#7476 Skrevet Oktober 13, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1790556#post1790556 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7477 Skrevet Oktober 13, 2009 Ernst Arve.....Eg såg du allerede hadde fått styling på taket på A4`en, nå i kveld når eg kjørte forbi hjemma sjå deg... E snøen komt til hanafjellet eller ? HEHE Eg har isje fått på vinterdekkå ennå eg, eigong... Kor ti e det fristen går ud for det igroen ? Dama så måtte plent ha boks på taket når me sko på ferie. Hadde det vært opp te meg så ingen boks og mindre klær me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7478 Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, eg ga klar beskjed når me sko på roadtrip i sommer. Takboks e heilt uaktuelt! Eg kjøre ikje bilen ein meter med takboks sa eg bare. Hehe.. Blei litt sjau, men eg fekk nå viljen min. Hehe.. Kan jo i teorien ikje ligge øve 120km/t og det funke dårlig på svenske veia.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7479 Skrevet Oktober 13, 2009 Dama så måtte plent ha boks på taket når me sko på ferie. Hadde det vært opp te meg så ingen boks og mindre klær me. Ka, e d isje du så e maen i forholde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7480 Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, eg ga klar beskjed når me sko på roadtrip i sommer. Takboks e heilt uaktuelt! Eg kjøre ikje bilen ein meter med takboks sa eg bare. Hehe.. Blei litt sjau, men eg fekk nå viljen min. Hehe.. Kan jo i teorien ikje ligge øve 120km/t og det funke dårlig på svenske veia.. Hehe.. Ka, e d isje du så e maen i forholde? Det er hennes bil og hu betalte boksen selv. Så alt er hennes. Men for å si det slik hadde eg eid bilen hadde det ikke komt boks på den. Men det er jo greit det er jo bare å bruke boksen akkurat når du trenge den så er det bare å plukke den av. Fort gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7481 Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, ein Ken Block's stilige filmer:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7482 Skrevet Oktober 13, 2009 Hekkan, ann va skamråe den little der ....Sånnen vil eg åg laga av audien min ........Bare sunn, det isje e låv å bruka de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7483 Skrevet Oktober 13, 2009 Du kan laga å ha te pynt heima eller putta trøe i an sykla te å fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7484 Skrevet Oktober 13, 2009 Då va felg ringane levert t dreiing , an sko se ka an fekk t vett isje om eg har truå , felg senterå ligge ny lakka i garage , smell att vere begynne å bli dårligt Anders hvordan ligger vi ann med dyse spissene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7485 Skrevet Oktober 13, 2009 Elle å laga d å iche ble tatt! Lovt å kjøra på sperra område. Men e d nogen så ska ner øve i helgå? Trenge transport t risør / tvedestrand når dår iche går fly t den gudsforlatte plassen! Elle har ein bil eg kan kjøra ner å dompa i sjøen? Dagstur eneyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7486 Skrevet Oktober 13, 2009 Anders hvordan ligger vi ann med dyse spissene? hehe som jeg sa har jeg de den uken her sender når de kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7487 Skrevet Oktober 13, 2009 flottings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7488 Skrevet Oktober 13, 2009 https://www.crackedtees.com/Product-Ass,-the-New-Vagina_27.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7489 Skrevet Oktober 14, 2009 Kunne vi hente bur i helga finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7490 Skrevet Oktober 14, 2009 Da vurderes Rallyen solgt då eg ikkje har lokale å ha den i lenger..... Ta kontakt på PM om du trenge et rustfritt og morsom prosjekt bil! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1791704post1791704 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7491 Skrevet Oktober 14, 2009 Kunne vi hente bur i helga finni? Ja lørdag? Men går det inn i ein transporter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7492 Skrevet Oktober 14, 2009 Da vurderes Rallyen solgt då eg ikkje har lokale å ha den i lenger..... Ta kontakt på PM om du trenge et rustfritt og morsom prosjekt bil! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1791704post1791704 Du må ikke finne på å selge den. Kan du ikke finne et nytt lokale? Du som er så godt i gang nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7493 Skrevet Oktober 14, 2009 Ja lørdag? Men går det inn i ein transporter? Kor langt ska dokke ? sko fått heim den nye bruksbilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7494 Skrevet Oktober 14, 2009 Du må ikke finne på å selge den. Kan du ikke finne et nytt lokale? Du som er så godt i gang nå. Er på utkikk, men e begransa med ka du finne te 5-600kr.. Kunne tenkt meg å bare stuan vekk, men blir liksom litt for gale det og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7495 Skrevet Oktober 14, 2009 Kor langt ska dokke ? sko fått heim den nye bruksbilen Haugesund tru eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7496 Skrevet Oktober 14, 2009 feil vei då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7497 Skrevet Oktober 14, 2009 Da vurderes Rallyen solgt då eg ikkje har lokale å ha den i lenger..... Ta kontakt på PM om du trenge et rustfritt og morsom prosjekt bil! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1791704post1791704 Kjipt Doffer!!! Hadde eg hatt garasje så sko du fått lånt an;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7498 Skrevet Oktober 14, 2009 feil vei då Må tenka gutt! Toget te Arendal, så e det ein 20-30min kjøretur for selger å plukka deg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7499 Skrevet Oktober 14, 2009 Men toge e jo STRAFF! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7500 Skrevet Oktober 14, 2009 Men toge e jo STRAFF! Nesj, ta nattog og sov. Det gjor eg når eg henta Urquattroen i Drammen. Funka fjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...