#7101 Skrevet September 28, 2009 Han henta felgane her i går kveld! Begynne bli god plass i garasjen og oppkjørselen min nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7102 Skrevet September 28, 2009 Er ikke alle så er lika lite effektive som meg og deg Nå har vel du gjørt LAAAANGT mer en meg i det sista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7103 Skrevet September 28, 2009 Nå har vel du gjørt LAAAANGT mer en meg i det sista Jo ja sant nok det. Du har vært litt lade i det sista, men me får skylda det på all spisingå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7104 Skrevet September 28, 2009 Hahaha. Det e jo bare å holda gang på det!.. Så har eg vært å jogga tur i hundeskogen idag m tilbehørende situps/push ups, haha! Jadda det tok meg ca 2-2,5 timer effektiv jobbing så va felgane klar for lakk .. Blir å rensa felg kantane /polera di imårå evt onsdag . (poleringå tar sikkert tysse seg av, så då estimert rekna så e di sikkert ferdige før h-jul då .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7105 Skrevet September 28, 2009 Hahaha. Det e jo bare å holda gang på det!.. Så har eg vært å jogga tur i hundeskogen idag m tilbehørende situps/push ups, haha! Jadda det tok meg ca 2-2,5 timer effektiv jobbing så va felgane klar for lakk .. Blir å rensa felg kantane /polera di imårå evt onsdag . (poleringå tar sikkert tysse seg av, så då estimert rekna så e di sikkert ferdige før h-jul då .. Regn med 100 timar polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7106 Skrevet September 28, 2009 Haha , det ordne seg .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7107 Skrevet September 28, 2009 Haha , det ordne seg .. Blir det noe sånn så detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7108 Skrevet September 28, 2009 600rr kom som 600 i 2003 tror jeg.. er ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7109 Skrevet September 28, 2009 Er ikke alle så er lika lite effektive som meg og deg Den må du lenger ut på landet med....ja ennå lenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7110 Skrevet September 28, 2009 Petter: Fått på svinghjulet eller holder du ennå på med trening/spising/spising/spising/trening/spising? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7111 Skrevet September 28, 2009 Petter: Fått på svinghjulet eller holder du ennå på med trening/spising/spising/spising/trening/spising? Trening og spising ja, men har jo fått delene, så det e bare å finna tid og ork te å skru. Helst plass og med bukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7112 Skrevet September 28, 2009 Trening og spising ja, men har jo fått delene, så det e bare å finna tid og ork te å skru. Helst plass og med bukk Bare gjør deg ferdige du mr! ... så tar me unskylningene ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7113 Skrevet September 29, 2009 !HJELP! SOS !HJELP! Har en gammel pc jeg skal ha i live og sliter med et hovedkort som sliter med å boote og maskinen henger seg opp. Prøvd med forskjellige strømforsyninger og oppdatert software osv uten hell. Trenger et hk med Socket A AMD Athlon/Duron FSB333 sokkel. DDR ram altså. Noen som har et slikt kort liggende eller kjenner noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7114 Skrevet September 29, 2009 Hørr med Øivind Løkset om han he eit liggande. Veit han he to maskina ståane som ikje blir brukt pga. mangel på skjerm.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7115 Skrevet September 29, 2009 Trening og spising ja, men har jo fått delene, så det e bare å finna tid og ork te å skru. Helst plass og med bukk Ja så på tdiclub at du hadde fått det, men det er jo hele 3-4 dager siden nå Men skjønner godt du vil ha bukk! Ikke den kosligste jobben uten bukk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7116 Skrevet September 29, 2009 Petter ; noge sånt ja .. Forresten noge ni området her så har en hiddenmaskin så eg kan bruga i garagen di ska bli kvitt billigt? må kunna surfa /spela musikk på sama tiå uten lagg på 5 sec 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7117 Skrevet September 29, 2009 (endret) !HJELP! SOS !HJELP! Har en gammel pc jeg skal ha i live og sliter med et hovedkort som sliter med å boote og maskinen henger seg opp. Prøvd med forskjellige strømforsyninger og oppdatert software osv uten hell. Trenger et hk med Socket A AMD Athlon/Duron FSB333 sokkel. DDR ram altså. Noen som har et slikt kort liggende eller kjenner noen som har? Kanskje eg har noe liggande, men ane ikkje kor Muligens eg heiv det sist eg flytta Men skjønner godt du vil ha bukk! Ikke den kosligste jobben uten bukk! Tenk og på at eg i tillegg har fordelingskasse og alt krøllet det medføre samt at 02m kassen e blytung i forhold te den du tok ned Forresten så tror eg den her kunne blitt bra: 3-dørs Golf 2 1.6TD Men siden det e ein 1V så må jo dieselpumpå oppgraderas samt turbo samt ein intercooler e jo ikkje feil, og då går jo kronene. Får meg ikkje heilt te å stola på ein så hette Nenad så seie ein '91 modell golf e rustfri (miljølakk på dei = drid!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7118 Skrevet September 29, 2009 Eg synst den golfen såg veldig bra ut spesiell farge. åsså små fangere. dieselpumpe skaffer me fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7119 Skrevet September 29, 2009 Eg synst den golfen såg veldig bra ut spesiell farge. åsså små fangere. dieselpumpe skaffer me fort Det va fargen, små fangere og 3dørs eg falt for ja An koste jo bare ett par fartsbøter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7120 Skrevet September 29, 2009 Det va fargen, små fangere og 3dørs eg falt for ja An koste jo bare ett par fartsbøter Ja det er i grunn ingen ting å lura på. du jobber jo i oljå så det er bare å få den hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7121 Skrevet September 29, 2009 Ja det er i grunn ingen ting å lura på. du jobber jo i oljå så det er bare å få den hjem Akkurat så eg ikkje har nok pengesluk, om eg ikkje ska kjøpa ein te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7122 Skrevet September 29, 2009 Lasse stille opp og kjøre meg ned te Farsund for å kjøpa bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7123 Skrevet September 29, 2009 Lasse stille opp og kjøre meg ned te Farsund for å kjøpa bilen Må jo stilla opp når det gjelder sånne kjekke biler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7124 Skrevet September 29, 2009 Hørr med Øivind Løkset om han he eit liggande. Veit han he to maskina ståane som ikje blir brukt pga. mangel på skjerm.. Hehe.. Stemmer det.. tror det passet specs også Det er iallefall ett asus a7vx-x nvidea chipset med amd cpu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7125 Skrevet September 29, 2009 Kompis ska selga audi 90 quattroen sin nå me s2 skinn interiør så e tåligt fint , bilen e nettop eu godkjent han håpte på 25 000 , nogen interesert? Feil eg vett om e ulyd i bag klokkå (koste max 2000), e jævla goe vinterbil dette 2,3 femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...