Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Det ska eg lova dg d blei.. E mi dama nå! Muahaha!!! Neida.. Kjørte hu t hu skreig av smerte.. hehe.. Hørte rykta om hu he hatt ein "vond" dag idag.. :evil:

haha for ein gjeng! Godt du fekk kjørt na, men det va nok ikkje før seinare på dagen hu skreig :nana:

Hu sovna kjapt i dag så takk for nattfreden Kjell : vinke :

Blir nok mer sutring å hørra i mårå vil eg tro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrytemannen Finni, gutten med "blodøksa" : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare dele gleden med dere! Kom idag inn på Universitetet i Stavanger imot alle odds! 400 søkere og 150 tatt opp :D Nå nærmer elektroingeniørutdanningen seg med stormskritt !! Om få år sitter den en Jonas der ute og designer hardware/software for VW/Audi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan vel du koble stereoen i golfen min?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare dele gleden med dere! Kom idag inn på Universitetet i Stavanger imot alle odds! 400 søkere og 150 tatt opp :D Nå nærmer elektroingeniørutdanningen seg med stormskritt !! Om få år sitter den en Jonas der ute og designer hardware/software for VW/Audi :D

Grattis! Kjenner en som har gått 1året elektroingeniør parallellt med meg nå, og det er NOK arbeid. Overkommelig dog.

Si ifra om du trenger bøker til 1 semester. jeg har alt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eyh, konge Jonas! Gratulerer så masse med det! :) Trenger noe gudd hardware til R8en min om noen år så da passer det godt at det er du som skal lage den. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Jonas!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ, e du oppe ennå Finni??? Ikje heilt kjørt altså? Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, eneste du kan bruke er jo ytterringene da senter er 5 bolts. Hvis ikke må du være kreativ med adaptervalg, og det ser vel ikke så særlig stilig ut med 4 bolts fremme og 5 bolts bak? ;) Jeg bestiller ringer snart til ZW1 felgene mine, hørte jeg samlebestilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke ringer skal du ha? hva koster det for to bredere ringer til min? slik at de blir 9 eller 10 bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ, e du oppe ennå Finni??? Ikje heilt kjørt altså? Hehe

hehe eg leve i beste velgående ennå eg :) Eller litt reduserte må eg vel innrømma men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne ha hjulpet til en dag og satt opp en 4 søylers løftebukk ei helg en gang? må bare få avretta gulvet litt først.

edit: betalig med øl på grillfesten samt å få låne bukken av og til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eyh, konge Jonas! Gratulerer så masse med det! :) Trenger noe gudd hardware til R8en min om noen år så da passer det godt at det er du som skal lage den. ;)

Flotters! Har kjøpt bøker dog :) Vi ses sikkert på campus!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne ha hjulpet til en dag og satt opp en 4 søylers løftebukk ei helg en gang? må bare få avretta gulvet litt først.

edit: betalig med øl på grillfesten samt å få låne bukken av og til

Hvilke forkunnskaper kreves, rå kraft?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, joda, kan sikkert hjelpe til en dag Trym.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke forkunnskaper kreves, rå kraft?

kun rå kraft ja.. er litt vekt i enkelte deler for å si d slikt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp hvis det blir før 6 august.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nokk før den tid ja... muligens denne helga eller neste. spørs kor galt golve e..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke ringer skal du ha? hva koster det for to bredere ringer til min? slik at de blir 9 eller 10 bak?

Ringer for å bredde til 9" koster ca. 130EUR pr. stk. - (130 x 8 x 1,25 =) 1300kr inkl. moms

Ringer for å bredde til 9.5" koster ca. 140EUR pr. stk. - 1400kr inkl. moms

Ringer for å bredde til 10" koster ca. 150EUR pr. stk. - 1500kr inkl. moms

Så kommer frakt i tillegg fra Tyskland, maks 45EUR vil jeg tippe.

Ikke akkurat veldig billig, men kanskje man er heldig og slipper litt moms ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette er tråden alle i lokallaget følger med på, så er vell dette plassen å slenge ut spørsmål:

Er det noen som skal på fjellparkfestivalen i Flekkefjord til helga?

http://www.fjellparkfestivalen.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer for å bredde til 9" koster ca. 130EUR pr. stk. - (130 x 8 x 1,25 =) 1300kr inkl. moms

Ringer for å bredde til 9.5" koster ca. 140EUR pr. stk. - 1400kr inkl. moms

Ringer for å bredde til 10" koster ca. 150EUR pr. stk. - 1500kr inkl. moms

Så kommer frakt i tillegg fra Tyskland, maks 45EUR vil jeg tippe.

Ikke akkurat veldig billig, men kanskje man er heldig og slipper litt moms ;)

per stk eller for 2? blir vel stress å skifte disse? må vel ballansere å dreie av kantene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

per stk eller for 2? blir vel stress å skifte disse? må vel ballansere å dreie av kantene?

pr. stk. Balansering må du gjøre uansett da du må ha dekk av og på for bytte av felgring, men må ikke dreie av kantene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fristende.. men ikke råd nå.. lurer på om det hadde gått med 10" bak på min.. kunne blitt rått:) men da må jeg ha nye dekk og:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fristende.. men ikke råd nå.. lurer på om det hadde gått med 10" bak på min.. kunne blitt rått:) men da må jeg ha nye dekk og:(

10" bak går, men ikke uten valsing vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.