#6826 Skrevet September 7, 2009 Petter Lønning !!!!Se ka eg nettopp fant : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18620781 Åså fant eg en fine ting til : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18731905 Dei har låge ute ei stond begge to, gammalt nytt, må fylla bedre med Fredrik! de har 2 dører for mye begge to, og firergolfen har jo gått 250k.. Lure på ka historikken e på clutch og svinghjul på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6827 Skrevet September 7, 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18671234&sid=xz7gecis4Uv449097 ?? har sett på d men d va isje vert pengan.. e isje så langt oppe mot sirdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6828 Skrevet September 7, 2009 (endret) Dei har låge ute ei stond begge to, gammalt nytt, må fylla bedre med Fredrik! de har 2 dører for mye begge to, og firergolfen har jo gått 250k.. Lure på ka historikken e på clutch og svinghjul på den Ja, men det va fust i dag eg såg de på nettet Om det e Colour Concept du og har Petter. Vett du isje har blått i setene, men det kan vel ver CC om di e svarte og ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6829 Skrevet September 7, 2009 Fått tag i hjullager nå Robin? Nei, har isje kjøpt ennå, må venta t lønnå komme, bare såg at Meca hadde hjullager t min bil, pluss at eg har kjekke rabatter der gjennom jobben:) Jaja då blir d "røde" tall på kontoen min og nå ... samt eg får vel bli med gjengen å henga på Ålgård.... blir nokk litt oppussing og innflytting i løpewt av måneden... Fikk nå huset 200k under takst da Grattis Trym:) Grattis med hus Trym, men nedre Sirdalen?.... Du har isje någe du sko ha sagt, du bor jo i nedre Karmøy: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6830 Skrevet September 7, 2009 (endret) Ah , trym du kjupte tantå mi sitt hus der har eg ronkt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6831 Skrevet September 7, 2009 Jaja då blir d "røde" tall på kontoen min og nå ... samt eg får vel bli med gjengen å henga på Ålgård.... blir nokk litt oppussing og innflytting i løpewt av måneden... Fikk nå huset 200k under takst da Grattla Trym 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6832 Skrevet September 7, 2009 Stian eg kjøbe golfen , ta av hjulå å senkesette så tar eg an for d du ga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6833 Skrevet September 7, 2009 Stian eg kjøbe golfen , ta av hjulå å senkesette så tar eg an for d du ga Stian selge sjelden uten fortjeneste Du har isje någe du sko ha sagt, du bor jo i nedre Karmøy: haha : På grenså te sameland meine du vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6834 Skrevet September 7, 2009 Trym om det følge me den garage greiå på siden av d huse ved perlå elle e d avskilt fra huse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6835 Skrevet September 7, 2009 Då håpe eg an isje får solgt an , haha Stian selge sjelden uten fortjeneste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6836 Skrevet September 7, 2009 Ja, men det va fust i dag eg såg de på nettet Om det e Colour Concept du og har Petter. Vett du isje har blått i setene, men det kan vel ver CC om di e svarte og ? Eg har ikkje CC, eg har Highline med GTI skinninteriøret. Eg sitte bedre i det enn Recaroane faktisk, sikkert fordi eg e så spinkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6837 Skrevet September 7, 2009 Eg har ikkje CC, eg har Highline med GTI skinninteriøret. Eg sitte bedre i det enn Recaroane faktisk, sikkert fordi eg e så spinkel Okay ! Men nå tar eg kvell, så me snakkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6838 Skrevet September 7, 2009 Trym om det følge me den garage greiå på siden av d huse ved perlå elle e d avskilt fra huse? D e denne her du tenke på? Ålgård - Renoveringsobjekt på hele 528 kvm* Stort potensiale* Senetral beliggenhet* Der følge lagerbygningen med. hanger sammen med huset. Men d vil koste en formue å sette d i stand. samt huset er i verneklasse C Har vert et gammelt slakteri der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6839 Skrevet September 7, 2009 Ja stemme , har våre der å kjøpt fisk trur eg ka betyr det me verneklasse? .. Kor stort e det garage greiå? fekk du se ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6840 Skrevet September 7, 2009 Gratulera me hus Trym!! Då he me kjøpt okke eit Tandberg ErgoClass 42"... Satse på det bli gudd.. E i hvert fall svært imponert øve bilde og lyd t nå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6841 Skrevet September 7, 2009 Ja stemme , har våre der å kjøpt fisk trur eg ka betyr det me verneklasse? .. Kor stort e det garage greiå? fekk du se ? stort og stort. får plass t 2 biler i lengden. er en del vegger som hindrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6842 Skrevet September 7, 2009 Gratulera me hus Trym!! Då he me kjøpt okke eit Tandberg ErgoClass 42"... Satse på det bli gudd.. E i hvert fall svært imponert øve bilde og lyd t nå!!! Lyden blir ikkje bra i ein flatskjerm uansett Og kim f*** e det så bruke høyttalerene i TVen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6843 Skrevet September 7, 2009 Lyden blir ikkje bra i ein flatskjerm uansett Og kim f*** e det så bruke høyttalerene i TVen? Alle de som isje har opplev ekte lydglede før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6844 Skrevet September 7, 2009 Lyden blir ikkje bra i ein flatskjerm uansett Og kim f*** e det så bruke høyttalerene i TVen? Hehe, klar øve det Petter.. Men til å ver ein flatskjerm så e dar faktisk bra lyd.. Hehe.. Kan faktisk skru litt opp uden at ting vrenge seg sånn man det gjør på de fleste andre.. Men ja, kjøpte okke eit Samsung surround anlegg i samme slengen hvis du lurte.. Hehe.. Ekte lydglede.. Hehe.. He nå ein blanding av NAD og B&W i stereo anlegg.. Vil sei kvalifisere som ekte lydglede så eg he litt peiling på k eg snakke om.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6845 Skrevet September 8, 2009 Stian eg kjøbe golfen , ta av hjulå å senkesette så tar eg an for d du ga Litt vanskelig å få av senkesettet, når begge fjærene bak va knekt på minst 5 plasser hver. Så eg har ikkje original fjærene bak. Men hvis någen i lokallaget har lyst på bilen så ska me alltids få gjort någe med prisen. Men koffor selga billig når man kanskje kan tjene litt på den??? Men som sagt, har någen intresserte allerede, så de av dokkor som e herifra som e intresserte må bestemma dokkor fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6846 Skrevet September 8, 2009 (endret) Va nå et lekkert avatar bilde du har fått deg, Jone:p Han har jo kjøpt seg "Bare Mørke Wenner" bil Gratulerer med ny bil Jone. Sjefs bil! M-tech ? Ja nå har eg konvertert te BMW (ifølge Doffer: Ett meget lurt valg ) Det e ein 525 iAT M-tech eller M-Sport ja, må sei det va kjekt med bensin igjen, sjøl om halva lokal laget har våte drømmer om parafinbrennerar m/ X antall hk Kluge: Nå endre eg standpunkt igjen Diesel e hobby drivstoff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6847 Skrevet September 8, 2009 Såg nettopp på værmeldingå... Det snør i helvete!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6848 Skrevet September 8, 2009 Såg nettopp på værmeldingå... Det snør i helvete!! Ka då snør i helvete??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6849 Skrevet September 8, 2009 Såg nettopp på værmeldingå... Det snør i helvete!! Stemme det Eg skreiv forklaring på koffer hvis du gadd lesa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6850 Skrevet September 8, 2009 Kluge: Nå endre eg standpunkt igjen Diesel e hobby drivstoff Hehehe:stikke: BMW e jo ikkje d versta å konvertera te: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...