#6401 Skrevet August 7, 2009 Glede mg t du får montert ny turbo trym! det bli gromt!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6402 Skrevet August 7, 2009 Ny Chip. Det har hent mye de siste årene. min chip e isje en sånn custom som petter har min e mer et ferdig oppsett som de andre chipperene har. Forstår det, men man kunne da få custom for 7 år siden og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6403 Skrevet August 7, 2009 Forstår det, men man kunne da få custom for 7 år siden og? Vel en klunne sikkert det. men nå e jo isje så vanlig med custom disel chiping her i norge da. og bilen er jo ny fra nord norge. Bare vert her nede siden høsten 2006. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6404 Skrevet August 7, 2009 Nordlending ja....fins ikke rust da Men då e det jo bare å få custom i hus eller i bil blir vel rettare sagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6405 Skrevet August 7, 2009 Nordlending ja....fins ikke rust da Men då e det jo bare å få custom i hus eller i bil blir vel rettare sagt.. Hehe ja.. meg og petter småsnakka litt om d i går.. hvis me har samme softwaren så kan me ha samme chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6406 Skrevet August 7, 2009 Hehe ja.. meg og petter småsnakka litt om d i går.. hvis me har samme softwaren så kan me ha samme chip Ska bli løye å se forskjellen.. Blir det någe skruing på deg framøve då? Me sko tatt overføringene og ein dag...har bare hatt det så sabla travelt siste ukå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6407 Skrevet August 7, 2009 Ska bli løye å se forskjellen..Blir det någe skruing på deg framøve då? Me sko tatt overføringene og ein dag...har bare hatt det så sabla travelt siste ukå.. Jau har litt skruing ennå ja.. har blant aent bremsene på TDI'n samt få festa en tank og lakt ferdig instrument panellet på GTD'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6408 Skrevet August 7, 2009 En skulle faktisk ikkje tro at det har skjedd så sabal mye på 7 år mtp chip til akkurat den motoren...Hvor vanskelig kan det værr liksom... Måle av og lage program, de gjorde vel det da også..? EDC16P hjerne va nytt for 7 år siden og veldig forskjellig fra tidligere hjerner, så det har skjedd utvikling på den fronten siden det. Men så e det jo og forskjell på kor mye tuneren kan i detalj om kver hjerne, då e det greit å bruka ein så ein vett e spesialist på å lage filer te TDI Eg kjøre jo daglig gjennom tunellane, så kan jo og bare vær at eg har litt mer erfaring med giringstidspunkt så gjorde heila utslaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6409 Skrevet August 7, 2009 Jau har litt skruing ennå ja.. har blant aent bremsene på TDI'n samt få festa en tank og lakt ferdig instrument panellet på GTD'n Bra at du og får påplass eksostemp måler på GTDen, viktig parameter å passe på når ein trimme TD/TDI. Alt eg har på lur Begynne gå tom for grombetar eg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6410 Skrevet August 7, 2009 Bra at du og får påplass eksostemp måler på GTDen, viktig parameter å passe på når ein trimme TD/TDI. Alt eg har på lur Begynne gå tom for grombetar eg nå Må du handla deg ein delebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6411 Skrevet August 7, 2009 (endret) Må du handla deg ein delebil? Må først vraka den eg har hos deg Denna tirsdagen gjekk jo i dass pga eg måtte få ferdig syncroen for salg. Vraka an på tirsdag så komme? Men nå har eg jo solgt bilhenger trekkvognå mi Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6412 Skrevet August 7, 2009 hehe, ja du får bruka di 3 Tàne.....Ty Te Trym Eg har jaffal fri på tirsda så kan hjelpa te iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6413 Skrevet August 7, 2009 Eg har jaffal fri på tirsda så kan hjelpa te iallefall Hadde våre gudd med hjelp. Bilen har liksom ikkje forstilling, så blir litt triksing for å få an på henger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6414 Skrevet August 7, 2009 Kan sikkert au hjelpa t hvis eg he tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6415 Skrevet August 7, 2009 Kan sikkert au hjelpa t hvis eg he tid.. Guddi The more, the merrier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6416 Skrevet August 7, 2009 Når tenke du dg udøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6417 Skrevet August 7, 2009 Petter: Trenge du bil me hengerfeste seie du? Hvis du har hengerlappen så kan eg stilla me Transporter type trøtt (1,9TDI 84HK) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6418 Skrevet August 7, 2009 (endret) Når tenke du dg udøve? Meg? Te grillfesten? Korti begynne det da? Petter: Trenge du bil me hengerfeste seie du? Hvis du har hengerlappen så kan eg stilla me Transporter type trøtt (1,9TDI 84HK) Type veldig trøtt og det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6419 Skrevet August 7, 2009 Petter: Trenge du bil me hengerfeste seie du? Hvis du har hengerlappen så kan eg stilla me Transporter type trøtt (1,9TDI 84HK) Han har isje hengerlappen men eg har den.... Har krok på TDI'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6420 Skrevet August 7, 2009 aah, men då ordne det seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6421 Skrevet August 7, 2009 Meg? Te grillfesten? Korti begynne det da? Nei, du på tirsdag t vrage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6422 Skrevet August 7, 2009 (endret) Nå gjekk jo dynokjøringå i dass i går pga for seint i køen og neste uka ser ut te å gå i dass og. Eg må muligens te Danmark på ein jobb og vett ikkje korti eg e tebake igjen. Menmen, kjekkt å reisa litt og Ska nok få bremsa an før elle seinare Han har isje hengerlappen men eg har den.... Har krok på TDI'n "Who you gonna call, Trym Busters!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6423 Skrevet August 7, 2009 Nå gjekk jo dynokjøringå i dass i går pga for seint i køen og neste uka ser ut te å gå i dass og. Eg må muligens te Danmark på ein jobb og vett ikkje korti eg e tebake igjen. Menmen, kjekkt å reisa litt og Ska nok få bremsa an før elle seinare kor i danmark e d du sga henne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6424 Skrevet August 7, 2009 kor i danmark e d du sga henne da? København og så te ett felt på land så hette Stenlille (brønnene de bore der bruke dei te gasslagring fra produksjonen offshore). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6425 Skrevet August 7, 2009 København og så te ett felt på land så hette Stenlille (brønnene de bore der bruke dei te gasslagring fra produksjonen offshore). Hehe drar selv t køben på torsdag og reise hjem igjen på mandag.. kansje me kan ta oss et par glass då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...