#6426 Skrevet August 7, 2009 Hehe drar selv t køben på torsdag og reise hjem igjen på mandag.. kansje me kan ta oss et par glass då Hadde ikkje våre feil det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6427 Skrevet August 7, 2009 Hadde ikkje våre feil det! hehe ja.. men d kan me jo avtalas nermere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6428 Skrevet August 7, 2009 Har dokk våre på dynobenken i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6429 Skrevet August 7, 2009 Har dokk våre på dynobenken i dag ? I går, Trym fekk bremsa mens eg kom aldri lenger enn te køen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6430 Skrevet August 7, 2009 Petter, om eg blenna deg når eg kjørte bak deg? har bare prøvd meg fram me justeringå på lysane.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6431 Skrevet August 8, 2009 København og så te ett felt på land så hette Stenlille (brønnene de bore der bruke dei te gasslagring fra produksjonen offshore). Køben e jo ikkje feil...plass te flerne? Jobben din spandere vel det, ejo i oljå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6432 Skrevet August 8, 2009 Spandere kje GT(e?) en købentur? ellers kan du vel få te en greie ordning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6433 Skrevet August 8, 2009 Spandere kje GT(e?) en købentur? ellers kan du vel få te en greie ordning? Sikkert nåen som ska reise der med fly som heller foretrekke at eg kjøre di.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6434 Skrevet August 8, 2009 Hehe.. Bare sei at der e større smittefare for griseinfluensa på fly, forhold te å bli kjørt av deg det tror eg oljebransjen lige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6435 Skrevet August 8, 2009 Petter, om eg blenna deg når eg kjørte bak deg?har bare prøvd meg fram me justeringå på lysane.. Va litt høge lys ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6436 Skrevet August 8, 2009 Noen fra diesel byen som er int i gruppekjøp på dyser? Holder på å forhandle med Aaron fra boraparts nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6437 Skrevet August 8, 2009 Noen fra diesel byen som er int i gruppekjøp på dyser? Holder på å forhandle med Aaron fra boraparts nå Selger han dyser til eldre dieselmotorer og feks 1,6td fra golf 2? eg er i såfall litt int vis prisen er fin. helt sikkert flere fra lokallaget som er int. Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6438 Skrevet August 8, 2009 Komt igang med skruingå Lasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6439 Skrevet August 8, 2009 Va litt høge lys ja Då ska di justeras ned før neste kjøretur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6440 Skrevet August 8, 2009 Komt igang med skruingå Lasse? Jupp driver å demonterer motoren for å gjøre den klar til lakkering. må få bestilt deler eg trenger en dag sånn at eg får satt den sammen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6441 Skrevet August 8, 2009 Gruppekjøp på TDI dyser under gruppekjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6442 Skrevet August 9, 2009 Jupp driver å demonterer motoren for å gjøre den klar til lakkering. må få bestilt deler eg trenger en dag sånn at eg får satt den sammen igjen. Hadde vært kjekt å vært med å satt den sammen... Du må gjerne gi en lyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6443 Skrevet August 9, 2009 Jævla lite liv her nå... har nettopp åpna kveldens fysste og velfortjente pils Skål grabbar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6444 Skrevet August 9, 2009 Skål! å Nyt an eg trur eg ska ta meg ei brus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6445 Skrevet August 9, 2009 hehe... herligt, va jo litt liv her Møtte deg på Sunde idag..må hilsa Kjørte jobb bil då...så gjerna ikkje någe du legge merke te akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6446 Skrevet August 9, 2009 Hehe.. Må jo blinka då Ka bil kjørte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6447 Skrevet August 9, 2009 haha...greit, eg gjorde faktisk ikkje det... men eg hilste nå hvertfall.. Du kjøre jo respektabel nok bil te at eg gjorde det, ikkje sånn som visse andre her inne (Ernst Arve *Host* *kremt*).... Eg kjørte same som igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6448 Skrevet August 9, 2009 Aah.. Hehe Eg e framdeles ung vettu, så eg må ha full konsentrasjon på veien, å kje på kem eg møde neida, men hadde eg sitt det, så sko eg hilst vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6449 Skrevet August 9, 2009 Stemme det...keep the focus young boy! Ska blinka neste gang så du får det med deg... Likte godt den US spec oppgraderingen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6450 Skrevet August 9, 2009 Hehe, takker for det du;) Blei godt fornøyd sjøl og Men nå e d liksom.. Ka mer ska eg jørr me bilen? Ja, vil ha større felger, men det blir kje gjort heilt ennå.. Slite og me kaffor nogen felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...