#626 Skrevet Juli 12, 2008 Idag e siste dag Kong Tivoli ska jobba på Runken. Så eg oppfordre alle te å ta turen ud på munken å lage skikkelikt me kvalm for Rune siste dag på jobb. Det har han virkeligt fortjent!SKÅÅÅL! Me snakkis på ronken då?!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Juli 12, 2008 Ka aldersgrensa har de nå me de nye skjenkereglane? Kanskje eg åg sko tatt ein tur, bare for å se om det e så gale som det virke, men litt kjipt å kjøra fra ålgård, og så ikkje komma inn, hehe. E der mange som ska der i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Juli 12, 2008 kanskje jeg stikker innom skal iallefall ut en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Juli 12, 2008 Mye bedre denne tråden når vi tømmer inn litt alkohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Juli 13, 2008 Faktisk så va det bare Petter som dukka opp, og vi fikk et konge nach..! hahaha. Petter; koffer e e hela nykkelknippe mitt dekka av jord??? og ka va det taxi sjoføren snakka om "di jevla blå-svarte"?? off..! OG PETTER HAHAHAHA. "Do you have hash??" Petter viser frem snusen han holder på å bake.. "-Yes!" Negeren med gitaren; "Buy it for a hundred?" Petter; "-Two hundred..." Negern med gitar; "Can i smell??" Og fikk de mega nesebora dekka med general løs..! !!!!!!!!!! JHAHJAAHE! Edit: Fy faen hu på MESS TV nå va diggggggggggg, hu hette "INESHOW!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Juli 13, 2008 Va faenekje Messtv, men SONEN åp tv2!!!! Eg fant hu på nett tv og gitt!!!! SE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Juli 13, 2008 Fylla har skylda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Juli 13, 2008 HaHAHAHAHHA... han fyren trodde seriøst det var hasj.. fikk nesten solgt en snusboks for 200 kr. tror jeg satt å lo hele veien hjem i taxien. Kem skal på munken i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Juli 13, 2008 For å sei det rett ud Rune ! Eg vett nå isje heilt eg. Har sitt finere jente !!! Kan vær hu e finere hvis hu kjikke opp men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Juli 13, 2008 hu var sikkert finere inatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Juli 13, 2008 Åååååå. E hu her ifra, å han hadde troffe na ? Ja, då kan det vær !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Juli 13, 2008 tvile på det... han traff hu sikker gjennom tv i natt... Syns jeg ser det for meg... rune med statisk elektriske lepper,... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Juli 13, 2008 Eg ska på munken idag! Rune: best at du komme å hente meg i 5 6 tiå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Juli 13, 2008 ka e det vors i 5-6 tida?? jeg vil være med!!! haha.. men drakk opp alt jeg hadde igår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Juli 13, 2008 Off smellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Juli 13, 2008 hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Juli 13, 2008 Bler større smell idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Juli 13, 2008 Faen at eg iche har ferie så sko eg drokke så ein helt på rune sin rekning hmm hadde vert godt me nogen øl idag faktisk Ti dokke e på Munken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Juli 13, 2008 har ikke ferie jeg heller.. og jeg håper jeg kommer meg opp imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Juli 13, 2008 må få meg sjåfør te og fra stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Juli 13, 2008 e kje du så sprek at du sykler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Juli 13, 2008 hahahaha men denne Tour de france kroppen så e alt muligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Juli 13, 2008 Haha, idag e det eg så ska drikka på alle andres regning!!!!!! EG E FERDIGE ME MUNKEN, WOHO!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Juli 13, 2008 Rekker ikke å komme i kved rune, akkurat kommet til lillestrøm nå etter gatebil og jeg er faen meg så fyllesjuk, tror jeg tømte hele rudskogen for drikke i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Juli 13, 2008 klokka folk stille på mønken då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...