellane med tyngre bil, tyngre hjul (19" vs. 17"), mer drivverkstap (4Motion vs. FWD), eg har fortsatt cat og originalt luftfilter osv. Synd det ikkje blei tid te dynomåling i dag. Får ta det på torsdag så komme Ikkje for å virka som ein bedrevitar nå, men eg har alltid følt at din har gått ein del bedre enn Trym sin. Kor mye veie din kontra Trym sin.. Veie Trym sin merr siden den e 4 dørte, då tenke eg ikkje iforhold te 4 motion? Programmet har nok møje å sei tydeligvis, men eg huske din va ganske kvasse originalt og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6395 Skrevet August 7, 2009 Ikkje for å virka som ein bedrevitar nå, men eg har alltid følt at din har gått ein del bedre enn Trym sin.Kor mye veie din kontra Trym sin.. Veie Trym sin merr siden den e 4 dørte, då tenke eg ikkje iforhold te 4 motion? Programmet har nok møje å sei tydeligvis, men eg huske din va ganske kvasse originalt og... Min e faktisk lettere en pettersin. Min veie 1301kg med full tank og uten folk i bilen. tror petter sin va opp i 1400kg Men programmet har mye å si ja.. Har første genrasjons chip i min. mye som e skjedd på 7 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6396 Skrevet August 7, 2009 Min e faktisk lettere en pettersin. Min veie 1301kg med full tank og uten folk i bilen. tror petter sin va opp i 1400kg Men programmet har mye å si ja.. Har første genrasjons chip i min. mye som e skjedd på 7 år En skulle faktisk ikkje tro at det har skjedd så sabal mye på 7 år mtp chip til akkurat den motoren... Hvor vanskelig kan det værr liksom... Måle av og lage program, de gjorde vel det da også..? Hvis ikkje det bare e ein hekkans dårlig chip du har då Ka har du tenkt å gjørr med det då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6397 Skrevet August 7, 2009 Han må vell spesiallaga ein chip han au.. Ettersom eg skjønne så va det turboplana på gang me ei gong landroveren va levert? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6398 Skrevet August 7, 2009 Solgt landroveren Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6399 Skrevet August 7, 2009 En skulle faktisk ikkje tro at det har skjedd så sabal mye på 7 år mtp chip til akkurat den motoren...Hvor vanskelig kan det værr liksom... Måle av og lage program, de gjorde vel det da også..? Hvis ikkje det bare e ein hekkans dårlig chip du har då Ka har du tenkt å gjørr med det då? Ny Chip. Det har hent mye de siste årene. min chip e isje en sånn custom som petter har min e mer et ferdig oppsett som de andre chipperene har. Han må vell spesiallaga ein chip han au.. Ettersom eg skjønne så va det turboplana på gang me ei gong landroveren va levert? Hehe.. Stemme d. så i løpet av måneden her blir det ekstra cash på konto. da blir det å bestille final step på tuninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6400 Skrevet August 7, 2009 Solgt landroveren Trym? Ja den e solgt. får jo isje brukt an så da.. gikk eg t d skrittet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...