#6876 Skrevet September 10, 2009 Holdt på og ikke våkne opp i dag, men så heldigvis ringte vekkeklokka og jeg våkna Du hadde akuratt samme problemet som meg, bare at jeg glemte å sette på vekkerklokka.. Så jeg våkna ikke, men våkna helt av meg selv AKURATT når jeg våkna: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6877 Skrevet September 10, 2009 Da var du heldig, tenk hvis du hadde våkna uten å våkne (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6878 Skrevet September 10, 2009 Noen som vet noe om denne? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=975874;Modified=1252581420;_cmd=similar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6879 Skrevet September 10, 2009 Noen som vet noe om denne? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=975874;Modified=1252581420;_cmd=similar Eier jobber på Baker Oil Tools (oljeserviceselskap, jeg jobba der før). Noe mer spesifikkt om bilen vet jeg desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6880 Skrevet September 10, 2009 Nogen så vett om billige diesel bil , stasjonsvogn eg sko hatt asap.. men må vær noge eg kan pimpa opp litt vw eller audi.. helst billige passat 3bg , elle golf stv , pris opp t 50? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6881 Skrevet September 10, 2009 Nogen så vett om billige diesel bil , stasjonsvogn eg sko hatt asap.. men må vær noge eg kan pimpa opp litt vw eller audi.. helst billige passat 3bg , elle golf stv , pris opp t 50? Du vett jo om 80en min te 25k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6882 Skrevet September 10, 2009 Hehe, det gjør eg vettu.. sko våre sama oppsette som golfen sko eg vurdert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6883 Skrevet September 10, 2009 Hehe, det gjør eg vettu.. sko våre sama oppsette som golfen sko eg vurdert Eg har chip te an tepasst PowerPlus 520 dyser, men då må du skaffa deg dyser sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6884 Skrevet September 10, 2009 (endret) skulle hatt slik som min du andré Men jeg betalte jo 50K inkl reg reim bytte hos møller.. Men det er uten modsa på den.. Edit: ikke at jeg skal selge min, men en pekepinn for hva man får for 50k.. Ser mange G3 1.6 Variant ligger 50-60K, så tror min var billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6885 Skrevet September 10, 2009 Hehe ja anders skulle det!.. .. skal prøve å få billigst driftsikker bil ;-).. som også går an få litt utav.. Petter : Mye ska det gi ? Ja mye koste dyse? hmm.. Kan du senda meg en pm kos an va i stand og eu , rust osv.. må vurdera litt .. andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6886 Skrevet September 10, 2009 Kan alltid selge hvis budet er bra nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6887 Skrevet September 10, 2009 Hehe.. Klarer meg jeg , skulle ha funnet en billigere bil da jeg skal betale snekkern også . Har du fått lakka bilen eller var det i vinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6888 Skrevet September 10, 2009 Blir lakking i vinter/vår.. Sammen med vento fronten osv Får se hvor langt jeg drar den(om det blir hellakering eller ikke) Er jo en gammel bil så begrenset hva man får igjen desverre! Og fruen mener vi bør ha en bil som ikke er så lav... skjønner ikke hva hun snakker om Men selger ikke før bilen er ship shape! lite man får igjen når en bil er halvveis i prosessen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6889 Skrevet September 11, 2009 Go måren!!!!!!!!!!!!!! Va rett før eg blei pappa i nått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men fillen så heldige eg va og hadde jo glømt å jørr det eg måtte jort for å jørr det for 9mnd siden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grasat heldige me den!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6890 Skrevet September 11, 2009 Hehehehe! eg holdt på å dø av latter nettopp, men heldigvis så øvelevte eg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6891 Skrevet September 11, 2009 Ler godt jeg nå... dette er morsomt eller vent, nå ler jeg ikke lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6892 Skrevet September 11, 2009 Noen her som har en "stud-finder" å låne bort i helga?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6893 Skrevet September 11, 2009 Noen her som har en "stud-finder" å låne bort i helga?? E det mannfolk elle stender du e på jakt itte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6894 Skrevet September 11, 2009 Jeg tror jeg klarer meg med stendere denne helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6895 Skrevet September 11, 2009 Vil bare minna om stavanger lokallag pizza kveld i kveld klokkå 20 på peppes pizza i Stavanger sentrum. Bord e reservert fra 19:30 å me har 50% rabatt på pils å brus. Vel møtt alle sammen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6896 Skrevet September 11, 2009 (endret) Vil bare minna om stavanger lokallag pizza kveld i kveld klokkå 20 på peppes pizza i Stavanger sentrum. Bord e reservert fra 19:30 å me har 50% rabatt på pils å brus. Vel møtt alle sammen! Genialt å komme med dette kl 21:15... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6897 Skrevet September 11, 2009 Og det blei første gang nevnt korti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6898 Skrevet September 11, 2009 21.16;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6899 Skrevet September 11, 2009 50% rabatt på pils... Går jo an å heller prøva å lyga sånn at folk tror på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6900 Skrevet September 11, 2009 21.16;) Fleisenschpickkeri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...