#6851 Skrevet September 8, 2009 Stemme det Eg skreiv forklaring på koffer hvis du gadd lesa Du bøye deg itte flertallet.. ingen annen forklaring fungere desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6852 Skrevet September 8, 2009 Ka då snør i helvete??? Mine damer og herrer: Petter Lønning har komt seg på FACEBOOK!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6853 Skrevet September 8, 2009 (endret) Mine damer og herrer: Petter Lønning har komt seg på FACEBOOK!!!! Det va ikkje min feil faktisk Noen hacka kontoen min så har vært stengt siden april 2007 og aktivert an, så då skyndta eg meg inn og fekk tatt kontrollen igjen med å bytta passord PS. sattan så dyrt det e å spisa skikkelig! Har nå lagt havregrynsdietten/fattigmannsdietten på hyllå og gått øve te skikkeligt inntak: Frokost Brunsj Lunsj Mellommåltid Mellommåltid (kun på treningsdager, ja har faktisk begynt på gummitarzanfabrikk ) Middag Kveldsmat Alle måltider nøye planlagt for rett innhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6854 Skrevet September 8, 2009 Det va ikkje min feil faktisk Noen hacka kontoen min så har vært stengt siden april 2007 og aktivert an, så då skyndta eg meg inn og fekk tatt kontrollen igjen med å bytta passord mhmmmmm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6855 Skrevet September 8, 2009 mhmmmmm..... Skyldige elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6856 Skrevet September 8, 2009 Nogen så vett koss eg kan finna ud kem så eie en bil på reg nr på inet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6857 Skrevet September 8, 2009 Det va ikkje min feil faktisk Noen hacka kontoen min så har vært stengt siden april 2007 og aktivert an, så då skyndta eg meg inn og fekk tatt kontrollen igjen med å bytta passord PS. sattan så dyrt det e å spisa skikkelig! Har nå lagt havregrynsdietten/fattigmannsdietten på hyllå og gått øve te skikkeligt inntak: Frokost Brunsj Lunsj Mellommåltid Mellommåltid (kun på treningsdager, ja har faktisk begynt på gummitarzanfabrikk ) Middag Kveldsmat Alle måltider nøye planlagt for rett innhold Flinke:) Nogen så vett koss eg kan finna ud kem så eie en bil på reg nr på inet? http://www.brreg.no hvis dår e pant i bilen jaffal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6858 Skrevet September 8, 2009 Nogen så vett koss eg kan finna ud kem så eie en bil på reg nr på inet? Send SMS te 2282 med "REGNR skiltnummer" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6859 Skrevet September 8, 2009 Sweet , thanks!.. Der fekk eg di jævlane så kjøre ijønå bommen å får rekningå t meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6860 Skrevet September 8, 2009 Sweet , thanks!.. Der fekk eg di jævlane så kjøre ijønå bommen å får rekningå t meg! Kossen fekk de te det? Ka nå så skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6861 Skrevet September 9, 2009 Sånn....Då va Lønning lagt til som venn på facebook`en og I dag holt eg på å melda meg inn i VW Golf IV klubben. Ga beskje at eg va intressert i en ein Golf som sansynlighvis blir kondembde på jobb. Det va ein 99 mod, 1.6 liter, comfortline uten AC eller soltak....D.V.S "Kjibavigå Edition" Men itte litt tenkning så fant eg ut at audien eg allerede har e enn møye kjekkere bil med tanke på kjøreegenskape og e bedre utstyrt enn den der golfen....Dessuten så va der en del tillegg utifra oppgitt takst, for me hadde ann inne i dag å kjikte på ann, så då kom eg fram til at eg isje gidde stressa me det ligavel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6862 Skrevet September 9, 2009 Sånn....Då va Lønning lagt til som venn på facebook`en og I dag holt eg på å melda meg inn i VW Golf IV klubben. Ga beskje at eg va intressert i en ein Golf som sansynlighvis blir kondembde på jobb. Det va ein 99 mod, 1.6 liter, comfortline uten AC eller soltak....D.V.S "Kjibavigå Edition" Men itte litt tenkning så fant eg ut at audien eg allerede har e enn møye kjekkere bil med tanke på kjøreegenskape og e bedre utstyrt enn den der golfen....Dessuten så va der en del tillegg utifra oppgitt takst, for me hadde ann inne i dag å kjikte på ann, så då kom eg fram til at eg isje gidde stressa me det ligavel. Det var en utrolig historie.. Må bare skyte inn at jeg holdt pinadø på å ble astronaut idag, da jeg så romferja på tv!! men ettersom den allerede hadde reist, så gadd jeg ikke alikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6863 Skrevet September 9, 2009 Det var en utrolig historie.. Må bare skyte inn at jeg holdt pinadø på å ble astronaut idag, da jeg så romferja på tv!! men ettersom den allerede hadde reist, så gadd jeg ikke alikevel.. HEHE....Du e festlige åg Øivind...Goe mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6864 Skrevet September 9, 2009 HEHE....Du e festlige åg Øivind...Goe mann HAHAHAA!! Ler så jeg griner her nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6865 Skrevet September 9, 2009 HAHAHAA!! Ler så jeg griner her nå!! Du ler ALLTID så du grine Og det e ein goe ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6866 Skrevet September 9, 2009 Du ler ALLTID så du grine Og det e ein goe ting! Ja sånn går no dagan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6867 Skrevet September 9, 2009 (endret) Du ler ALLTID så du grine Og det e ein goe ting! Stemme d Nå kvelle eg, så ser me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6868 Skrevet September 9, 2009 *ti tegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6869 Skrevet September 9, 2009 hahahahahhahaha ler!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6870 Skrevet September 10, 2009 Nogen så har ein startmotor t 1.9 TD ligganes? trenge t golfen, nå når den gamle e udav å knoksen sin iche passe på min motor! ring meg elle sms på 97565122 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6871 Skrevet September 10, 2009 ahahahaah , SATTAN fredrik du e meg ei skrua , d går jo ann å fikse den domme bilen å selga an så du har rå t å finansiera alle senkesettå du invistere pengane dine i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6872 Skrevet September 10, 2009 Eg holdt på å bli millioner i dag! Såg lottotrekkningå på tv, men kom jo på eg ikkje hadde levert inn kupong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6873 Skrevet September 10, 2009 HAhahahA!! Blir bedre og bedre dette her!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6874 Skrevet September 10, 2009 Eg holdt på å kræsja i dag, for eg va ute å kjørte bil og det e jo noen så kræsje avogte, farligt å kjøra bil vettu. Close one! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6875 Skrevet September 10, 2009 Holdt på og ikke våkne opp i dag, men så heldigvis ringte vekkeklokka og jeg våkna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...