Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Petter Lønning !!!!

Se ka eg nettopp fant : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18620781

Åså fant eg en fine ting til :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18731905

Dei har låge ute ei stond begge to, gammalt nytt, må fylla bedre med Fredrik! ;) de har 2 dører for mye begge to, og firergolfen har jo gått 250k.. Lure på ka historikken e på clutch og svinghjul på den : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei har låge ute ei stond begge to, gammalt nytt, må fylla bedre med Fredrik! ;) de har 2 dører for mye begge to, og firergolfen har jo gått 250k.. Lure på ka historikken e på clutch og svinghjul på den : rolleyes

Ja, men det va fust i dag eg såg de på nettet : vinke :

Om det e Colour Concept du og har Petter. Vett du isje har blått i setene, men det kan vel ver CC om di e svarte og ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tag i hjullager nå Robin?

Nei, har isje kjøpt ennå, må venta t lønnå komme, bare såg at Meca hadde hjullager t min bil, pluss at eg har kjekke rabatter der gjennom jobben:)

Jaja då blir d "røde" tall på kontoen min og nå : gråter :... samt eg får vel bli med gjengen å henga på Ålgård.... blir nokk litt oppussing og innflytting i løpewt av måneden... Fikk nå huset 200k under takst da : smil :

Grattis Trym:)

Grattis med hus Trym, men nedre Sirdalen?.... : rolleyes

Du har isje någe du sko ha sagt, du bor jo i nedre Karmøy: haha :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah , trym du kjupte tantå mi sitt hus :) der har eg ronkt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja då blir d "røde" tall på kontoen min og nå : gråter :... samt eg får vel bli med gjengen å henga på Ålgård.... blir nokk litt oppussing og innflytting i løpewt av måneden... Fikk nå huset 200k under takst da : smil :

Grattla Trym :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian eg kjøbe golfen , ta av hjulå å senkesette så tar eg an for d du ga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian selge sjelden uten fortjeneste ;)

Du har isje någe du sko ha sagt, du bor jo i nedre Karmøy: haha :: smil :

På grenså te sameland meine du vel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym om det følge me den garage greiå på siden av d huse ved perlå elle e d avskilt fra huse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då håpe eg an isje får solgt an , haha :evil:

Stian selge sjelden uten fortjeneste ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det va fust i dag eg såg de på nettet : vinke :

Om det e Colour Concept du og har Petter. Vett du isje har blått i setene, men det kan vel ver CC om di e svarte og ?

Eg har ikkje CC, eg har Highline med GTI skinninteriøret. Eg sitte bedre i det enn Recaroane faktisk, sikkert fordi eg e så spinkel : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje CC, eg har Highline med GTI skinninteriøret. Eg sitte bedre i det enn Recaroane faktisk, sikkert fordi eg e så spinkel : smil :

Okay !

Men nå tar eg kvell, så me snakkes : faint :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trym om det følge me den garage greiå på siden av d huse ved perlå elle e d avskilt fra huse?

D e denne her du tenke på? Ålgård - Renoveringsobjekt på hele 528 kvm* Stort potensiale* Senetral beliggenhet*

Der følge lagerbygningen med. hanger sammen med huset. Men d vil koste en formue å sette d i stand. samt huset er i verneklasse C Har vert et gammelt slakteri der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemme , har våre der å kjøpt fisk trur eg :P:) ka betyr det me verneklasse? ..

Kor stort e det garage greiå? fekk du se ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera me hus Trym!! :D

Då he me kjøpt okke eit Tandberg ErgoClass 42"... Satse på det bli gudd.. :D E i hvert fall svært imponert øve bilde og lyd t nå!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemme , har våre der å kjøpt fisk trur eg :P:) ka betyr det me verneklasse? ..

Kor stort e det garage greiå? fekk du se ?

stort og stort. får plass t 2 biler i lengden.

er en del vegger som hindrer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera me hus Trym!! :D

Då he me kjøpt okke eit Tandberg ErgoClass 42"... Satse på det bli gudd.. :D E i hvert fall svært imponert øve bilde og lyd t nå!!!

Lyden blir ikkje bra i ein flatskjerm uansett ;) Og kim f*** e det så bruke høyttalerene i TVen? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden blir ikkje bra i ein flatskjerm uansett ;) Og kim f*** e det så bruke høyttalerene i TVen? : klø :

Alle de som isje har opplev ekte lydglede før.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, klar øve det Petter.. Men til å ver ein flatskjerm så e dar faktisk bra lyd.. Hehe.. Kan faktisk skru litt opp uden at ting vrenge seg sånn man det gjør på de fleste andre..

Men ja, kjøpte okke eit Samsung surround anlegg i samme slengen hvis du lurte.. Hehe..

Ekte lydglede.. Hehe.. He nå ein blanding av NAD og B&W i stereo anlegg.. Vil sei kvalifisere som ekte lydglede så eg he litt peiling på k eg snakke om.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å få av senkesettet, når begge fjærene bak va knekt på minst 5 plasser hver. Så eg har ikkje original fjærene bak. Men hvis någen i lokallaget har lyst på bilen så ska me alltids få gjort någe med prisen. Men koffor selga billig når man kanskje kan tjene litt på den???

Men som sagt, har någen intresserte allerede, så de av dokkor som e herifra som e intresserte må bestemma dokkor fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va nå et lekkert avatar bilde du har fått deg, Jone:p

Han har jo kjøpt seg "Bare Mørke Wenner" bil :P

Gratulerer med ny bil Jone.

Sjefs bil! M-tech ? :)

Ja nå har eg konvertert te BMW (ifølge Doffer: Ett meget lurt valg :))

Det e ein 525 iAT M-tech eller M-Sport ja, må sei det va kjekt med bensin igjen, sjøl om halva lokal laget har våte drømmer om parafinbrennerar m/ X antall hk :)

Kluge: Nå endre eg standpunkt igjen :) Diesel e hobby drivstoff :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg nettopp på værmeldingå... Det snør i helvete!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka då snør i helvete???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det : smil : Eg skreiv forklaring på koffer hvis du gadd lesa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge: Nå endre eg standpunkt igjen :) Diesel e hobby drivstoff :)

Hehehe:stikke:

BMW e jo ikkje d versta å konvertera te: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.