#6576 Skrevet August 13, 2009 Noen må jo kjøre han bort Stemme, an har jo'sje lappen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6577 Skrevet August 13, 2009 haha e jo grytidligt på morningen for meg dette vet dåkkår. De sko vaska å klargjør bilen åg så tenkte ikkje dra ud der før lunch tiå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6578 Skrevet August 13, 2009 Hæ, lunch tider... Det va nå lenge t.., eller , når eg ser på klokkå så e d jo snart.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6579 Skrevet August 13, 2009 Jan Erik . blei du ferdige med skiferen eller holder du på ennå? Holde på me an ennå, begynte igjen denne ugå, har ikkje hatt tid å holda på, men satse på å bli ferdige i løpet av morgendagen, men har jo begynt å mala då, så I'm getting there.... Å gratulera me dagen finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6580 Skrevet August 13, 2009 Hehe, doffer, du har snart 1000 innlegg her inne du! D e nesten 1 post per 6. post på dette forumet: eek : Petter e hakk i hel: rolleyes http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6581 Skrevet August 13, 2009 Haha, va sikker på at eg hadde rykt ner ngn plassa på den listå, men holde nå 3.plassen ennå.. Hehe.. Følte eg ikje skrive så mye i denna tråden, men da e det sikkert feil.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6582 Skrevet August 13, 2009 Hehe, doffer, du har snart 1000 innlegg her inne du! D e nesten 1 post per 6. post på dette forumet: eek : Petter e hakk i hel: rolleyes http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 Jepp, tror eg stoppe på 1000 innlegg...då tenkte eg å ta ein måneds pause Då har jaffal Finni fått lappen igjen så då e det bare velstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6583 Skrevet August 13, 2009 jaja, då har du bare et innlegg igjen her nå då Holle du kjeft i 1mnd i denne tråden så har vel petter dratt forbi deg og, hehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6584 Skrevet August 13, 2009 Har 10 innelgg igjen... Kanskje greit at någen andre tar over tronen.. E hardt å verr på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6585 Skrevet August 13, 2009 Åja, faen, eg leste 998 poster på deg istede for 988... Jaja, d e bare t å fyra laus då doffer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6586 Skrevet August 13, 2009 Åja, faen, eg leste 998 poster på deg istede for 988... Jaja, d e bare t å fyra laus då doffer;) hehe...ja eg får bruka mine siste innelgg verdigt då...starting from now! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6587 Skrevet August 13, 2009 Ja, Finni seig innom ein tur på jobb.. Må nesten spør han om han blei tatt i noen fotobokser på veien i frå gandal, men han trudde det hadde gått bra.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6588 Skrevet August 13, 2009 Då e eg endelig tebage på veien! Bilen e blitt fine å reine å greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6589 Skrevet August 13, 2009 Passer bra at jeg tar beslag av bilen din fra i dag og fremover på ubestemt tid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6590 Skrevet August 13, 2009 Någen som trenge ein stykk heilt genial henger??? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13526296 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6591 Skrevet August 13, 2009 Passer bra at jeg tar beslag av bilen din fra i dag og fremover på ubestemt tid da Så lenge jeg får sitte i passasjersete å drikke øl så er det greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6592 Skrevet August 13, 2009 Så lenge jeg får sitte i passasjersete å drikke øl så er det greit E du hjemma nå? Trodde du va i Kristiansand å kjøpte deg ei med alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6593 Skrevet August 13, 2009 Grattla me dagen Finni !!!! Det sa dokk isje noge om når dokk va innom på jobb i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6594 Skrevet August 13, 2009 Gralla me dagen Finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6595 Skrevet August 13, 2009 Någen her som kan sveisa ein rustfrie stuss for meg ein dag i nærmaste framtid?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6596 Skrevet August 13, 2009 (endret) Eg ska slutta med det tynet der den dagen eg møte deg i ein av di mange flotte bilane dine... kver gang eg ser deg i trafikken kjøre du A4... Det er for eg treffe deg på veien så sjeldent. Du traff meg jo med audi50 her en gang. Gratulere da Finni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6597 Skrevet August 13, 2009 Det er for eg treffe deg på veien så sjeldent. Du traff meg jo med audi50 her en gang. Gratulere da Finni. hehe.. Vært ude med Sciroccoen i år i det heila tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6598 Skrevet August 13, 2009 hehe.. Vært ude med Sciroccoen i år i det heila tatt? Ja 2 turer. Men hvis noen vil ud å cruise en dag så e eg me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6599 Skrevet August 13, 2009 Hadde ikkje vært feil det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6600 Skrevet August 13, 2009 (endret) lure på om jeg skal kjøpe denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18436573 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...