#7251 Skrevet Oktober 2, 2009 Haha, syns eg ser deg... 70år og rundt på nurburgring.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7252 Skrevet Oktober 2, 2009 Haha, syns eg ser deg... 70år og rundt på nurburgring.. Hehe.. Såklart, i full firhjulssladd og med kvass 10vt lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7253 Skrevet Oktober 2, 2009 Evt kan du selge uren til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7254 Skrevet Oktober 2, 2009 Evt kan du selge uren til meg? Ehhh.... nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7255 Skrevet Oktober 2, 2009 Petter komma å henta ic'en ikveld e i garagen probably heile kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7256 Skrevet Oktober 2, 2009 Petter komma å henta ic'en ikveld e i garagen probably heile kvelden Eg ska på Valen show i kveld Kass motor e an i fra? Har du bilde du kan senda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7257 Skrevet Oktober 2, 2009 Evt kan du selge uren til meg? Det står jo en på klepp som du har sett på før den skal vekk nå. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7258 Skrevet Oktober 2, 2009 Ja, Frank, kjøb ann!!!!! Tut og kjør!! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7259 Skrevet Oktober 2, 2009 Ok, nå må eg slutta.... Har kjøpt K24 turbo te 1.6TDen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7260 Skrevet Oktober 2, 2009 Hahahaha, nå he du vell snart nådd toppen på urquattroen?????? :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7261 Skrevet Oktober 2, 2009 Det står jo en på klepp som du har sett på før den skal vekk nå. Petter Blir litt for grovt å ha den i tilegg til s2n da: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7262 Skrevet Oktober 2, 2009 Bruksbil??? hallo??? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7263 Skrevet Oktober 2, 2009 Hahahaha, nå he du vell snart nådd toppen på urquattroen?????? :D:D Ikkje bry deg med sånne detaljer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7264 Skrevet Oktober 2, 2009 Hihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7265 Skrevet Oktober 2, 2009 Gøy har me det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7266 Skrevet Oktober 2, 2009 Åja, det e det som telle.. Glede mg t du he fått dobbel effekt i ann.. Fortsette det som detta så e det ikje lenge te... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7267 Skrevet Oktober 3, 2009 Er det på nedre Karmøy det sjer i dag og? ufyse vær å stå ute å skru i men: klø : har garasje eg vis det blir krise:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7268 Skrevet Oktober 3, 2009 Er det på nedre Karmøy det sjer i dag og? ufyse vær å stå ute å skru i men: klø : har garasje eg vis det blir krise:) Sitte i Golfen te Kjell med Vag-Com Fint vér nå Edit: Der begynte det å regna igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7269 Skrevet Oktober 3, 2009 Du får bygga ut garasjen i lengden det einaste så blir litt dumt er at du får skeivt gulv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7270 Skrevet Oktober 3, 2009 Du får bygga ut garasjen i lengden det einaste så blir litt dumt er at du får skeivt gulv:p Stemme det Trym og komme utover snart, så det e på Rennesøy det skjer vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7271 Skrevet Oktober 3, 2009 Stemme det Trym og komme utover snart, så det e på Rennesøy det skjer vettu Eg kommer sikkert utover etterhvert. skal til byn å hente broderen nå først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7272 Skrevet Oktober 3, 2009 Hmm... Lure på om eg og ska ta ein tur ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7273 Skrevet Oktober 3, 2009 E det lokallagstreff på "Øynå" i dag elle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7274 Skrevet Oktober 3, 2009 petter : q5 avlange søg på etka elle noge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7275 Skrevet Oktober 3, 2009 Såg ein A4 B8 med gallardo felger i Tjensvollkrysset idag... Ska leggas te at det ikkje va feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...